abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114099094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
:Y
pi_114099979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.
Zeker weten. Deze Tour is werkelijk een aanfluiting.
pi_114100192
quote:
EINDHOVEN - Voor Nederland is het tot nu toe een droevige Tour de France. De Belgen presteren een stuk beter, al wachten onze zuiderburen ook nog op hun eerste dagsucces. Daar zou vandaag wel eens verandering in kunnen komen. Omroep Brabant Tour watcher Johan van der Velde ziet Jurgen Van Den Broeck namelijk winnen donderdag.

“Het is bergop aankomst, dus in ieder geval een dag voor de klassementsrijders. Voor degene die nog proberen om hun klassement te verbeteren of Wiggins willen aanvallen. Ze zullen het vandaan moeten doen, want ze hebben niet zoveel kansen.” En volgens Johan gaat Van Den Broeck zijn kans vandaag pakken. “Afgelopen dagen heb ik veel strijdlust gezien van Jurgen Van Den Broeck. Die mag van mij wel winnen. Op de tweede plaats zet ik Pierre Rolland, Haimar Zubeldia zet ik op drie.

Van der Velde hoopt op vuurwerk
Ook kon het wel eens spannend worden rondom de gele trui. “Het zal vuurwerk worden, tenminste dat hoop ik toch wel. Ze zullen Wiggins wel aanvallen, maar ik denk niet dat er grote verschillen gaan komen.” En zouden de Nederlanders vandaag nog voor het donker binnenkomen? “Ze moeten maar een lamp meenemen hahaha.”
http://www.omroepbrabant.(...)winnen%E2%80%99.aspx

Die laatste zin _O- Het geeft wel treffend weer wat we vandaag kunnen verwachten van de Nederlandse inbreng, Ten Dam misschien uitgezonderd.
pi_114100248
Ten Dam moet het idd maar doen vandaag. Meezitten, verder zal hij weinig speciaals kunnen verrichten.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:13:57 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_114100449
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:15:19 #81
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_114100495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Van de Broeck en Rolland gaan sowieso aanvallen, alleen de vraag is wanneer...
Ik hoop op een actie zoals vorig jaar, dat er al ruim voor de laatste klim werd aangevallen _O_
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_114100840
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
pi_114101122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 juli 2012 @ 11:35:57 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114101142
GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31 Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
pi_114101166
Gelukkig vindt Gio het een wijze keuze :') Wat een waardeloze verslaggever is dat.
pi_114101272
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Pino112 het volgende:
GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31 Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
:) ^O^
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:45:44 #87
14505 OProg
A Life in Music
pi_114101458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:51:36 #88
236410 MaleDuck
pi_114101651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
Jammer genoeg zal het wel zo gaan... hadden maar meer renners de Rob Hamelink / Johnny Hoogerland mentaliteit, alles of niets, de dood of de gladiolen -O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_114101690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm. :)
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:52:59 #90
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114101697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

Radioshack wil graag top 5 rijden. Dan moet je VDB2 geen 2 minuten cadeau geven. Wat dat betreft was het logisch dat ze gisteren op kop reden.
pi_114101758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:

[..]

En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Yep. Wat een tweeluik was dat toen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_114101769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
pi_114101793
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:

[..]

Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun (rabo) er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:56:16 #94
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114101808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Klopt, sterkste staaltje ooit in de Tour ^O^

en dit bedoel ik niet dubbelzinnig ;)
pi_114101839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:57:54 #96
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114101852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Drebbelman het volgende:

Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
pi_114101880
Sastre die toen tweede werd die etap... Op een minuut of zes ofzo. Dat kón niet en dat bleek achteraf ook..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_114101890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
Dat klopt, bedoelde dat de uitslag pas bekend werd na het einde van de TDF.
pi_114102122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
Boogerd was die klim eerder al gelost en zag in de verte de gele trui lossen. Hij is er toen nog naar toe gereden om een flauwe opmerking te maken. Even later kwam Bruyneel ernaast rijden en Armstrong zat naast hem in de auto met een dikke smile en stak zijn duim op naar Boogerd :)
In the coolest little capital of the world
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:14:08 #100
236410 MaleDuck
pi_114102439
Wie verwachten jullie in de kopgroep?

Moncoutié voor de bollentrui?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')