SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La Toussuire
Zag ik! En hoe deden ze dat in de Vuelta, want toen was Froome tweede voor Wiggins.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij moest op wiggins wachten en voor hem werken
Er staan altijd wel anderen op, maar de generatie Menchov/Leipheimer/Kloden en co kunnen we wel vergeten. Alleen Evans eigenlijk nog en ik denk dat het na dit jaar ook wel is afgelopen met top 5 in grote ronde's.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Contador ook veel moeite met Froome gaat krijgen de komende jaren. Zal de komende jaren moeilijk worden voor nieuwe renners om het podium te gaan halen.
Contador en Froome kunnen nog jaren mee en dan heb je ook nog wel wat jaartjes Wiggins en een (goede) A. Schleck
hetzelfde daardoor hebben ze misschien wel de vuelta verlorenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ik! En hoe deden ze dat in de Vuelta, want toen was Froome tweede voor Wiggins.
Kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die rijdt toch bij Greenedge?
Die had 'ie vandaag ook al aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Koudewinter het volgende:
Van Garderen heeft weer de witte trui
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 12-07-2012 om 18:25:32RT @Laura_Weislo: Oh dear, gruppetto in #tdf12 is currently outside the time limit. reageer retweet
Je bedoelt Tamaré?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Op hoeveel tijd is Taaramae eigenlijk?
Komt nu binnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Komt net binnen op 25'00quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef sausagin het volgende:
Irritant wel...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Toursite werkt slecht bij. Nog maar 19 man binnen. Valverde zou volgens mij 20 zijn.
Daarna groep Menchov, paar losse flodders en net weer groepje van 10.
Denk dat er een man of 60/70 binnen zijn op 25 minuten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |