Ja want daar zal het wel wat wordenquote:
kan ie laten zien of het echt aan de val lag of dat ie gewoon niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja want daar zal het wel wat wordenMan man wat een drama wat de Nederlanders
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteitquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
kan ie laten zien of het echt aan de val lag of dat ie gewoon niet goed genoeg is.
Want vallen heeft iets met mentaliteit te maken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteit
Nee, maar Gesink is niet de enige die valt. En Gesink geeft zelf ook toe dat als hij valt hij het lastig vind om de knop weer om te zetten qua instelling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Want vallen heeft iets met mentaliteit te maken?
Gaaaaaaaapppppquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, maar Gesink is niet de enige die valt. En Gesink geeft zelf ook toe dat als hij valt hij het lastig vind om de knop weer om te zetten qua instelling.
Ik vind het ook niet getuigen van veel zelfkennis om zo warm te fietsen op die rollerbank, in de aanval te gaan en dan vervolgens zo hard door de mand te vallen.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteit
Nee, maar in interviews blijkt wel dat hij het lastig vind: http://www.nusport.nl/wie(...)n-en-herstellen.htmlquote:
Is toch logisch. Ik snap je punt niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, maar in interviews blijkt wel dat hij het lastig vind: http://www.nusport.nl/wie(...)n-en-herstellen.html
Je bent wel een vreselijk irritant mannetje he?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Dreassic je bent wel een beetje dom he
Dit dus, de ultieme poging vandaag liep ook op niks uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Ericr het volgende:
Goede keuze van Gesink, doorsukkelen heeft geen enkel nut.
Natuurlijk is hij gefrusteerd, maar je kunt daaruit ook kracht putten in de zin van ik zal ze nu verdomme eens wat laten zien. Ik heb altijd het idee dat Gesink niet goed met tegenslag om kan gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch logisch. Ik snap je punt niet.
Hoe kan je nu een renner die geblesseerd is door overmacht verwijten dat ie niet presteertquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Je bent wel een vreselijk irritant mannetje he?
Hij is fysiek niet op orde. Dan houdt alles op. En Gesink is ook gewoon meer een renner voor klassementen dan voor etappes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef LDS het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij gefrusteerd, maar je kunt daaruit ook kracht putten in de zin van ik zal ze nu verdomme eens wat laten zien. Ik heb altijd het idee dat Gesink niet goed met tegenslag om kan gaan.
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een renner die geblesseerd is door overmacht verwijten dat ie niet presteert
Weet niet wat je verwachtingen waren, maar ik verwachtte top10, mits hij heel bleef. Eerste week leek dat prima mogelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?
Maar blijf maar excuusjes zoeken.
Rolland is net zo hard gevallen en wint hier gewoon een etappe.
Lees je in, dom figuur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?
Maar blijf maar excuusjes zoeken.
Rolland is net zo hard gevallen en wint hier gewoon een etappe.
Ik had overigens ook niet meer verwacht dat Gesink iets ging presteren. Maar ik vind hem gewoon mentaal niet sterk over komen en heb me geërgerd aan het gebluf van de ploegleiding alsof ze het allemaal nog wel zouden laten zien terwijl het voor mij (en met mij volgens mij nog heel veel meer) al duidelijk was dat het niks meer zou gaan worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is fysiek niet op orde. Dan houdt alles op. En Gesink is ook gewoon meer een renner voor klassementen dan voor etappes.
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Clairequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees je in, dom figuur.
Ronde van Californië.
2e zabriskie, wat een prestatie!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees je in, dom figuur.
Ronde van Californië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |