Helemaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?
Kom eraanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.
Add: Tarrelkoning
No spangquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jna andere verplichtingen
Volgende keer
ga je laten huilenquote:
Aw yeah.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik deze hoor in du club flash ik m'n titties.
Hoe werkt dat cheaten met je virtuele pro?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 'verplichtingen', if you know what I mean. Morgen avond kan ik wel Ff
Problem?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even verkleinen was geen optie?
Zal zo even kijken hoe precies, ben bijna thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe werkt dat cheaten met je virtuele pro?
French Montana, wat een triest kneusje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik deze hoor in du club flash ik m'n titties.
Film kijken en me ondertussen voorbereiden op een feestjequote:
Film en fokken? Welke film dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Film kijken en me ondertussen voorbereiden op een feestjeJij?
French Montana is keihard man, gewoon een mocro opgegroeid in Amerika die een rapper is gewordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
French Montana, wat een triest kneusje.
Wat ik trouwens niet snap hé, misschien weet jij het wel. Waarom valt Rozay niet wat af man? Voordat hij het weet kan die niks meer met zijn 'self-made' money.
Daarnaast ben ik benieuwd of hun zich niet schamen voor de teksten die ze uitkramen, zal wel niet met al die cash. Lil Wayne kan ik trouwens niet eens verstaan.
Half jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Film en fokken? Welke film dan?
Ik kijk naar John![]()
Oh die ken ik ja, fucking vage filmquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Half jaEen film op rtl 7 met Denzel Washington, weet niet hoe die heet.
En tof! Zag het ja
Haha, maar zijn tekst is om te huilen man. Slaat dan ook echt nergens op, past prima in mijn top 10 slechtste teksten ooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
French Montana is keihard man, gewoon een mocro opgegroeid in Amerika die een rapper is geworden![]()
.
Ik denk dat hij er gewoon schijt aan heeft, daarom ook die uitbundige levensstijl. Werken, feesten, genieten, repeat. Teksten boeit ze geen flikker, ze trekken volle clubs/zalen/arena's en iedereen rapt massaal woord voor woord mee. Het is gewoon entertainment. Versta 'm overigens prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |