Nah ik troll maar, niks mis mee. Viel me alleen op dat zij de enige niet heel slanke chick in dat filmpje is. Doe mij die in het felgroene topje maar. Heb verder niet per se een bepaald type, al vind ik slank/getraind vaker mooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, hoezo chubby man? Zij ziet er prachtig uit, beetje vet mag wel. Maar jij valt dus op de ekte bodybuilding chicks?
Brunettes met een beetje vetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:59 schreef Ishimaru het volgende:
En meeste chicks in de video zijn brunettes
Daarom bradda, zij springt tussen de andere chicks uit imo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah ik troll maar, niks mis mee. Viel me alleen op dat zij de enige niet heel slanke chick in dat filmpje is. Doe mij die in het felgroene topje maar. Heb verder niet per se een bepaald type, al vind ik slank/getraind vaker mooi.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brunettes met een beetje vetIk praat het voor mezelf even goed.
En wat vond je moeder ervan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje.![]()
Toen ik dit filmpje vorig jaar voor het eerst zag ben ik spontaan verliefd geworden op deze chick.
[ afbeelding ]
![]()
Dan claim ik die achter de jouwe wel. Baddest chickquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje.![]()
Toen ik dit filmpje vorig jaar voor het eerst zag ben ik spontaan verliefd geworden op deze chick.
[ afbeelding ]
Dat wordt een vlucht naar Argetinie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan claim ik die achter de jouwe wel. Baddest chick.
M'n bed aan het knuffelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Waar hangt iedereen uit? Vakantie aan het vieren or what?
Just chillin' cause tonight i gotta workquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Uitbrakken in de stadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
quote:
Met een flesje rood en een interessant boekquote:
C'mon maquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Met een flesje rood en een interessant boek
Vroeger (tot brugklas ongeveerquote:
Ja sinds 2 uurtjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef JackieBrown het volgende:
Wacht wat, zijn er mensen die zon hebben?
Geek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger (tot brugklas ongeveer) las ik altijd maximaal aantal boeken dat je per week kon huren (10
), tegenwoordig heb ik echter de concentratiespanne van een kebabschotel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |