SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
Zag ik! En hoe deden ze dat in de Vuelta, want toen was Froome tweede voor Wiggins.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij moest op wiggins wachten en voor hem werken
Er staan altijd wel anderen op, maar de generatie Menchov/Leipheimer/Kloden en co kunnen we wel vergeten. Alleen Evans eigenlijk nog en ik denk dat het na dit jaar ook wel is afgelopen met top 5 in grote ronde's.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Contador ook veel moeite met Froome gaat krijgen de komende jaren. Zal de komende jaren moeilijk worden voor nieuwe renners om het podium te gaan halen.
Contador en Froome kunnen nog jaren mee en dan heb je ook nog wel wat jaartjes Wiggins en een (goede) A. Schleck
hetzelfde daardoor hebben ze misschien wel de vuelta verlorenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ik! En hoe deden ze dat in de Vuelta, want toen was Froome tweede voor Wiggins.
Kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die rijdt toch bij Greenedge?
Die had 'ie vandaag ook al aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Koudewinter het volgende:
Van Garderen heeft weer de witte trui
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:25:32RT @Laura_Weislo: Oh dear, gruppetto in #tdf12 is currently outside the time limit. reageer retweet
Je bedoelt Tamaré?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Op hoeveel tijd is Taaramae eigenlijk?
Komt nu binnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Komt net binnen op 25'00quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Irritant wel...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Toursite werkt slecht bij. Nog maar 19 man binnen. Valverde zou volgens mij 20 zijn.
Daarna groep Menchov, paar losse flodders en net weer groepje van 10.
Denk dat er een man of 60/70 binnen zijn op 25 minuten?
Gen. pardon bestaat niet meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gen. Pardon. Bus bestaat uit 40 man.
Ehhm, het ging over Sky.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boerenleenbank dus ook wat mensen met slavenroots in je team he :p
Wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gen. pardon bestaat niet meer.
ASO had wel gezegd dat ze dat niet zouden doen dit jaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gen. Pardon. Bus bestaat uit 40 man.
Alleen als men werd gehinderd door een staking of in een tsunami is beland. Niet als men in het zonnetje gewoon te traag is.quote:
Ik betwijfel of ze er 50 man uit zullen gooien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gen. pardon bestaat niet meer.
Gewoon een keer doen. Dan flikken ze het ook nooit meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Net of ze 40 man er uit schoppen. Ze zeggen zoveel.
lolquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef sausagin het volgende:
Cav en eisel beginnen nu pas aan de klim
Wutquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef sausagin het volgende:
Die zijn over een uur nog niet binnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef sausagin het volgende:
Vorig jaar is er nog wel een generaal pardon gegeven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen als men werd gehinderd door een staking of in een tsunami is beland. Niet als men in het zonnetje gewoon te traag is.
Vorig jaar was men minder streng en kreeg de jury meer vrijheid om dingen door de vingers te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Vorig jaar is er nog wel een generaal pardon gegeven?
Misschien nog een verdwaalde die er achter zit, die pakken ze dan weer wel denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Fransen met hun eeuwige grootspraak. Als puntje bij paaltje komt gaan ze echt geen 50 man de koers uit gooien.
Waarom niet. Kleiner peloton is wel lachen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Fransen met hun eeuwige grootspraak. Als puntje bij paaltje komt gaan ze echt geen 50 man de koers uit gooien.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:35 schreef Aguero het volgende:
Dan blijft er van Argos helemaal niks meer over.
Dat is een regel van de UCI, vooraf is al duidelijk gemaakt dat men de tijdlimieten streng gaat handhaven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Je krijgt boze ploegen en je bent voor bepaalde etappes alle belangrijke renners kwijt. Dat is niet goed voor de koers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet. Kleiner peloton is wel lachen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:35 schreef Columbiafan het volgende:
ASO is wel zo intriest dat ze ondanks de nieuwe regel toch wel een excuus gaan vinden om die renner terug op te vissen
quote:Danny@dnelissen
@WielerlandNL het is niet ASO maar UCI die dat beslissen!
Met Cavendish,Tankink,Timmer,Kroon.quote:
en Sanchezquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Met Cavendish,Tankink,Timmer,Kroon.
t/m 90e nuquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:38 schreef debeterebob het volgende:
Op de toursite hebben ze nu '20.' ingetikt. Ik zie vorderingen
De andere helft moet dan binnen 5 minuten zijn binnen gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
90 man binnen na 32 minuten.. Mogen ze opschieten
En de Rabo's ook naar achteren geslagen ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
In Polen rijden Uran en Henao van Sky ook behoorlijk hard.
Viel te verwachten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar daar is de concurrentie dan ook om van te janken. Al is Boonen natuurlijk wel bruut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoorde net Kreuziger. Geen idee wie er verder mee doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Sasman het volgende:
[..]
Maar daar is de concurrentie dan ook om van te janken. Al is Boonen natuurlijk wel bruut.
Niet meer dan logisch idd, de betere klimmmers daar, maja Colombianenquote:
Komt nog de eerste bus bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
90 man binnen na 32 minuten.. Mogen ze opschieten
Ik moet dan altijd aan Botero denken. die duels met Dekker ook en die plaat waar ie mee naar boven gingquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch idd, de betere klimmmers daar, maja ColombianenWacht maar tot Quintana grote rondes gaat rijden, gaat nergens om gaan
Jawel, want hij is gedemarreert om op tijd binnen te komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je moet je niet moeier maken dan nodig
Of Betancourt, ook een groot talent.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch idd, de betere klimmmers daar, maja ColombianenWacht maar tot Quintana grote rondes gaat rijden, gaat nergens om gaan
Dat wel, maar bedoelde de koersquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vrij debiel met die steentjes en een bocht op 40 meter van de streep.
Onnodige complicaties in de zijlijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een klotesamenvatting van de NOS nu in het sportjournaal, niet eens het moment dat Wiggins moest lossen bij Froome.
Allemaal abandon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:52 schreef Keauning het volgende:
Lol, waarom staan er geen Nederlandse ploegen bij team op letour.fr![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Szura het volgende:
167.
NEDVAN HUMMEL Kenny Robert
129
VACANSOLEIL-DCM
05h 20' 29''
+ 36' 35''
Krijgen we dat gedoe weer, net zoals in 2009.quote:
19 seconde overquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Krijgen we dat gedoe weer, net zoals in 2009.Hij gaat het nog wel heel moeilijk krijgen, als hij in zo'n langzame etappe de bus al niet kan bijhouden...
NOSquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een klotesamenvatting van de NOS nu in het sportjournaal, niet eens het moment dat Wiggins moest lossen bij Froome.
Is ook geen team dat van de Tour echt een prioriteit heeft gemaakt.quote:
http://nos.nl/video/394401-hummel-kreeg-hongerklop.htmlquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Krijgen we dat gedoe weer, net zoals in 2009.Hij gaat het nog wel heel moeilijk krijgen, als hij in zo'n langzame etappe de bus al niet kan bijhouden...
Hij is sowieso niet de slechtste klimmer, anders had hij vandaag wel bij Petacchi gezeten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja want daar zal het wel wat wordenquote:
kan ie laten zien of het echt aan de val lag of dat ie gewoon niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja want daar zal het wel wat wordenMan man wat een drama wat de Nederlanders
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteitquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
kan ie laten zien of het echt aan de val lag of dat ie gewoon niet goed genoeg is.
Want vallen heeft iets met mentaliteit te maken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteit
Nee, maar Gesink is niet de enige die valt. En Gesink geeft zelf ook toe dat als hij valt hij het lastig vind om de knop weer om te zetten qua instelling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Want vallen heeft iets met mentaliteit te maken?
Gaaaaaaaapppppquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, maar Gesink is niet de enige die valt. En Gesink geeft zelf ook toe dat als hij valt hij het lastig vind om de knop weer om te zetten qua instelling.
Ik vind het ook niet getuigen van veel zelfkennis om zo warm te fietsen op die rollerbank, in de aanval te gaan en dan vervolgens zo hard door de mand te vallen.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij zal wel weer niet op de fiets kunnen blijven zitten. In potentie een goede renner maar die mentaliteit
Nee, maar in interviews blijkt wel dat hij het lastig vind: http://www.nusport.nl/wie(...)n-en-herstellen.htmlquote:
Is toch logisch. Ik snap je punt niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, maar in interviews blijkt wel dat hij het lastig vind: http://www.nusport.nl/wie(...)n-en-herstellen.html
Je bent wel een vreselijk irritant mannetje he?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Dreassic je bent wel een beetje dom he
Dit dus, de ultieme poging vandaag liep ook op niks uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Ericr het volgende:
Goede keuze van Gesink, doorsukkelen heeft geen enkel nut.
Natuurlijk is hij gefrusteerd, maar je kunt daaruit ook kracht putten in de zin van ik zal ze nu verdomme eens wat laten zien. Ik heb altijd het idee dat Gesink niet goed met tegenslag om kan gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch logisch. Ik snap je punt niet.
Hoe kan je nu een renner die geblesseerd is door overmacht verwijten dat ie niet presteertquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Je bent wel een vreselijk irritant mannetje he?
Hij is fysiek niet op orde. Dan houdt alles op. En Gesink is ook gewoon meer een renner voor klassementen dan voor etappes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef LDS het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij gefrusteerd, maar je kunt daaruit ook kracht putten in de zin van ik zal ze nu verdomme eens wat laten zien. Ik heb altijd het idee dat Gesink niet goed met tegenslag om kan gaan.
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je nu een renner die geblesseerd is door overmacht verwijten dat ie niet presteert
Weet niet wat je verwachtingen waren, maar ik verwachtte top10, mits hij heel bleef. Eerste week leek dat prima mogelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?
Maar blijf maar excuusjes zoeken.
Rolland is net zo hard gevallen en wint hier gewoon een etappe.
Lees je in, dom figuur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Omndat ie al tijden niks presteert misschien?
Maar blijf maar excuusjes zoeken.
Rolland is net zo hard gevallen en wint hier gewoon een etappe.
Ik had overigens ook niet meer verwacht dat Gesink iets ging presteren. Maar ik vind hem gewoon mentaal niet sterk over komen en heb me geërgerd aan het gebluf van de ploegleiding alsof ze het allemaal nog wel zouden laten zien terwijl het voor mij (en met mij volgens mij nog heel veel meer) al duidelijk was dat het niks meer zou gaan worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is fysiek niet op orde. Dan houdt alles op. En Gesink is ook gewoon meer een renner voor klassementen dan voor etappes.
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Clairequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees je in, dom figuur.
Ronde van Californië.
2e zabriskie, wat een prestatie!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees je in, dom figuur.
Ronde van Californië.
Echt hequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Claire
Goed gegoogled.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
2e zabriskie, wat een prestatie!
dom figuur dat je er bent.
Je hebt gewoon echt de inhoud van een leeg aquarium hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Dreassic het volgende:
Alle zure verliezers, die bleven roepen dat het wel goed zou komen, nu het niet zo is, en de zog. "azijnpissers" gewoon gelijk hebben gekregen, worden ze beledigend.
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt de inhoud van een leeg aquarium hè
Mij lukt het nog om het verlies rationeel te bekijkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Dreassic het volgende:
Alle zure verliezers, die bleven roepen dat het wel goed zou komen, nu het niet zo is, en de zog. "azijnpissers" gewoon gelijk hebben gekregen, worden ze beledigend.
Vertel, waarin heb je dan gelijk gekregen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?
Waar heb jij dan gelijk in gekregen, helder licht?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?
Als jullie wat doen aan kansloze trollsquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
Kunnen we het weer over de koers hebben aub?
En Krivtsovquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef qwerty-nl het volgende:
Wie is allemaal buiten tijd gekomen? Ik hoor alleen Pettachi
Deze is wel heel slecht. Die kan met droge ogen beweren dat een geblesseerde renner geen goede mentaliteit heeft en daarom niet presteert.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Als jullie wat doen aan kansloze trolls
Altijd maar janken om die 'kansloze trolls'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou zo geweldig is het niet. Een nieuwe naam met Pinot. Maar dat is het wel. Spoeling is vrij dun, maar de renners die het zouden kunnen, maken het net wel waar. (Pinot, Rolland, Voeckler)quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Bonkers. het volgende:
De Fransen zijn deze tour trouwens wel echt geweldig aan het rijden.
En in de komende jaren wordt dat hopelijk alleen nog maar beter.
Er moet eerst een dossier worden opgebouwdquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ik dan nu al zijn trollposts TRen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er moet eerst een dossier worden opgebouwd.
en dat is alles? ik was even de kids naar bed aan het brengen....quote:
Klopt that's it.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is alles? ik was even de kids naar bed aan het brengen....
valt me mee.quote:
Behoorlijk wat grote koersen gewonnen in het voorseizoen. Milaan-San Remo oa.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook geen team dat van de Tour echt een prioriteit heeft gemaakt.
Misschien was het wat overdreven ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou zo geweldig is het niet. Een nieuwe naam met Pinot. Maar dat is het wel. Spoeling is vrij dun, maar de renners die het zouden kunnen, maken het net wel waar. (Pinot, Rolland, Voeckler)
Doet hij goed!quote:
Uit ONZ, of een relkloon van iemand.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Claire
Tsja verder nog renners als Roy, Moncoutie, Riblon, Moinard en Feillu (gekwetst) die zo'n rit moeten kunnen winnen. En in een gewone ontsnapping misschien Casar of Dumoulinquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Misschien was het wat overdreven ja.![]()
Maar het zijn wel stuk voor stuk karakterwielrenners die de etappes leuk maken.
Ik verwacht dat Kern trouwens ook nog wel zijn kans grijpt deze tour, reed erg sterk vandaag voor Rolland.
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben benieuwd of Tankink morgen niet ook afstapt als je dit zo hoort/ziet: http://nos.nl/video/394415-tankink-na-elfde-rit-tour.html
Ten Dam en LL enige die nog redelijk zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.
En die komt vandaag nog buiten tijd ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, die gaat er ook niet meer lang bij zijn. Eigenlijk wel schandalig dat alle ellende van Petacchi's overschoenen komt.
Terecht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En die komt vandaag nog buiten tijd ook
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:28:21If you want loyalty, get a Froome dog… a quality I value… although being taken advantage of by others! reageer retweet
De Yoko Ono van Sky!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Mrs Froome is lekker aan het stoken.twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:28:21If you want loyalty, get a Froome dog… a quality I value… although being taken advantage of by others! reageer retweet
Ja die loopt lekker te bitchen met Ms. Wigginsquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Mrs Froome is lekker aan het stoken.twitter:michellecound twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:14:23"Don’t think there are many other pro-riders who’s partners know more about cycling than Chris’s" precisely & I know what happened just then reageer retweet
Typisch mensen die je niet op je facebook wil hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ja die loopt lekker te bitchen met Ms. Wiggins
Nibali die de tour wintquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie Wiggins er nog wel een keer doorzakken in de Pyreneën. En eigenlijk hoop ik dat Sky dan weer te lang op Wiggins blijft gokken en dat er toch nog iemand anders met de tourwinst vandoor gaat, net als vorig jaar in de Vuelta.
Zou sensationeel zijn en tegelijk ook wel verdient. Dit gezegd hebbende dat er nu net één serieuze bergetappe is geweest. Kan natuurlijk nog vanalles gebeuren. Ook dat bv. een Froome slechter wordt of gewoon een off-day zal hebben.quote:
Als ze dat nu bij zijn eindtijd optellen, is 'ie alsnog buiten tijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef DeMessias het volgende:
Hummeltje heeft 30 seconden straftijd gekregen omdat hij aan de klink gehangen heeft.
Ik hoop het eigenlijk wel. Of Wiggo moet aanvallen, dan verdiend hij het wel in mijn ogen. Maar op deze manier vind ik het niet leuk, zo ontzettend gecontroleerd rijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie Wiggins er nog wel een keer doorzakken in de Pyreneën. En eigenlijk hoop ik dat Sky dan weer te lang op Wiggins blijft gokken en dat er toch nog iemand anders met de tourwinst vandoor gaat, net als vorig jaar in de Vuelta.
Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Froome in de eerste etappe 1m25 verloren heeft op Wiggins.
Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, nu staat hij net te ver om hem hem het gevoel te geven dat hij de Tour wel eens kan winnen. Maar Wiggins kan nog steeds een keer een mindere dag hebben. Ik ben benieuwd wat Froome dan gaat doen.
Zal ook vanaf hangen wanneer het gebeurt. Als het vroeg gebeurt zal hij Wiggins laten gaan, maar aan het einde van de klim of vlak voor een afdaling zal hij wel bij Wiggins moeten blijven. En dan ben ik benieuwd hoeveel tijd een Nibali nog kan winnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wiggins Nibali, Evans of VDB2 niet kan volgen, dan mag Froome denk ik wel voor eigen kansen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:
Zolang Wiggins een kleine kans maakt gaat Froome altijd inhouden voor hem.
reden:Het is enigszins logisch, maar ze moeten niet dezelfde fout maken als in de Vuelta vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat zou een mooie winnaar zijn. Alles is beter dan Wiggins. Dit is nog erger dan de periode Armstrong.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Devpartner het volgende:
Zolang Wiggins een kleine kans maakt gaat Froome altijd inhouden voor hem.
reden:Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als je voight erin denktquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje schrale grafiek. Daalt veel te snel.
Ik zou podium wel verrassend vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:37 schreef Leatherface het volgende:
Niet zo verrassend wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |