Behoorlijk wat grote koersen gewonnen in het voorseizoen. Milaan-San Remo oa.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook geen team dat van de Tour echt een prioriteit heeft gemaakt.
Misschien was het wat overdreven ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou zo geweldig is het niet. Een nieuwe naam met Pinot. Maar dat is het wel. Spoeling is vrij dun, maar de renners die het zouden kunnen, maken het net wel waar. (Pinot, Rolland, Voeckler)
Doet hij goed!quote:
Uit ONZ, of een relkloon van iemand.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Claire
Tsja verder nog renners als Roy, Moncoutie, Riblon, Moinard en Feillu (gekwetst) die zo'n rit moeten kunnen winnen. En in een gewone ontsnapping misschien Casar of Dumoulinquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Misschien was het wat overdreven ja.![]()
Maar het zijn wel stuk voor stuk karakterwielrenners die de etappes leuk maken.
Ik verwacht dat Kern trouwens ook nog wel zijn kans grijpt deze tour, reed erg sterk vandaag voor Rolland.
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben benieuwd of Tankink morgen niet ook afstapt als je dit zo hoort/ziet: http://nos.nl/video/394415-tankink-na-elfde-rit-tour.html
Ten Dam en LL enige die nog redelijk zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.
En die komt vandaag nog buiten tijd ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.
Terecht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En die komt vandaag nog buiten tijd ook
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:28:21If you want loyalty, get a Froome dog… a quality I value… although being taken advantage of by others! reageer retweet
De Yoko Ono van Sky!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Mrs Froome is lekker aan het stoken.twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:28:21If you want loyalty, get a Froome dog… a quality I value… although being taken advantage of by others! reageer retweet
Ja die loopt lekker te bitchen met Ms. Wigginsquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Mrs Froome is lekker aan het stoken.twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
Typisch mensen die je niet op je facebook wil hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ja die loopt lekker te bitchen met Ms. Wiggins
Nibali die de tour wintquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie Wiggins er nog wel een keer doorzakken in de Pyreneën. En eigenlijk hoop ik dat Sky dan weer te lang op Wiggins blijft gokken en dat er toch nog iemand anders met de tourwinst vandoor gaat, net als vorig jaar in de Vuelta.
Zou sensationeel zijn en tegelijk ook wel verdient. Dit gezegd hebbende dat er nu net één serieuze bergetappe is geweest. Kan natuurlijk nog vanalles gebeuren. Ook dat bv. een Froome slechter wordt of gewoon een off-day zal hebben.quote:
Als ze dat nu bij zijn eindtijd optellen, is 'ie alsnog buiten tijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef DeMessias het volgende:
Hummeltje heeft 30 seconden straftijd gekregen omdat hij aan de klink gehangen heeft.
Ik hoop het eigenlijk wel. Of Wiggo moet aanvallen, dan verdiend hij het wel in mijn ogen. Maar op deze manier vind ik het niet leuk, zo ontzettend gecontroleerd rijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie Wiggins er nog wel een keer doorzakken in de Pyreneën. En eigenlijk hoop ik dat Sky dan weer te lang op Wiggins blijft gokken en dat er toch nog iemand anders met de tourwinst vandoor gaat, net als vorig jaar in de Vuelta.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |