Ik ben fucking goed in Fifa true story, maar ik heb het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
Choco durfde nietalleen jna heeft 1 potje tegen me gewonnen, wie is er een waardige tegenstander?
Die is ook leuk jaquote:
Zucht Vas, doe het nou niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben fucking goed in Fifa true story, maar ik heb het niet
Nog een barman erbij in dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ishimaru het volgende:
Werken achter de bar is zo fucking chill
Al dat geflirt van de dames is leuk en aardig. Blijft leuk om te zeggen: nee ik trakteer je niet op een gratis drankjeDe arrogante werden boos en begonnen te dreigen dat ze mij zouden laten ontslaan
kom dan hommo, breek je.quote:
Barman zijn lijkt mij ook lachen. Zodra ik op kamers ga word ik denk ik ook barman.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ishimaru het volgende:
Werken achter de bar is zo fucking chill
Al dat geflirt van de dames is leuk en aardig. Blijft leuk om te zeggen: nee ik trakteer je niet op een gratis drankjeDe arrogante werden boos en begonnen te dreigen dat ze mij zouden laten ontslaan
Kom FIFA dan, ik pak je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer doen we nou een potje met z'n vieren?
nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |