abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114124470
Kenny mag zich tenminste wielrenner noemen in tegenstelling tot allemaal die watjes die afstappen omdat het niet meer lekker fiets. Hup Kenny Hup w/
pi_114124811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nibali die de tour wint _O_
:s).
pi_114125396
quote:

[..]

Deze post toverde een glimlach op m'n gezicht :)
pi_114125417
Gesink: verschrikkelijke keuze LA TOUSSUIRE - Bijna een week na zijn zware valpartij in de Ronde van Frankrijk besloot Robert Gesink donderdag de strijd te staken. "Een verschrikkelijke keuze om te maken”, aldus de kopman van Rabobank. "Ik ben niet eerder vrijwillig afgestapt in een koers, maar er zat niet anders op. Als ik één ding van vorig jaar heb geleerd, is dat om niet tegen beter weten in door te harken.”

Gesink besloot in samenspraak met de ploegleiding dat de elfde etappe zijn laatste was in deze Tour. "Ik heb vorige week een flinke klapper gemaakt, daarbij verloor ik een heel stuk van mijn goede conditie. Mijn lichaam is gebutst en gekwetst.”
pi_114125477
do 12 jul 2012, 20:47
Rolland voelt zich thuis in de Alpen LA TOUSSUIRE - Voor het tweede jaar op rij schreef de Franse wielrenner Pierre Rolland de 'koninginnenrit' van de Ronde van Frankrijk op zijn naam. In 2011 zegevierde de renner van Team Europcar in de rit naar l'Alpe d'Huez, donderdag arriveerde hij na een loodzware rit solo aan de finish in skioord La Toussuire. „Ik voel me thuis in de Alpen”, aldus Rolland. „Over deze etappe droom ik al een half jaar, omdat dit voor mij de zwaarste van deze Tour is.”
Rolland kreeg onderweg veel morele steun van ploeggenoot Christophe Kern, die ook in de kopgroep zat. „Ik zei dat hij te hard reed, maar hij schreeuwde steeds terug: mond houden, geloof me, je kan ze hebben! Deze overwinning voelt anders dan die van vorig jaar. Toen verraste ik Samuel Sanchez en Alberto Contador tijdens de slotklim, nu heb ik mijn verantwoordelijkheid genomen in de kopgroep. We wilden er een grote show van maken en dat is gelukt.”
pi_114126198
Ten Dam lichtpuntje op inktzwarte dag voor Nederlands wielrennen.

Het AD vind het een inktzwarte dag voor het Nederlandse wielrennen niemand is dood en 4 kansloze renners zijn afgestapt dat is gebeurd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juli 2012 @ 21:30:39 #232
862 Arcee
Look closer
pi_114127154
Nibali doet het verrassend goed deze Tour.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_114127505
Niet zo verrassend wat mij betreft.
pi_114127584
Toch jammer dat Froome in de eerste etappe 1m25 verloren heeft op Wiggins.
pi_114128013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Froome in de eerste etappe 1m25 verloren heeft op Wiggins.
Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:49:24 #236
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114128132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.
Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.
pi_114128267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.
Zal ook vanaf hangen wanneer het gebeurt. Als het vroeg gebeurt zal hij Wiggins laten gaan, maar aan het einde van de klim of vlak voor een afdaling zal hij wel bij Wiggins moeten blijven. En dan ben ik benieuwd hoeveel tijd een Nibali nog kan winnen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114128318
Zolang Wiggins een kleine kans maakt gaat Froome altijd inhouden voor hem.

reden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114128634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:

reden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is enigszins logisch, maar ze moeten niet dezelfde fout maken als in de Vuelta vorig jaar.
Album top 100 2024
pi_114128797
quote:

[..]

Dat zou een mooie winnaar zijn. Alles is beter dan Wiggins. Dit is nog erger dan de periode Armstrong.
pi_114128854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:

reden:
SPOILER
Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.
pi_114130032
Benieuwd wat morgen de twee bergen van de eerste categorie gaan geven.
Jammergenoeg is er na de top van de Col du Granier nog zo'n 140 km te fietsen is. Weliswaar met de Côte d'Ardoix ( 3e categorie ) zo rond de 20 km voor de finish, maar verwacht dat er daar niet zoveel meer gaat gebeuren.

De Col du Grand Cucheron op 34 km is best nog wel lastig. Zeker na de helft:

De Col du Granier is verduivelst moeilijk:

Jammer dus dat dit alles vér voor de finish ligt.
En toch hoop ik stiekem dat er op één van de twee bergen een klassementsrenner het probeert. Maar ja, het heeft waarschijnlijk weinig zin. Alleen het vergooien van de krachten.
pi_114130055
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.
Zeker als je voight erin denkt ;).

Maar het is interessant om te zien waar Dave Brailsford zijn renners plaatste kwa output/performance in mei 2011. (hint cf en bw).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juli 2012 @ 23:04:51 #244
862 Arcee
Look closer
pi_114132666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Niet zo verrassend wat mij betreft.
Ik zou podium wel verrassend vinden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')