Aaner dan je aller aanste dromenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Choco ben je wel een beetje aan? Anders neem ik dibs op Yuri.
misgunnerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendinnetjes
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Jongens, wat moet ik doen. Ik heb een Gucci sjaal van iemand gekregen maar ik houd er niet vanAan de ene kant vind ik het sneu om dat te zeggen aangezien die best veel geld heeft gekost, maar aan de andere kant vind ik het ook zonde om 'm te houden wetende dat ik het toch niet draag.
Dilemma's allusz.
Shut it.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou hem en steek hem in de fik ofzo.
Mag ik 'm van je overkopen voor een zacht prijsje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Jongens, wat moet ik doen. Ik heb een Gucci sjaal van iemand gekregen maar ik houd er niet vanAan de ene kant vind ik het sneu om dat te zeggen aangezien die best veel geld heeft gekost, maar aan de andere kant vind ik het ook zonde om 'm te houden wetende dat ik het toch niet draag.
Dilemma's allusz.
Hoe de feck weet je dat van Vas?quote:
Het is wel een vrouwensjaal, hèquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik 'm van je overkopen voor een zacht prijsje?
Weet niet hoe je 'm wil rockenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet niet hoe je 'm wil rocken
Kankerspang, ik neem 'm mits je subtiel wat van je parfum erop spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En vervolgens was ik m'n nek nooit meer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet niet hoe je 'm wil rocken
Iraqi pride sjaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Haha wie ragequit er nou, draak dat je bent.quote:
Hahahha.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Ja sluit je mic aan dan hahahah ga ik je helemaal gekmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |