t/m 90e nuquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:38 schreef debeterebob het volgende:
Op de toursite hebben ze nu '20.' ingetikt. Ik zie vorderingen
De andere helft moet dan binnen 5 minuten zijn binnen gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
90 man binnen na 32 minuten.. Mogen ze opschieten
En de Rabo's ook naar achteren geslagen ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
In Polen rijden Uran en Henao van Sky ook behoorlijk hard.
Viel te verwachten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar daar is de concurrentie dan ook om van te janken. Al is Boonen natuurlijk wel bruut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoorde net Kreuziger. Geen idee wie er verder mee doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Sasman het volgende:
[..]
Maar daar is de concurrentie dan ook om van te janken. Al is Boonen natuurlijk wel bruut.
Niet meer dan logisch idd, de betere klimmmers daar, maja Colombianenquote:
Komt nog de eerste bus bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef RemcoW23 het volgende:
90 man binnen na 32 minuten.. Mogen ze opschieten
Ik moet dan altijd aan Botero denken. die duels met Dekker ook en die plaat waar ie mee naar boven gingquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch idd, de betere klimmmers daar, maja ColombianenWacht maar tot Quintana grote rondes gaat rijden, gaat nergens om gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |