SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 11-07-2012 17:19:49 ]
Iets zoals Contador vorig jaar in de etappe naar de Alpe d'Huez deed zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef Nober het volgende:
Mannen van BMC, Liquigas en Lotto Belisol gelijk vol gaan bij die eerste HC zodat Wiggins en Froome de enige Skyrenners zijn vooraan.
Idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Iets zoals Contador vorig jaar in de etappe naar de Alpe d'Huez deed zou wel tof zijn.
Wie zou er zo iets durven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Iets zoals Contador vorig jaar in de etappe naar de Alpe d'Huez deed zou wel tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
en met de veel langere galibier als eerste klimquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Marcoss het volgende:
2006 in ieder geval wel grote verschillen in deze rit (was toen zowat een kopie, alleen met meer kilometers tussen de Madeleine en Croix de Fer)
Oh ja, helemaal overheen gekekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
en met de veel langere galibier als eerste klim
yup, de regelmatigste klim van de dag, benieuwd hoe hij de overige bergen over komtquote:
Als de rest hem echt onder druk zet, zou hij zomaar op minuten gereden kunnen worden. En dan is Froome de te kloppen man. Maar als ze weer zo gezapig rijden, dan gaat hij gewoon bij de eersten zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, de regelmatigste klim van de dag, benieuwd hoe hij de overige bergen over komt
quote:Van Den Broeck: 'Wanneer valt de rest aan?'
Belga
De Belgische klassementsrijder Jurgen Van Den Broeck viel vier keer aan in etappe naar Bellegarde-sur-Valserine. De laatste keer was het raak, en hij pakte dertig seconden op de andere favorieten.
'Ik ben tevreden over de tijdswinst, maar vind het heel jammer dat de rest niet mee de koers maakte. Het wordt tijd dat de rest eens aanvalt. Met een versnelling in de afdaling ga je er niet komen hoor', sneerde de Morkhovenaar naar de Italiaan Vincenzo Nibali.
'Ik heb vandaag geprobeerd, en had met Pierre Roland de ideale man mee. Op het einde zat ik volledig dood, maar als je niet waagt, win je ook niks hé. Ik heb nu wat tijd gepakt, en ga morgen sowieso opnieuw proberen', zei de strijdvaardige kopman van Lotto-Belisol. 'Al is het echt wel niet makkelijk met de mannen van Sky', voegde Van Den Broeck er nog aan toe.
Hoop dat meer mannen dat doen. Met sky naar de finish rijden is niet zo slimquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef DeMessias het volgende:
Jurgen Van Den Broeck wil het morgen opnieuw proberen.
[..]
Klopt idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft best wel een mogelijkheid om weg te komen, maar dan moet hij wel andere renners mee hebben. Het is jammer dat VDB2 niet kan dalen.
Hij pakte zelf ook de meeste tijd in de afdaling dus wat hij heeft te klagen over Nibali die bergop werd teruggepakt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef DeMessias het volgende:
Jurgen Van Den Broeck wil het morgen opnieuw proberen.
[..]
Mollema moet met een kraan op de fiets gezet worden, dat wordt niets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:56 schreef Wespensteek het volgende:
Etappe voor een kopgroep met goede klimmers die achterstaan in het klassement. Mollema, die vandaag niets deed, die rottige Fransman met zijn bollentrui en wat anderen. De klassementsrenners wachten tot de laatste berg en sky gaat het tempo hoog houden.
Ik vind het ook een wat misplaatste opmerking. Als Jurgen beter daalde had hij samen met Nibali kunnen wegrijden. Een sneer naar Menchov, Evans of Zubeldia bijvoorbeeld zou ik eerder begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij pakte zelf ook de meeste tijd in de afdaling dus wat hij heeft te klagen over Nibali die bergop werd teruggepakt?
Die Rabo-ers leren gewoon niet van het verleden, steeds maar tegen beter weten in hopen dat het later beter zal gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef knep het volgende:
[..]
Mollema moet met een kraan op de fiets gezet worden, dat wordt niets.
zag net elders dat een ploegleider zei dat als dit de Tour niet was geweest dat Mollema allang was afgestapt.... puur omdat de druk vanuit de ploeg en andere mensen zo hoog is om in de Tour te presteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Die Rabo-ers leren gewoon niet van het verleden, steeds maar tegen beter weten in hopen dat het later beter zal gaan.
Dat gaat niet gebeuren, dat zeg ik nu al.
Zal wel weer worden neergezet als een negatieve troll, maar heb al jarenlange ervaring mety dit soort teleurstellingen achter de rug.
Ben gewoon zeer pessimistisch nu.
Sterker nog, Gesink riep vantevoren nog dat ie zou afstappen als ie zou vallen en weer zo ruk zou rijden als vorig jaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
zag net elders dat een ploegleider zei dat als dit de Tour niet was geweest dat Mollema allang was afgestapt.... puur omdat de druk vanuit de ploeg en andere mensen zo hoog is om in de Tour te presteren.
De wielerkenner zou hem en eventueel ook Gesink lekker af laten stappen, laten herstellen, en dan knallen in de Vuelta
Op het moment vraag ik me af of men wel hard genoeg is naar de renners toe. Als je geen pijn leert verdragen win je nooit de tour de france. Ik ben voor de benen sparen als er aanleiding toe is maar je moet als wielrenner niet gemakkelijk worden want dan is er altijd wel aanleiding om de benen te sparen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
zag net elders dat een ploegleider zei dat als dit de Tour niet was geweest dat Mollema allang was afgestapt.... puur omdat de druk vanuit de ploeg en andere mensen zo hoog is om in de Tour te presteren.
De wielerkenner zou hem en eventueel ook Gesink lekker af laten stappen, laten herstellen, en dan knallen in de Vuelta
Daarbij had Nibali pech dat Sagan helemaal leeg was. Als hij en Sagan die laatste 5 kilometer op de 3e cat. col samen konden werken (toen de voorsprong in no-time 1'08 was) om vervolgens samen weer te gaan dalen dan had ik het nog wel eens willen zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Waarom VDB2 het nodig vindt om een sneer uit te delen naar Nibali snap ik niet. Als het verschil niet in de afdaling gemaakt kan worden, waarom pakt die daar dan een minuut?
Ik vind hem meestal wel aanvallend koersen, wat mooi is. Maar daarbuiten komt die elke keer weer over als een lul.
Die gasten laten niet zomaar lopen he, die zullen echt wel pijn hebben..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op het moment vraag ik me af of men wel hard genoeg is naar de renners toe. Als je geen pijn leert verdragen win je nooit de tour de france. Ik ben voor de benen sparen als er aanleiding toe is maar je moet als wielrenner niet gemakkelijk worden want dan is er altijd wel aanleiding om de benen te sparen.
en het enige ander sterke team werkt maar wat graag mee met skyquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Ereinion het volgende:
Wordt een makkelijk ritje voor de Sky mannen. De belangrijkste 'uitdagers' hebben geen team om iets te forceren, of willen dat team niet gebruiken.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef Beregd het volgende:
Ik snap de frustratie van VDB wel, maar ik vrees dat hij gewoon de enige klassementsrijder is die kan aanvallen bergop.
Dat was gewoon het enige logische wat ze konden doen. Sky boeit het niet veel of Van den Broeck een halve minuut of een minuut pakt dan kun je als Radioshack wel heel stoer niets gaan doen, maar dan geef je Van den Broeck de plekken van Monfort en Zubeldia cadeau omdat Porte gewoon eigen tempo zou zijn blijven rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
en het enige ander sterke team werkt maar wat graag mee met sky
Ja ok, maar doordat er nu zo ontzettend weinig aangevallen wordt ( is het niet kunnen of simpelweg te bang zijn om eventueel je plekkie te verliezen? ) hoop ik ( ja, ik weet het, is meer hoop dan realisme ) op iets geks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Pritt het volgende:
Met nog 100 km te gaan ga je ook niet even zomaar de Madeleine oppoefen.
Op papier een leuk uniek strijdplan maar realistisch is het helaas niet.
Op Croix de Fer springen er wel een paar weg die tussen 10-15 staan.
Sowieso een taaie kluit, daar kunnen leuke verschillen ontstaan.
tja, zo kan je redeneren, en zo redeneerde radioshack ook. Maar ik vind strijden voor het behoud van een zesde plaats nogal voor losers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was gewoon het enige logische wat ze konden doen. Sky boeit het niet veel of Van den Broeck een halve minuut of een minuut pakt dan kun je als Radioshack wel heel stoer niets gaan doen, maar dan geef je Van den Broeck de plekken van Monfort en Zubeldia cadeau omdat Porte gewoon eigen tempo zou zijn blijven rijden.
Ze hebben ook niemand meer die realistisch gezien een gooi naar winst of podium kan doen dus is er ook geen reden om een plek weg te geven om Porte een heel klein beetje meer te vermoeien.
Zeiden we dat ook niet in '99. Ach, wie klopt die Armstrong nu helemaal, Alex Zülle? En dat nog door een valpartij in de eerste week. Volgend jaar komen de echte kampioenen terug, Ullrich en Pantaniquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Leatherface het volgende:
Volgend jaar zijn Contador en Andy Schleck normaliter weer van de partij. Mits zij hun oude niveau halen en het parcours iets vriendelijker is voor klimmers, lijken me dat weer grote kandidaten voor de eindzege.
Ja, dat werd inderdaad in 1999 gezegd. Ik weet alleen niet of je Contador en Andy Schleck wel één op één kunt vergelijken met Ullrich en Pantani eind jaren negentig. Tot het begin van het Armstrong-tijdperk werden Ullrich en Pantani wel beschouwd als dé ronderenners, maar het is toch een andere tijd. Contador en Andy Schleck werden tot de Tour van vorig jaar ook gezien als het beste van het beste op rondegebied, maar Evans doorbrak vorig jaar in juli al die hegemonie. Daarbij natuurlijk opgemerkt dat Contador daar enigszins voorbij zijn vormpiek was door zijn Giro dat jaar. Schleck reed wel ongeveer op niveau, maar maakte tactische fouten. Door tal van omstandigheden waren er de laatste jaren veel open Tours,waar overheersing van twee renners in de lijn van de verwachting lag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook niet in '99. Ach, wie klopt die Armstrong nu helemaal, Alex Zülle? En dat nog door een valpartij in de eerste week. Volgend jaar komen de echte kampioenen terug, Ullrich en Pantani
Wiggins zie ik als eenmalig, maar het zou me ook niet verbazen als Froome de komende vijf jaar de Tour wint.
Bij Sporza is er eerst nog het journaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...
Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Leatherface het volgende:
Al met al was sinds het einde van het Lance-tijdperk de uitkomst vaak anders dan velen hadden verwacht.
In pakweg 2004 zagen velen Cunego en Valverde nog als mogelijke Tour-winnaars. Zij hebben dat nooit in kunnen lossen. Pereiro won op bizarre wijze. Zo'n scenario zal wel nooit meer voorkomen. Contador won vervolgens twee Tours. Hij is de man die er misschien wel vier of vijf kon winnen en hij leek op die weg, maar de Astana-perikelen en zijn clenbuterol-geval bepaalden anders. Sastre en Evans wonnen dankzij (tijdelijke) nivellering en Andy Schleck kreeg de gele trui in de schoot geworpen.
Nu krijgen we dus een Tour-winnaar bij absentie van Contador en Andy Schleck. Hoewel Wiggins en Evans het op dit parcours waarschijnlijk sowieso wel zouden winnen.
13:00 is denk ik beetje voorbeschouwen. om 13:20 begint immers pas de etappequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...
Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
Denk juist dat het goed is, dat de laatste kilometers niet te steil zijn. Anders zou iedereen daarop wachten. Nu gaan ze (hopelijk) eerder aanvallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
Gezien de laatste km's op de laatste klim gaan we waarschijnlijk vandaag weer veel horen hier:
Wat een saaie rit zeg...
Dat is ook wel mogelijk trouwens...quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk juist dat het goed is, dat de laatste kilometers niet te steil zijn. Anders zou iedereen daarop wachten. Nu gaan ze (hopelijk) eerder aanvallen.
Volgens mij finishte het groepje Wiggins precies (ongeveerquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is ook wel mogelijk trouwens...
en de finish van de favorieten was gister trouwens eerder dan 17.15
17:12 - finishquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde het groepje Wiggins precies (ongeveer) om 17:15 uur.
twitter:s_kruijswijk twitterde op donderdag 12-07-2012 om 10:06:173 HC climbs on the program. Try to be in the break today, but I think there will be a lot more guys. I need more power than yesterday! reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
Zeker weten. Deze Tour is werkelijk een aanfluiting.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.
http://www.omroepbrabant.(...)winnen%E2%80%99.aspxquote:EINDHOVEN - Voor Nederland is het tot nu toe een droevige Tour de France. De Belgen presteren een stuk beter, al wachten onze zuiderburen ook nog op hun eerste dagsucces. Daar zou vandaag wel eens verandering in kunnen komen. Omroep Brabant Tour watcher Johan van der Velde ziet Jurgen Van Den Broeck namelijk winnen donderdag.
“Het is bergop aankomst, dus in ieder geval een dag voor de klassementsrijders. Voor degene die nog proberen om hun klassement te verbeteren of Wiggins willen aanvallen. Ze zullen het vandaan moeten doen, want ze hebben niet zoveel kansen.” En volgens Johan gaat Van Den Broeck zijn kans vandaag pakken. “Afgelopen dagen heb ik veel strijdlust gezien van Jurgen Van Den Broeck. Die mag van mij wel winnen. Op de tweede plaats zet ik Pierre Rolland, Haimar Zubeldia zet ik op drie.
Van der Velde hoopt op vuurwerk
Ook kon het wel eens spannend worden rondom de gele trui. “Het zal vuurwerk worden, tenminste dat hoop ik toch wel. Ze zullen Wiggins wel aanvallen, maar ik denk niet dat er grote verschillen gaan komen.” En zouden de Nederlanders vandaag nog voor het donker binnenkomen? “Ze moeten maar een lamp meenemen hahaha.”
Van de Broeck en Rolland gaan sowieso aanvallen, alleen de vraag is wanneer...quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
Jammer genoeg zal het wel zo gaan... hadden maar meer renners de Rob Hamelink / Johnny Hoogerland mentaliteit, alles of niets, de dood of de gladiolenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.
Radioshack wil graag top 5 rijden. Dan moet je VDB2 geen 2 minuten cadeau geven. Wat dat betreft was het logisch dat ze gisteren op kop reden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
Yep. Wat een tweeluik was dat toen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:
[..]
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:
[..]
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun (rabo) er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.
Klopt, sterkste staaltje ooit in de Tourquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Drebbelman het volgende:
Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
Dat klopt, bedoelde dat de uitslag pas bekend werd na het einde van de TDF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
Boogerd was die klim eerder al gelost en zag in de verte de gele trui lossen. Hij is er toen nog naar toe gereden om een flauwe opmerking te maken. Even later kwam Bruyneel ernaast rijden en Armstrong zat naast hem in de auto met een dikke smile en stak zijn duim op naar Boogerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
Voeckler verwacht ik, hangt er vanaf hoe zijn knie is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Wie verwachten jullie in de kopgroep?
Moncoutié voor de bollentrui?
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Kessiakoff denk ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensen
Valt me sowieso op dat we Argos nog niet vaak in de aanval hebben gezien, terwjil ze de vorige keer dat ze de tour reden elke dag wel vooraan te vinden waren. Ik hoop toch echt Albert Timmer nog ergens in de kopgroep te zien na vandaag.quote:
Hangt er vanaf of Greipel of Goss gaat aanvallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Zou Sagan nog gaan proberen de Madeleine in een kopgroep te overleven?
Ik weet het, het is niet echt realistisch en de wens is de vader van de gedachte, maar laat Hoogerland maar proberen voor de bolletjestrui te gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Bram Tankink potentieel tourwinaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef DeeBee het volgende:
Het is toch te hopen dat Wiggins een wat betere dag heeft vandaag dan toen ze in 2006 in La Toussuire aankwamen en hij 33'57 verloor!
Het blijft jammer dat renners uit diezelfde groep niet dezelfde dedication en sacrifice hebben laten zien de afgelopen jaren, anders had Gert Steegmans ook gewoon meegedaan voor de Tour zege hier!
Als hij de druk aankan..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Bram Tankink potentieel tourwinaar
Lezen blijft moeilijk voor velenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
Zoals gisteren al een keer of 400 is gezegd: vandaag wordt de etappe integraal uitgezonden
wat een held is armstrong toch..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...
Jenstwitter:thejensie twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:10:07And hey- you folks know what my objective is for tomorrow?! Will try to never hit the top 100position in the peleton.I am sooo gonna hide!! reageer retweet
ICH AUCH!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:58 schreef Drassss het volgende:
Zit er ook klaar voorLaat maar komen die top etappe.
Ja ach dat heb je zelfs in de ronde van Polen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:01 schreef Eenskijken het volgende:
71 klim kilometerspotverdorie, ga er maar aan staan!
Scheelt toch weer een seconde of 30 voordat je er nu afpiert, kan cruciaal zijn om op tijd binnen te komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink, Kruijswijk en Hoogerland op eerste rijen. Dit komt helemaal goed.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een seconde of 30 voordat je er nu afpiert, kan cruciaal zijn om op tijd binnen te komen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een seconde of 30 voordat je er nu afpiert, kan cruciaal zijn om op tijd binnen te komen.
De Jostiband probeert ook muziek te maken, dat betekent nog niet dat het goede muziek is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft goed dat de Rabobank het blijft proberen
Staat hier ook op, maar dan de Duitse versie. Daar hebben ze wel vaak van die irritante interviews tussendoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Sasman het volgende:
Eurosport jongens. Nog altijd beter als NOS.
Mwa, geen fapper maar Nederlands succes is altijd leuk. Hoop dat hij haalt.quote:
Te groot waarschijnlijk.quote:
Titel?quote:
Ach, ruim de helft valt in de eerste zestig/zeventig kilometer af, omdat ze het niet aankunnen.quote:
Ze zijn 3 km onderwegquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Sasman het volgende:
Pff...Krijg je weer zo'n aanvaller die wint. Waar zijn de dagen gebleven waarin de echte toppers voor elke overwinning reden.
Normaal niet nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaan ze niet laten rijden
Nu moet je gas geven om het gat te maken..quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Gesink als een idioot op kop zit te fietsen.
En jij denkt dat er 3 man gaan ontsnappen? Dit word gewoon weer een ontsnapping van grote groep. 15-25 man...quote:
Hij bewaart het voor volgend jaar waarschijnlijk.quote:
idd.. even gassen op de madeleine en je zit nog maar met een paar manquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ach, ruim de helft valt in de eerste zestig/zeventig kilometer af, omdat ze het niet aankunnen.
Je moet meedraaien...OK, maar in een groep met 26 man hoef je niet het verschil te maken. Iedere verspeelde Joule op het vlakke, ga je bergop tekort komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu moet je gas geven om het gat te maken..
Het zijn er geen 26.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet meedraaien...OK, maar in een groep met 26 man hoef je niet het verschil te maken. Iedere verspeelde Joule op het vlakke, ga je bergop tekort komen.
Ze hebben zo'n beetje alleen Hoogerland nog. Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Weer geen Vacansoleil, wat rijden die matig.
Valls heeft ook nog vrij weinig laten zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje alleen Hoogerland nog. Wat verwacht je dan?
´ut Beest. En Van Hummel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoogerland en Valls. Poels is een bekend verhaal en Ruijgh is Ruijgh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Valls, Westra, Hoogerland, Larsson.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Valls zat gisteren meequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Valls heeft ook nog vrij weinig laten zien.
Die rijdt redelijk anoniem, maar zeker niet slecht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Valls heeft ook nog vrij weinig laten zien.
Dat was een BMC-renner.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef Szura het volgende:
Patsboem, strijdlustprijs is al binnen. De opzetter van de ontsnapping
Hij zat in het wiel van Burghardt, die ging als eerste.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef Szura het volgende:
Patsboem, strijdlustprijs is al binnen. De opzetter van de ontsnapping
Laat ons lekker chauvinistisch zijn, Belgische vrind.quote:
En Larsson is vooral een tijdrijder, plus dat Westra ook al tig keer tegen het asfalt is gesmakt en zich ook niet goed voelt.quote:
Half uur pakken "want hij is toch niet gevaarlijk voor het klassement" en hij rijdt zo de top-10 inquote:
Mogen we geen kritiek op Vacansoleil hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
En Larsson is vooral een tijdrijder, plus dat Westra ook al tig keer tegen het asfalt is gesmakt en zich ook niet goed voelt.
Dat is wel een "voordeel", ze pakken je toch niet terug.. Moet je niet toevallig een klassementsrenner bij je hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Half uur pakken "want hij is toch niet gevaarlijk voor het klassement" en hij rijdt zo de top-10 in
Laat het dan meteen drie kwartier worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Half uur pakken "want hij is toch niet gevaarlijk voor het klassement" en hij rijdt zo de top-10 in
Het wordt irritant.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:30 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk, Gesink en Hoogerland. Die worden 32e, 33e en 34e in de kopgroep zo.
oa Gesink, Kruijswijk, Hoogerland, Perez, Grivko, Riblon en Nicki Sorensenquote:
Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
Oohhhhh Gesink rijdt voor in het peloton!!!!!!!!
De helft gaat zometeen toch lossen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Grote groep, is dat voordelig of nadelig?
Valt snel genoeg uit elkaar zo...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Grote groep, is dat voordelig of nadelig?
Er zit een verschil tussen kijken voor de sport en kijken voor de Hollanders.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Beetje positief blijven azijnzeikers. Ga dan lekker niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |