abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114061865

Colinformatie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussensprint
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste KM: zie Col de La Toussuire

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 11-07-2012 17:19:49 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:48:13 #2
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114062232
Dit is de koninginnenetappe ^O^
pi_114069933
Wordt interessant, Welzeker Voeckler in de aanval verwacht ik
pi_114070349
Ik ben benieuwd, al zal het bij velen wel weer afwachten worden.
pi_114070882
Mannen van BMC, Liquigas en Lotto Belisol gelijk vol gaan bij die eerste HC zodat Wiggins en Froome de enige Skyrenners zijn vooraan.
pi_114071000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef Nober het volgende:
Mannen van BMC, Liquigas en Lotto Belisol gelijk vol gaan bij die eerste HC zodat Wiggins en Froome de enige Skyrenners zijn vooraan.
Iets zoals Contador vorig jaar in de etappe naar de Alpe d'Huez deed zou wel tof zijn.
pi_114071006
Misschien Schleck?
pi_114071211
Ben benieuwd. 1 van de weinige kansen om echt grote verschillen te kunnen maken.
sd
pi_114071230
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Sautor het volgende:

[..]

Iets zoals Contador vorig jaar in de etappe naar de Alpe d'Huez deed zou wel tof zijn.
Idd.
pi_114071280
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Sautor het volgende:

[..]

Wie zou er zo iets durven?
sd
pi_114071307
Gesink of Mollema

SPOILER
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_114071346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef sausagin het volgende:

[..]

Wie zou er zo iets durven?
Niemand :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:17:27 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_114072756
Rabo zou best voor de bollen kunnen gaan vind ik :) als je het deze rit goed doet dan pak je veel punten daarvoor en geen enkele rabo-renner is gevaarlijk voor klassement. Wel mooi gebied trouwens
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_114072771
2006 in ieder geval wel grote verschillen in deze rit (was toen zowat een kopie, alleen met meer kilometers tussen de Madeleine en Croix de Fer)
pi_114073090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Marcoss het volgende:
2006 in ieder geval wel grote verschillen in deze rit (was toen zowat een kopie, alleen met meer kilometers tussen de Madeleine en Croix de Fer)
en met de veel langere galibier als eerste klim ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_114073113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef franklop het volgende:

[..]

en met de veel langere galibier als eerste klim ;)
Oh ja, helemaal overheen gekeken :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:35:11 #17
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114073564
Laurens ten Dam gaat zeker wat doen! Al denk ik dat toch uiteindelijk een kopgroep word bijgehaald en iemand van de klassementsrenners de etappe gaat pakken
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_114073568
Van de Nederlanders hoeven we het deze etappe niet te verwachten, hooguit Kruiswijk.
Gesink en Mollema zullen (hopelijk) volgende week weer op topniveau, nu zijn ze dat nog niet.
Van de VCS renners verwacht ik ook niet al teveel meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:43:05 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073927
Ik denk dat hier een klassementsrenner wint. Er zal wel een kopgroep wegrijden en veel minuten krijgen, maar die zullen door het Sky tempo wel worden teruggepakt. Het is verder hopen op aanvallend rijden van de concurrentie, eigenlijk van ver al. Maar ik vrees dat het niet veel meer zal worden dan speldenprikjes van VDB2 met zijn nieuwe maatje Rolland en RNT die de plek van Zubeldia gaat verdedigen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114073967
Slotklim is echt gemaakt voor Wiggo
pi_114073980
De enige die nu op niveau is is Ten Dam. Hij is de enige van wie ik morgen eventueel iets verwacht. Kruijswijk viel uiteindelijk toch wat tegen vandaag, maar hij zat vandaag ook bij de laatste 35 bergop. Wellicht kan hij de derde week nog wat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_114074019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
Slotklim is echt gemaakt voor Wiggo
yup, de regelmatigste klim van de dag, benieuwd hoe hij de overige bergen over komt
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:51:19 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114074297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef franklop het volgende:

[..]

yup, de regelmatigste klim van de dag, benieuwd hoe hij de overige bergen over komt
Als de rest hem echt onder druk zet, zou hij zomaar op minuten gereden kunnen worden. En dan is Froome de te kloppen man. Maar als ze weer zo gezapig rijden, dan gaat hij gewoon bij de eersten zitten.

Ik denk zelf dat hij uiteindelijk 5 tot 20 seconden gaat verliezen, doordat Evans (of anderen) op het laatste moment bij hem wegrijden. Waarbij dat nou net een schade is die hij wel kan lijden.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114074513
Weinig te verwachten van Nederlanders deze etappe denk ik. Al hoop ik stiekem - tegen beter weten in - op Hoogerland. Gewoon omdat ik het een baas vind.

Rabo verprutste trouwens de massasprint net in de Ronde van Polen ook weer. Manman.
pi_114074514
Etappe voor een kopgroep met goede klimmers die achterstaan in het klassement. Mollema, die vandaag niets deed, die rottige Fransman met zijn bollentrui en wat anderen. De klassementsrenners wachten tot de laatste berg en sky gaat het tempo hoog houden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:10:35 #26
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_114075136
Jurgen Van Den Broeck wil het morgen opnieuw proberen.

quote:
Van Den Broeck: 'Wanneer valt de rest aan?'

Belga
De Belgische klassementsrijder Jurgen Van Den Broeck viel vier keer aan in etappe naar Bellegarde-sur-Valserine. De laatste keer was het raak, en hij pakte dertig seconden op de andere favorieten.

'Ik ben tevreden over de tijdswinst, maar vind het heel jammer dat de rest niet mee de koers maakte. Het wordt tijd dat de rest eens aanvalt. Met een versnelling in de afdaling ga je er niet komen hoor', sneerde de Morkhovenaar naar de Italiaan Vincenzo Nibali.

'Ik heb vandaag geprobeerd, en had met Pierre Roland de ideale man mee. Op het einde zat ik volledig dood, maar als je niet waagt, win je ook niks hé. Ik heb nu wat tijd gepakt, en ga morgen sowieso opnieuw proberen', zei de strijdvaardige kopman van Lotto-Belisol. 'Al is het echt wel niet makkelijk met de mannen van Sky', voegde Van Den Broeck er nog aan toe.
pi_114075293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Hoop dat meer mannen dat doen. Met sky naar de finish rijden is niet zo slim :P
pi_114075426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hij heeft best wel een mogelijkheid om weg te komen, maar dan moet hij wel andere renners mee hebben. Het is jammer dat VDB2 niet kan dalen.
Klopt idd.
Trouwens, leuk dat Van den Broeck heeft aangevallen ( was mooi om te zien ) maar hij moet nu geen sneer gaan uitdelen aan Nibali.
Volledig misplaatst. In de afdaling kan je als goede afdaler wel degelijk renners op achterstand zetten. Voorbeelden genoeg.
pi_114075454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Hij pakte zelf ook de meeste tijd in de afdaling dus wat hij heeft te klagen over Nibali die bergop werd teruggepakt?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:17:40 #30
11102 knep
Mountainfreak
pi_114075477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:56 schreef Wespensteek het volgende:
Etappe voor een kopgroep met goede klimmers die achterstaan in het klassement. Mollema, die vandaag niets deed, die rottige Fransman met zijn bollentrui en wat anderen. De klassementsrenners wachten tot de laatste berg en sky gaat het tempo hoog houden.
Mollema moet met een kraan op de fiets gezet worden, dat wordt niets.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:18:47 #31
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_114075517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij pakte zelf ook de meeste tijd in de afdaling dus wat hij heeft te klagen over Nibali die bergop werd teruggepakt?
Ik vind het ook een wat misplaatste opmerking. Als Jurgen beter daalde had hij samen met Nibali kunnen wegrijden. Een sneer naar Menchov, Evans of Zubeldia bijvoorbeeld zou ik eerder begrijpen.
pi_114075762
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef knep het volgende:

[..]

Mollema moet met een kraan op de fiets gezet worden, dat wordt niets.
Die Rabo-ers leren gewoon niet van het verleden, steeds maar tegen beter weten in hopen dat het later beter zal gaan.
Dat gaat niet gebeuren, dat zeg ik nu al.
Zal wel weer worden neergezet als een negatieve troll, maar heb al jarenlange ervaring mety dit soort teleurstellingen achter de rug.
Ben gewoon zeer pessimistisch nu.
pi_114075880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Die Rabo-ers leren gewoon niet van het verleden, steeds maar tegen beter weten in hopen dat het later beter zal gaan.
Dat gaat niet gebeuren, dat zeg ik nu al.
Zal wel weer worden neergezet als een negatieve troll, maar heb al jarenlange ervaring mety dit soort teleurstellingen achter de rug.
Ben gewoon zeer pessimistisch nu.
zag net elders dat een ploegleider zei dat als dit de Tour niet was geweest dat Mollema allang was afgestapt.... puur omdat de druk vanuit de ploeg en andere mensen zo hoog is om in de Tour te presteren.

De wielerkenner zou hem en eventueel ook Gesink lekker af laten stappen, laten herstellen, en dan knallen in de Vuelta
pi_114076010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef franklop het volgende:

[..]

zag net elders dat een ploegleider zei dat als dit de Tour niet was geweest dat Mollema allang was afgestapt.... puur omdat de druk vanuit de ploeg en andere mensen zo hoog is om in de Tour te presteren.

De wielerkenner zou hem en eventueel ook Gesink lekker af laten stappen, laten herstellen, en dan knallen in de Vuelta
Sterker nog, Gesink riep vantevoren nog dat ie zou afstappen als ie zou vallen en weer zo ruk zou rijden als vorig jaar.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:37:16 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114076283
Waarom VDB2 het nodig vindt om een sneer uit te delen naar Nibali snap ik niet. Als het verschil niet in de afdaling gemaakt kan worden, waarom pakt die daar dan een minuut?

Ik vind hem meestal wel aanvallend koersen, wat mooi is. Maar daarbuiten komt die elke keer weer over als een lul.
pi_114076731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Op het moment vraag ik me af of men wel hard genoeg is naar de renners toe. Als je geen pijn leert verdragen win je nooit de tour de france. Ik ben voor de benen sparen als er aanleiding toe is maar je moet als wielrenner niet gemakkelijk worden want dan is er altijd wel aanleiding om de benen te sparen.
pi_114076810
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Waarom VDB2 het nodig vindt om een sneer uit te delen naar Nibali snap ik niet. Als het verschil niet in de afdaling gemaakt kan worden, waarom pakt die daar dan een minuut?

Ik vind hem meestal wel aanvallend koersen, wat mooi is. Maar daarbuiten komt die elke keer weer over als een lul.
Daarbij had Nibali pech dat Sagan helemaal leeg was. Als hij en Sagan die laatste 5 kilometer op de 3e cat. col samen konden werken (toen de voorsprong in no-time 1'08 was) om vervolgens samen weer te gaan dalen dan had ik het nog wel eens willen zien.

Nibali stond er op een gegeven moment alleen voor, maar dit had mooi uit kunnen pakken voor de Italiaan. Beetje jammer dus, die opmerking van VDB2. Ik hoop wél dat ie morgen een tik aan Sky kan uitdelen. Hij probeert het tenminste.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114076862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Op het moment vraag ik me af of men wel hard genoeg is naar de renners toe. Als je geen pijn leert verdragen win je nooit de tour de france. Ik ben voor de benen sparen als er aanleiding toe is maar je moet als wielrenner niet gemakkelijk worden want dan is er altijd wel aanleiding om de benen te sparen.
Die gasten laten niet zomaar lopen he, die zullen echt wel pijn hebben..
pi_114077583
Wordt een makkelijk ritje voor de Sky mannen. De belangrijkste 'uitdagers' hebben geen team om iets te forceren, of willen dat team niet gebruiken. En als je ziet dat Porte vandaag tamelijk moeiteloos een gat van een minuut op Nibali dicht rijdt zou het zelfs bij zo'n grote aanval zeer twijfelachtig zijn of ze het zouden kunnen volhouden. Misschien dat Evans een seconde of 10 met een sterke slotkilometer terugpakt, veel meer verschillen verwacht ik niet in de echte top van het klassement.
pi_114078723
Ik verwacht weinig, laat ikdat vooropstellen. Teveel al teleurgesteld deze Tour.
De dominantie van Sky is knap gedaan hoor, maar ik zou nog eens aanvallen willen zien zoals Beloki ze in het verleden had. Gewoon poef en zien waar je uitkomt.
Het komt mij met Sky op één of andere manier te berekend en saai over.
pi_114078938
Kan morgen wel gevaarlijk worden voor de tijdslimiet.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:57:05 #42
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114080221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Ereinion het volgende:
Wordt een makkelijk ritje voor de Sky mannen. De belangrijkste 'uitdagers' hebben geen team om iets te forceren, of willen dat team niet gebruiken.
en het enige ander sterke team werkt maar wat graag mee met sky :{
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:58:52 #43
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114080300
Ik snap de frustratie van VDB wel, maar ik vrees dat hij gewoon de enige klassementsrijder is die kan aanvallen bergop.
pi_114080523
Met nog 100 km te gaan ga je ook niet even zomaar de Madeleine oppoefen. _O-
Op papier een leuk uniek strijdplan maar realistisch is het helaas niet.
Op Croix de Fer springen er wel een paar weg die tussen 10-15 staan.
Sowieso een taaie kluit, daar kunnen leuke verschillen ontstaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_114081100
Leuke rit voor een topper die door het ijs zakt.
En uiteraard wat vluchters of mannen van het klassement in de aanval (misschien pas op de slotklim, of op de Mollard) om de tijdritschade te wreken.
Neil LOVES Carrots!
pi_114081102
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef Beregd het volgende:
Ik snap de frustratie van VDB wel, maar ik vrees dat hij gewoon de enige klassementsrijder is die kan aanvallen bergop.
Dat denk ik ook.

Misschien nibali, maar een Evans, menchov, van garderen zie ik niet zo gauw aanvallen. Waar is Contador of a. Schleck di deden dat wel
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:22:36 #47
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_114081571
Zie Scarponi morgen wel weer gaan voor de bollen en evt Sagan weer voor de punten, want die bleef vandaag toch nog erg lang voorop.

Trouwens, de instelling van VDB2 vind ik wel uitstekend. Tijd verliezen kan gebeuren en realistisch zijn dat je geen podium meer rijdt, maar probeer je dan tenminste terug te knokken. En dat gaat hem tot nu toe prima af.
The more debt, the better
pi_114081605
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Beregd het volgende:

[..]

en het enige ander sterke team werkt maar wat graag mee met sky :{
Dat was gewoon het enige logische wat ze konden doen. Sky boeit het niet veel of Van den Broeck een halve minuut of een minuut pakt dan kun je als Radioshack wel heel stoer niets gaan doen, maar dan geef je Van den Broeck de plekken van Monfort en Zubeldia cadeau omdat Porte gewoon eigen tempo zou zijn blijven rijden.

Ze hebben ook niemand meer die realistisch gezien een gooi naar winst of podium kan doen dus is er ook geen reden om een plek weg te geven om Porte een heel klein beetje meer te vermoeien.
pi_114081653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Pritt het volgende:
Met nog 100 km te gaan ga je ook niet even zomaar de Madeleine oppoefen. _O-
Op papier een leuk uniek strijdplan maar realistisch is het helaas niet.
Op Croix de Fer springen er wel een paar weg die tussen 10-15 staan.
Sowieso een taaie kluit, daar kunnen leuke verschillen ontstaan.
Ja ok, maar doordat er nu zo ontzettend weinig aangevallen wordt ( is het niet kunnen of simpelweg te bang zijn om eventueel je plekkie te verliezen? ) hoop ik ( ja, ik weet het, is meer hoop dan realisme ) op iets geks.
Iets geks, waardoor Sky volledig overrompeld wordt.
Tsja, vroeg in de aanval op de Madeleine ( samen met nog een aantal klassementsrenners ) wordt hem idd niet, maar ja, ik blijf maar hopen dat er echt iets ongebruikelijks gaat gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door JC14 op 11-07-2012 21:30:30 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:29:50 #50
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114081951
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Misschien Schleck?
Zat ik ook aan te denken. Misschien dat hij deze rit kan afsnoepen van de rest.
pi_114082120
Pfff, het lijkt wel weer of de tijd van Armstrong terug is. Elke bergetappe maar weer hopen dat de andere ploegen op magische wijze een konijn uit de hoge hoed toveren om de koploper in het klassement van zijn troon te stoten. Ik hoop dat het gaat gebeuren, maar ik heb er een hard hoofd in.
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:41:13 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114082541
Nou, de tijd van Armstrong, het is maar 1 Tour, hè.

En Sky lijkt wel sterk, maar geef Radioshack eens een leider (Andy) en plots is die nog veel beter omringd dan Wiggins (want dan staat Frank er uiteraard ook wel). Contador moet uiteraard dan wel weg bij Saxo, laat die dan maar naar Movistar trekken of zo, ook niet al te bijzonder, maar beter dan waar hij nu zit.

Maar ik denk dat Sky maar al te goed beseft dat dit hun jaar moet worden (zowel qua parcours als qua tegenstand), ik denk niet dat we nu jaren met één oppermachtig blok gaan geconfronteerd worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114082775
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik doelde op de dominantie van één ploeg in het peloton. Sky heeft zeker geluk dat Contador en Schleck er niet bij zijn, als die weer mee doen liggen de verhoudingen weer heel anders, dat ben ik met je eens.
pi_114083843
Ik acht het inderdaad ook allesbehalve waarschijnlijk dat Sky jaren achtereen gaat domineren. Deze Tour is wel echt op hun maat geschreven.

Volgend jaar zijn Contador en Andy Schleck normaliter weer van de partij. Mits zij hun oude niveau halen en het parcours iets vriendelijker is voor klimmers, lijken me dat weer grote kandidaten voor de eindzege.

Daarnaast is Wiggins al 32. Het is best mogelijk dat Froome eens de Tour wint, maar ik durf er geen geld op in te zetten. Kortom, ik durf niet te gokken op een Sky-dynastie.
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:34:10 #55
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114085364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat was gewoon het enige logische wat ze konden doen. Sky boeit het niet veel of Van den Broeck een halve minuut of een minuut pakt dan kun je als Radioshack wel heel stoer niets gaan doen, maar dan geef je Van den Broeck de plekken van Monfort en Zubeldia cadeau omdat Porte gewoon eigen tempo zou zijn blijven rijden.

Ze hebben ook niemand meer die realistisch gezien een gooi naar winst of podium kan doen dus is er ook geen reden om een plek weg te geven om Porte een heel klein beetje meer te vermoeien.
tja, zo kan je redeneren, en zo redeneerde radioshack ook. Maar ik vind strijden voor het behoud van een zesde plaats nogal voor losers.

Beter probeer je ook weg te rijden, dan kijk je voor je in het klassement, en niet achter je.
pi_114085435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Leatherface het volgende:

Volgend jaar zijn Contador en Andy Schleck normaliter weer van de partij. Mits zij hun oude niveau halen en het parcours iets vriendelijker is voor klimmers, lijken me dat weer grote kandidaten voor de eindzege.

Zeiden we dat ook niet in '99. Ach, wie klopt die Armstrong nu helemaal, Alex Zülle? En dat nog door een valpartij in de eerste week. Volgend jaar komen de echte kampioenen terug, Ullrich en Pantani ;)

Wiggins zie ik als eenmalig, maar het zou me ook niet verbazen als Froome de komende vijf jaar de Tour wint.
pi_114085923
Beloki ging dat doen...

Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
pi_114086080
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Zeiden we dat ook niet in '99. Ach, wie klopt die Armstrong nu helemaal, Alex Zülle? En dat nog door een valpartij in de eerste week. Volgend jaar komen de echte kampioenen terug, Ullrich en Pantani ;)

Wiggins zie ik als eenmalig, maar het zou me ook niet verbazen als Froome de komende vijf jaar de Tour wint.
Ja, dat werd inderdaad in 1999 gezegd. Ik weet alleen niet of je Contador en Andy Schleck wel één op één kunt vergelijken met Ullrich en Pantani eind jaren negentig. Tot het begin van het Armstrong-tijdperk werden Ullrich en Pantani wel beschouwd als dé ronderenners, maar het is toch een andere tijd. Contador en Andy Schleck werden tot de Tour van vorig jaar ook gezien als het beste van het beste op rondegebied, maar Evans doorbrak vorig jaar in juli al die hegemonie. Daarbij natuurlijk opgemerkt dat Contador daar enigszins voorbij zijn vormpiek was door zijn Giro dat jaar. Schleck reed wel ongeveer op niveau, maar maakte tactische fouten. Door tal van omstandigheden waren er de laatste jaren veel open Tours,waar overheersing van twee renners in de lijn van de verwachting lag.

We hebben nu met Contador, Andy Schleck en Evans drie Tour-winnaars in het profpeloton en daar komt dus een vierde bij. Evans zal na dit jaar hooguit nog één Tour vooraan meerijden en het is te bezien of Andy Schleck op zijn niveau van verleden jaren terugkomt. Froome kan inderdaad een Tour-winnaar worden, misschien wel een veelvuldige. Maar het is zo onvoorspelbaar. Voor Wiggins is het waarschijnlijk nu of nooit.

[ Bericht 16% gewijzigd door Leatherface op 11-07-2012 22:59:33 ]
pi_114086200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...

Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
Bij Sporza is er eerst nog het journaal.
pi_114086545
Al met al was sinds het einde van het Lance-tijdperk de uitkomst vaak anders dan velen hadden verwacht.

In pakweg 2004 zagen velen Cunego en Valverde nog als mogelijke Tour-winnaars. Zij hebben dat nooit in kunnen lossen. Pereiro won op bizarre wijze. Zo'n scenario zal wel nooit meer voorkomen. Contador won vervolgens twee Tours. Hij is de man die er misschien wel vier of vijf kon winnen en hij leek op die weg, maar de Astana-perikelen en zijn clenbuterol-geval bepaalden anders. Sastre en Evans wonnen dankzij (tijdelijke) nivellering en Andy Schleck kreeg de gele trui in de schoot geworpen.

Nu krijgen we dus een Tour-winnaar bij absentie van Contador en Andy Schleck. Hoewel Wiggins en Evans het op dit parcours waarschijnlijk sowieso wel zouden winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 11-07-2012 23:01:16 ]
pi_114090022
Vanaf hoe laat morgen uitzending?

Zie het al.
pi_114090048
Kijk eens twee posts boven je ;)
pi_114090067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
Vanaf hoe laat morgen uitzending?
13.00 uur op NOS en Eurosport. Vanaf 13.30 op Sporza. ( eerst het journaal )
pi_114095007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Leatherface het volgende:
Al met al was sinds het einde van het Lance-tijdperk de uitkomst vaak anders dan velen hadden verwacht.

In pakweg 2004 zagen velen Cunego en Valverde nog als mogelijke Tour-winnaars. Zij hebben dat nooit in kunnen lossen. Pereiro won op bizarre wijze. Zo'n scenario zal wel nooit meer voorkomen. Contador won vervolgens twee Tours. Hij is de man die er misschien wel vier of vijf kon winnen en hij leek op die weg, maar de Astana-perikelen en zijn clenbuterol-geval bepaalden anders. Sastre en Evans wonnen dankzij (tijdelijke) nivellering en Andy Schleck kreeg de gele trui in de schoot geworpen.

Nu krijgen we dus een Tour-winnaar bij absentie van Contador en Andy Schleck. Hoewel Wiggins en Evans het op dit parcours waarschijnlijk sowieso wel zouden winnen.
Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 12 juli 2012 @ 08:09:41 #65
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_114096407
Het is toch wel stekend dat dit de koninginnenrit is, dat er deze tour geen enkele aankomst is op een HC berg -O-
Maar ik verwacht wel vuurwerk op de Croix de Fer, zodat de Sky trein ontregelt raakt, Vanendert zal hier flink gaan aanzetten denk ik. En Voeckler ook, als hij niet in de kopgroep zit. De kopgroep zal het niet tot het einde redden denk ik, tenzij ze in het begin 8 minuten voor krijgen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_114097326
quote:
Beloki ging dat doen...

13:00 is denk ik beetje voorbeschouwen. om 13:20 begint immers pas de etappe
pi_114097344
Voeckler :r
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:32:47 #68
236410 MaleDuck
pi_114097769
Gezien de laatste km's op de laatste klim gaan we waarschijnlijk vandaag weer veel horen hier:

Wat een saaie rit zeg... :')
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:44:02 #69
311468 Van_Poppel
pi_114098003
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
Gezien de laatste km's op de laatste klim gaan we waarschijnlijk vandaag weer veel horen hier:

Wat een saaie rit zeg... :')
Denk juist dat het goed is, dat de laatste kilometers niet te steil zijn. Anders zou iedereen daarop wachten. Nu gaan ze (hopelijk) eerder aanvallen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:44:58 #70
236410 MaleDuck
pi_114098020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Denk juist dat het goed is, dat de laatste kilometers niet te steil zijn. Anders zou iedereen daarop wachten. Nu gaan ze (hopelijk) eerder aanvallen.
Dat is ook wel mogelijk trouwens...

en de finish van de favorieten was gister trouwens eerder dan 17.15 :P
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:46:28 #71
311468 Van_Poppel
pi_114098064
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat is ook wel mogelijk trouwens...

en de finish van de favorieten was gister trouwens eerder dan 17.15 :P
Volgens mij finishte het groepje Wiggins precies (ongeveer :P) om 17:15 uur.
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:47:47 #72
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_114098093
Wat me verbaast is dat die Porte en Rogers opeens zo goed zijn. Rogers was een aantal jaren niet vooruit te branden en nu is hij opeens een meesterknecht. Echt een stuk verbetert.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:51:12 #73
236410 MaleDuck
pi_114098174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Volgens mij eindigde het groepje Wiggins precies (ongeveer :P) om 17:15 uur.
17:12 - finish
dus met die 3 minuten erbij idd 17.15 _O_
pi_114098714
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
pi_114099060
s_kruijswijk twitterde op donderdag 12-07-2012 om 10:06:17 3 HC climbs on the program. Try to be in the break today, but I think there will be a lot more guys. I need more power than yesterday! reageer retweet
pi_114099094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
:Y
pi_114099979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.
Zeker weten. Deze Tour is werkelijk een aanfluiting.
pi_114100192
quote:
EINDHOVEN - Voor Nederland is het tot nu toe een droevige Tour de France. De Belgen presteren een stuk beter, al wachten onze zuiderburen ook nog op hun eerste dagsucces. Daar zou vandaag wel eens verandering in kunnen komen. Omroep Brabant Tour watcher Johan van der Velde ziet Jurgen Van Den Broeck namelijk winnen donderdag.

“Het is bergop aankomst, dus in ieder geval een dag voor de klassementsrijders. Voor degene die nog proberen om hun klassement te verbeteren of Wiggins willen aanvallen. Ze zullen het vandaan moeten doen, want ze hebben niet zoveel kansen.” En volgens Johan gaat Van Den Broeck zijn kans vandaag pakken. “Afgelopen dagen heb ik veel strijdlust gezien van Jurgen Van Den Broeck. Die mag van mij wel winnen. Op de tweede plaats zet ik Pierre Rolland, Haimar Zubeldia zet ik op drie.

Van der Velde hoopt op vuurwerk
Ook kon het wel eens spannend worden rondom de gele trui. “Het zal vuurwerk worden, tenminste dat hoop ik toch wel. Ze zullen Wiggins wel aanvallen, maar ik denk niet dat er grote verschillen gaan komen.” En zouden de Nederlanders vandaag nog voor het donker binnenkomen? “Ze moeten maar een lamp meenemen hahaha.”
http://www.omroepbrabant.(...)winnen%E2%80%99.aspx

Die laatste zin _O- Het geeft wel treffend weer wat we vandaag kunnen verwachten van de Nederlandse inbreng, Ten Dam misschien uitgezonderd.
pi_114100248
Ten Dam moet het idd maar doen vandaag. Meezitten, verder zal hij weinig speciaals kunnen verrichten.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:13:57 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_114100449
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:15:19 #81
236410 MaleDuck
pi_114100495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Van de Broeck en Rolland gaan sowieso aanvallen, alleen de vraag is wanneer...
Ik hoop op een actie zoals vorig jaar, dat er al ruim voor de laatste klim werd aangevallen _O_
pi_114100840
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
pi_114101122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 11:35:57 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114101142
GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31 Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
pi_114101166
Gelukkig vindt Gio het een wijze keuze :') Wat een waardeloze verslaggever is dat.
pi_114101272
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Pino112 het volgende:
GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31 Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
:) ^O^
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:45:44 #87
14505 OProg
A Life in Music
pi_114101458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:51:36 #88
236410 MaleDuck
pi_114101651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
Jammer genoeg zal het wel zo gaan... hadden maar meer renners de Rob Hamelink / Johnny Hoogerland mentaliteit, alles of niets, de dood of de gladiolen -O-
pi_114101690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm. :)
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:52:59 #90
311468 Van_Poppel
pi_114101697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

Radioshack wil graag top 5 rijden. Dan moet je VDB2 geen 2 minuten cadeau geven. Wat dat betreft was het logisch dat ze gisteren op kop reden.
pi_114101758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:

[..]

En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Yep. Wat een tweeluik was dat toen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_114101769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
pi_114101793
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun (rabo) er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:56:16 #94
311468 Van_Poppel
pi_114101808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Klopt, sterkste staaltje ooit in de Tour ^O^

en dit bedoel ik niet dubbelzinnig ;)
pi_114101839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:57:54 #96
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114101852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Drebbelman het volgende:

Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
pi_114101880
Sastre die toen tweede werd die etap... Op een minuut of zes ofzo. Dat kón niet en dat bleek achteraf ook..
In Southern Sun
pi_114101890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
Dat klopt, bedoelde dat de uitslag pas bekend werd na het einde van de TDF.
pi_114102122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
Boogerd was die klim eerder al gelost en zag in de verte de gele trui lossen. Hij is er toen nog naar toe gereden om een flauwe opmerking te maken. Even later kwam Bruyneel ernaast rijden en Armstrong zat naast hem in de auto met een dikke smile en stak zijn duim op naar Boogerd :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:14:08 #100
236410 MaleDuck
pi_114102439
Wie verwachten jullie in de kopgroep?

Moncoutié voor de bollentrui?
pi_114102479
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:

Voeckler verwacht ik, hangt er vanaf hoe zijn knie is.
pi_114102495
quote:

Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensen
pi_114102528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensen
Kessiakoff denk ik niet.
pi_114102537
Het is toch te hopen dat Wiggins een wat betere dag heeft vandaag dan toen ze in 2006 in La Toussuire aankwamen en hij 33'57 verloor!

Het blijft jammer dat renners uit diezelfde groep niet dezelfde dedication en sacrifice hebben laten zien de afgelopen jaren, anders had Gert Steegmans ook gewoon meegedaan voor de Tour zege hier! ;(
Jack does it in real time...
pi_114102564
Verwacht Voeckler wel weer in de aanval vandaag. Hopelijk geeft iemand 'm dit keer wel een zetje in de afdaling.
In Southern Sun
pi_114102575
Ik verwacht niets, maar ik hoop vandaag weer een Nederlander in de kopgroep te zien.
Kruijswijk en Hoogerland zou mooi zijn.
pi_114102642
Roy Curvers!
pi_114102701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:20 schreef franklop het volgende:
Roy Curvers!
Valt me sowieso op dat we Argos nog niet vaak in de aanval hebben gezien, terwjil ze de vorige keer dat ze de tour reden elke dag wel vooraan te vinden waren. Ik hoop toch echt Albert Timmer nog ergens in de kopgroep te zien na vandaag.
pi_114102738
beginnen ze vandaag bij NOS anderhalf uur eerder met de uitzending? :o teletekst zegt 12.50
There are only 151 Pokémon.
pi_114102805
Zoals gisteren al een keer of 400 is gezegd: vandaag wordt de etappe integraal uitgezonden
pi_114102819
Marcato/Caruso of een Szmyd ofzo :)
pi_114102862
Zou Sagan nog gaan proberen de Madeleine in een kopgroep te overleven?
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:27:07 #113
236410 MaleDuck
pi_114102881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Zou Sagan nog gaan proberen de Madeleine in een kopgroep te overleven?
Hangt er vanaf of Greipel of Goss gaat aanvallen ;)
pi_114102883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Drassss het volgende:
Marcato/Caruso of een Szmyd ofzo :)
Marcato? :?
pi_114102956
quote:

Ik weet het, het is niet echt realistisch en de wens is de vader van de gedachte, maar laat Hoogerland maar proberen voor de bolletjestrui te gaan.

Maar ik denk dat Voeckler zijn trui wel zal verdedigen en gewoon mee zal zitten.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:30:34 #116
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114103003
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef DeeBee het volgende:
Het is toch te hopen dat Wiggins een wat betere dag heeft vandaag dan toen ze in 2006 in La Toussuire aankwamen en hij 33'57 verloor!

Het blijft jammer dat renners uit diezelfde groep niet dezelfde dedication en sacrifice hebben laten zien de afgelopen jaren, anders had Gert Steegmans ook gewoon meegedaan voor de Tour zege hier! ;(
Bram Tankink potentieel tourwinaar _O_
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_114103041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Bram Tankink potentieel tourwinaar _O_
Als hij de druk aankan..
http://www.speld.nl/2012/(...)e-met-favorietenrol/
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:33:10 #118
40566 Ericr
Livewrong
pi_114103097
Mooie dag voor Mollema en Gesink om af te stappen, als je constant moet wrikken om maar aan te haken kan je in een etappe als deze maar beter je echt sparen. Sparen is niet je compleet naar de klote rijden en misschien de rest van je seizoen ook opblazen.
pi_114103143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
Zoals gisteren al een keer of 400 is gezegd: vandaag wordt de etappe integraal uitgezonden
Lezen blijft moeilijk voor velen
pi_114103186
Even tussendoor, Valverde laat de Vuelta schieten :o
pi_114103252
quote:
Beloki ging dat doen...

wat een held is armstrong toch.. _O_ _O_ _O_
pi_114103708
thejensie twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:10:07 And hey- you folks know what my objective is for tomorrow?! Will try to never hit the top 100position in the peleton.I am sooo gonna hide!! reageer retweet
Jens _O_
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:56:31 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114103993
Op tijd thuis *O*
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114104042
Zit er ook klaar voor :) Laat maar komen die top etappe.
pi_114104128
Erik Breukink, technisch directeur bij de Rabowielerploeg, heeft een nekhernia. Dat heeft een scan uitgewezen, meldt hij op Twitter. Breukink kampte al dagen met lichamelijke klachten. Woensdag heeft hij de Tour de France verlaten om terug naar huis te gaan.
pi_114104132
Ik zeg het maar vast: als je er niets van verwacht kan het alleen maar meevallen
pi_114104135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:58 schreef Drassss het volgende:
Zit er ook klaar voor :) Laat maar komen die top etappe.
ICH AUCH!

Maar we hebben nog even tijd, ik ga alvast boodschappen doen en een bammetje soldaat maken
pi_114104163
71 klim kilometers :o potverdorie, ga er maar aan staan!
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:03:23 #129
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114104224
Ik moet ook nog naar de winkel.
pi_114104232
Cancellara had moeten rekenen....
pi_114104236
Live vanaf het begin, altijd leuk. ^O^
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:04:07 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114104243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:01 schreef Eenskijken het volgende:
71 klim kilometers :o potverdorie, ga er maar aan staan!
Ja ach dat heb je zelfs in de ronde van Polen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114104256
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik moet ook nog naar de winkel.
Na de etappe zijn die nog wel open.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:05:21 #134
56749 BlaZ
pi_114104296
Even switchen naar de Sporza zo weer. Loodzware slotklim :')
pi_114104303
Gesink is opgestapt
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:06:06 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114104326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef Drebbelman het volgende:
Gesink is opgestapt
Beter dan ontslagen worden.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:06:23 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114104337
quote:
Gesink is opgestapt
En extra lang warm gereden op de rollerbank.
pi_114104340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Beter dan ontslagen worden.
_O-
pi_114104382
Johnny zit al op scherp !
pi_114104420
quote:
Gesink is opgestapt
}:|
pi_114104531
Finish rond half 6?
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:11:33 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114104536
Pff kwartiertje NOS :')
pi_114104573
Daar is Gesink!
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:12:39 #144
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104589
Gesink zit vanvoor...Ooooooooh
Trotse Belg.
pi_114104596
Nu maar hopen dat Gesink niet in de kopgroep gaat zitten, want dan is Herbert 5 uur lang geil.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:12:55 #146
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_114104601
Ik word nu al weer gek van Herbert.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_114104603
Nu hoef je je niet af te vragen waar Gesink zit.
pi_114104606
Gesink, Kruijswijk en Hoogerland op eerste rijen. Dit komt helemaal goed.
pi_114104608
Hoogerland en Gesink allebei op de voorste rij.. Dat gaat hier weer wat worden vanmiddag, hoe dan ook.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:13:12 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114104611
Oohhhhh Gesink rijdt voor in het peloton!!!!!!!!

:')
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:13:14 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:13:20 #152
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104618
Eurosport jongens. Nog altijd beter als NOS.
Trotse Belg.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:13:42 #153
40566 Ericr
Livewrong
pi_114104632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink, Kruijswijk en Hoogerland op eerste rijen. Dit komt helemaal goed.
Scheelt toch weer een seconde of 30 voordat je er nu afpiert, kan cruciaal zijn om op tijd binnen te komen.
pi_114104651
Blijft goed dat de Rabobank het blijft proberen :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:14:14 #155
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Scheelt toch weer een seconde of 30 voordat je er nu afpiert, kan cruciaal zijn om op tijd binnen te komen.
Trotse Belg.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:14:44 #156
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114104676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

_O-
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:15:31 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:15:42 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_114104717
"Das nie goed" - M. Boogerd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:15:45 #159
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104722
Zo...Wanneer beginnen ze officieel?
Trotse Belg.
pi_114104725
Allez! Allez!
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:15:58 #161
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114104730
Gesink pakt hem vandaag.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114104732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:15 schreef Sasman het volgende:
Zo...Wanneer beginnen ze officieel?
13:20
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:16:22 #163
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104745
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

13:20
Ah bon.
Trotse Belg.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:16:48 #164
40566 Ericr
Livewrong
pi_114104759
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft goed dat de Rabobank het blijft proberen :)
De Jostiband probeert ook muziek te maken, dat betekent nog niet dat het goede muziek is.

Zo nok ik weer met trollen voor vandaag (nou goed voor nu dan).
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:17:13 #165
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114104777
Daar is Gesink!
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:17:33 #166
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114104797
Het blijft stom dat Argos Geniez niet mee heeft genomen. Ze hebben nu geen klimmers voor dit soort etappes.
pi_114104809
Gesink _O_ :D
pi_114104812
Gesink!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:17:55 #169
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114104813
Gesink weg :D
pi_114104814
Gesink _O_
pi_114104818
Daar gaat Gesink *O* :') :') :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:06 #172
pi_114104820
Gesink gaat ervoor.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:07 #173
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114104821
_O-
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_114104824
Haha
pi_114104825
Kom op Gesink! w/
pi_114104826
Waar zit Gesink? DAAR :D
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:20 #177
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104831
Laat de Gesink-fappers maar komen.
Trotse Belg.
pi_114104841
quote:
16s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Sasman het volgende:
Eurosport jongens. Nog altijd beter als NOS.
Staat hier ook op, maar dan de Duitse versie. Daar hebben ze wel vaak van die irritante interviews tussendoor.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114104842
Nou kom op Gesink :)
pi_114104843
Gesink aan kop! Goed onthouden dit beeld! :W
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:34 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114104848
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:18 schreef Sasman het volgende:
Beter dan de haters.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:37 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114104850
Hup Gesink. *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_114104852
Haha :D
pi_114104859
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Beter dan de haters.
Ja.
pi_114104863
Kom op gesink
pi_114104866
Kiek m goan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_114104867
Dit is nieuw
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:15 #188
pi_114104879
Liever dat Gesink wint dan dat alle Nederlanders er weer niets van bakken :(
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:17 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114104881
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:18 schreef Sasman het volgende:
Mwa, geen fapper maar Nederlands succes is altijd leuk. Hoop dat hij haalt. :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:20 #190
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114104885
Draaien gelijk goed ook. Goed dit :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:29 #191
pi_114104892
Go Johnny Go *O*
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:33 #192
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114104895
Waarom zou dat voor Gesink niet verkeerd zijn?
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:37 #193
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_114104897
GESINK!
DOE HET!!!!!
¯ _(ツ)_/¯
pi_114104904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Go Johnny Go *O*
Dit :P
pi_114104905
Johnny! *O*
pi_114104910
Stevo springt er ook nog naar toe.
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:53 #197
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114104914
Gesink. Verrassend hoor, had ik echt niet verwacht.

Moet hij zich toch echt goed voelen, anders ben je er niet vanaf het ontwaken ermee bezig.
pi_114104926
Zal nog wel een tijdje duren voordat een kopgroep echt weg is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114104927
Dit gaat DE dag worden...ik voel het *O*
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:23 #200
pi_114104935
30 man :D
pi_114104936
26 man... :')
pi_114104937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef pullup het volgende:
Dit gaat DE dag worden...ik voel het *O*
*O*
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:32 #203
311468 Van_Poppel
pi_114104945
Deze groep is veel te groot.
pi_114104949
karakter hoor
pi_114104954
Gutarovich :')
pi_114104964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef Barry87 het volgende:
26 man... :')
Te groot waarschijnlijk.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:48 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114104966
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:49 #208
pi_114104968
Gutarovic gaat ook nog even aan.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:06 #209
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114104983
Pff...Krijg je weer zo'n aanvaller die wint. Waar zijn de dagen gebleven waarin de echte toppers voor elke overwinning reden.
Trotse Belg.
pi_114104989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Eenmaal op de Madeleine waait meer dan de helft er zo weer af
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:16 #211
pi_114104992
quote:
Titel? :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:28 #212
56749 BlaZ
pi_114105003
quote:
Inderdaad, dit gaan ze niet laten rijden
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:30 #213
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_114105008
quote:
Ach, ruim de helft valt in de eerste zestig/zeventig kilometer af, omdat ze het niet aankunnen.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_114105012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Sasman het volgende:
Pff...Krijg je weer zo'n aanvaller die wint. Waar zijn de dagen gebleven waarin de echte toppers voor elke overwinning reden.
Ze zijn 3 km onderweg :')
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:44 #215
pi_114105020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Inderdaad, dit gaan ze niet laten rijden
Normaal niet nee.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:21:51 #216
311468 Van_Poppel
pi_114105023
Snap echt niet dat Gesink als een idioot op kop zit te fietsen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:22:02 #217
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_114105029
Sky zou wel gek zijn om nu al hard te gaan rijden.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:22:18 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105048
Waarom hoor ik niks over dat kasteel?
pi_114105052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Gesink als een idioot op kop zit te fietsen.
Nu moet je gas geven om het gat te maken..
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:22:26 #220
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114105053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zijn 3 km onderweg :')
En jij denkt dat er 3 man gaan ontsnappen? Dit word gewoon weer een ontsnapping van grote groep. 15-25 man...
Trotse Belg.
pi_114105069
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Hij bewaart het voor volgend jaar waarschijnlijk.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:22:58 #222
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_114105073
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Genieten in stilte.
¯ _(ツ)_/¯
pi_114105076
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

Ach, ruim de helft valt in de eerste zestig/zeventig kilometer af, omdat ze het niet aankunnen.
idd.. even gassen op de madeleine en je zit nog maar met een paar man
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:23:06 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114105080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Titel? :')
:?
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:23:12 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114105086
Weer geen Vacansoleil, wat rijden die matig. :')
pi_114105092
Die cameraman _O-
pi_114105093
Hopelijk hebben ze nog een gat aan de voet van de Madeleine en dan kijken wie er mee kan.
pi_114105101
Nog geen rabo's gelost
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:23:35 #229
311468 Van_Poppel
pi_114105103
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nu moet je gas geven om het gat te maken..
Je moet meedraaien...OK, maar in een groep met 26 man hoef je niet het verschil te maken. Iedere verspeelde Joule op het vlakke, ga je bergop tekort komen.
pi_114105119
telefoon!
pi_114105125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
Nog geen rabo's gelost
:Z
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:21 #232
56749 BlaZ
pi_114105143
Ze laten het rijden denk ik
pi_114105145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Je moet meedraaien...OK, maar in een groep met 26 man hoef je niet het verschil te maken. Iedere verspeelde Joule op het vlakke, ga je bergop tekort komen.
Het zijn er geen 26.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:26 #234
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_114105146
Hup Gesink! Wat zou het leuk zijn als hij kan vlammen vandaag! *O*
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_114105148
Kruijswijk en Gesink dus in de voorste groepen. Geen Vac weer?
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:39 #236
39333 Zelva
pi_114105155
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Weer geen Vacansoleil, wat rijden die matig. :')
Ze hebben zo'n beetje alleen Hoogerland nog. Wat verwacht je dan?
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:39 #237
pi_114105156
Mensen die niet rijden :')
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:44 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114105173
Gesink alleen. 140km solo.
pi_114105175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Valls heeft ook nog vrij weinig laten zien.
pi_114105183
quote:

[..]

´ut Beest. En Van Hummel natuurlijk.
Album top 100 2024
pi_114105191
Dit wordt 'm
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:25:39 #243
pi_114105192
quote:

[..]

Hoogerland en Valls. Poels is een bekend verhaal en Ruijgh is Ruijgh.

Peloton valt stil, ze zijn weg.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:25:39 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114105193
quote:

[..]

Valls, Westra, Hoogerland, Larsson.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:25:41 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105195
Peloton valt stil _O_
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:25:44 #246
56749 BlaZ
pi_114105197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Valls zat gisteren mee
pi_114105202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die rijdt redelijk anoniem, maar zeker niet slecht.
Album top 100 2024
pi_114105204
Voigt. :(
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:26:07 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114105217
Patsboem, strijdlustprijs is al binnen. De opzetter van de ontsnapping _O_
pi_114105227
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Peloton valt stil _O_
*O*
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:26:29 #251
67640 SaintOfKillers
pi_114105232
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef Szura het volgende:
Dat was een BMC-renner.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114105238
gebrek aan gretigheid valt gesink vandaag in elk geval niet te verwijten
pi_114105248
Gesink stoempt op kop terwijl Kruijswijk mee is.
pi_114105249
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef Szura het volgende:
Hij zat in het wiel van Burghardt, die ging als eerste.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:26:55 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114105255
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat was een BMC-renner.
Laat ons lekker chauvinistisch zijn, Belgische vrind.
pi_114105257
Peloton stil, ze komen wel weg :)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:27:01 #257
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105261
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat was een BMC-renner.
Burghardt
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:27:01 #258
39333 Zelva
pi_114105262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Valls zat gisteren mee
En Larsson is vooral een tijdrijder, plus dat Westra ook al tig keer tegen het asfalt is gesmakt en zich ook niet goed voelt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 juli 2012 @ 13:27:25 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_114105285
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef marcodej het volgende:
Gesink alleen. 140km solo.
Half uur pakken "want hij is toch niet gevaarlijk voor het klassement" en hij rijdt zo de top-10 in ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:28:08 #260
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114105310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef Zelva het volgende:

[..]

En Larsson is vooral een tijdrijder, plus dat Westra ook al tig keer tegen het asfalt is gesmakt en zich ook niet goed voelt.
Mogen we geen kritiek op Vacansoleil hebben?
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:28:09 #261
67640 SaintOfKillers
pi_114105312
Verschil wordt kleiner.
pi_114105319
En gegrepen.
pi_114105320
Jammer
pi_114105321
Verschil is nog heel klein.
Album top 100 2024
pi_114105340
Peloton valt stil
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:05 #266
pi_114105348
Mag hopen dat Wiggins zometeen geparkeerd komt te staan.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:12 #267
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114105354
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Half uur pakken "want hij is toch niet gevaarlijk voor het klassement" en hij rijdt zo de top-10 in ^O^
Dat is wel een "voordeel", ze pakken je toch niet terug.. Moet je niet toevallig een klassementsrenner bij je hebben :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:14 #268
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_114105356
Fransman stopte gewoon op de snelweg om te tour te bekijken, zoals een fransman betaamt
¯ _(ツ)_/¯
pi_114105362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Laat het dan meteen drie kwartier worden. :s)
pi_114105364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:28 schreef marcodej het volgende:
En gegrepen.
Niet dus.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:46 #271
67640 SaintOfKillers
pi_114105384
Kopgroep zo meteen met 40.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:59 #272
pi_114105389
Wie zitten er in die groep?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:00 #273
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105390
Vino!
pi_114105407
Hoogerland zit er bij *O*
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:47 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114105417
Daar was Voeckler al in beeld
pi_114105418
Hopelijk krijgen ze wat ruimte van de Skyploeg.
Citius, Altius, Fortius.
pi_114105419
Gaaf begin van deze etappe
pi_114105424
Kruijswijk, Gesink en Hoogerland. Die worden 32e, 33e en 34e in de kopgroep zo.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:52 #279
pi_114105426
Voeckler gaat de bollen verliezen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:56 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105428
20 seconden voorsprong
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:59 #281
40566 Ericr
Livewrong
pi_114105429
Zo eindelijk die shit aan de praat op mijn Iphone, scheelt me weer een vrije middag.
pi_114105431
Johnny, Kruiswijk en Gesink.
Wanneer ze in vorm waren een dodelijk trio.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:31:14 #283
pi_114105437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:30 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk, Gesink en Hoogerland. Die worden 32e, 33e en 34e in de kopgroep zo.
Het wordt irritant.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 juli 2012 @ 13:31:21 #284
284411 crew  heywoodu
pi_114105444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten er in die groep?
oa Gesink, Kruijswijk, Hoogerland, Perez, Grivko, Riblon en Nicki Sorensen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_114105446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
Oohhhhh Gesink rijdt voor in het peloton!!!!!!!!

Herbert meldde ook heel enthousiast dat Gesink op de rollen warm heeft gereden om geen last te hebben van een koude start. Dan vraag ik me vooral af waarom dat niet structureel gebeurt.

Maar goed, Gesink denkt dat ie Voigt is en doet het meeste werk. Dat werkt alleen als je ook daadwerkelijk de goede benen hebt.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:31:32 #286
56749 BlaZ
pi_114105447
Ze laten 31 man rijden
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:31:38 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114105453
Op naar Sporza *O*
pi_114105458
Beetje positief blijven azijnzeikers. Ga dan lekker niet kijken
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 juli 2012 @ 13:31:44 #289
284411 crew  heywoodu
pi_114105459
En Koren.
pi_114105462
Nu een beetje temporiseren en dan tempootje erbij op de Madeleine.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:03 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_114105475
Grote groep, is dat voordelig of nadelig?
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:09 #292
311468 Van_Poppel
pi_114105477
Het verschil is gemaakt. Nu moeten Gesink en Kruijswijk zich niet veel uitsloven.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:22 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114105487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef DeLuna het volgende:
De helft gaat zometeen toch lossen.
pi_114105488
Groep is over een paar minuten nog maar de helft na begin Madeleine..
Only the strong survive
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:25 #295
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_114105490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Valt snel genoeg uit elkaar zo...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_114105492
Dat gaat snel naar een minuut zo
pi_114105497
Koen de Kort vierde Nederlander.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:37 #298
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_114105499
Als ze een beetje samenwerken voordelig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_114105502
Gelukkig, Sporza begint.
sig verwijderd door FA
pi_114105511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Beetje positief blijven azijnzeikers. Ga dan lekker niet kijken
Er zit een verschil tussen kijken voor de sport en kijken voor de Hollanders.
  Redactie Sport donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:54 #301
pi_114105516
Enorme groep wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: