Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Froome in de eerste etappe 1m25 verloren heeft op Wiggins.
Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.
Zal ook vanaf hangen wanneer het gebeurt. Als het vroeg gebeurt zal hij Wiggins laten gaan, maar aan het einde van de klim of vlak voor een afdaling zal hij wel bij Wiggins moeten blijven. En dan ben ik benieuwd hoeveel tijd een Nibali nog kan winnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:
Zolang Wiggins een kleine kans maakt gaat Froome altijd inhouden voor hem.
reden:Het is enigszins logisch, maar ze moeten niet dezelfde fout maken als in de Vuelta vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat zou een mooie winnaar zijn. Alles is beter dan Wiggins. Dit is nog erger dan de periode Armstrong.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:
Zolang Wiggins een kleine kans maakt gaat Froome altijd inhouden voor hem.
reden:Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als je voight erin denktquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.
Ik zou podium wel verrassend vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Niet zo verrassend wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |