Echt hequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar ze mensen vandaan blijven halen die nog dommer zijn dan Bonnie St. Claire
Goed gegoogled.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
2e zabriskie, wat een prestatie!
dom figuur dat je er bent.
Je hebt gewoon echt de inhoud van een leeg aquarium hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Dreassic het volgende:
Alle zure verliezers, die bleven roepen dat het wel goed zou komen, nu het niet zo is, en de zog. "azijnpissers" gewoon gelijk hebben gekregen, worden ze beledigend.
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt de inhoud van een leeg aquarium hè
Mij lukt het nog om het verlies rationeel te bekijkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Dreassic het volgende:
Alle zure verliezers, die bleven roepen dat het wel goed zou komen, nu het niet zo is, en de zog. "azijnpissers" gewoon gelijk hebben gekregen, worden ze beledigend.
Vertel, waarin heb je dan gelijk gekregen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?
Waar heb jij dan gelijk in gekregen, helder licht?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Echt een fokkertje he? Mammie heeft je toestemming gegeven om achter je PC mensen die je niet kent te beledigen omdat ze gelijk gekregen hebben en jij je zin niet?
Als jullie wat doen aan kansloze trollsquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
Kunnen we het weer over de koers hebben aub?
En Krivtsovquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef qwerty-nl het volgende:
Wie is allemaal buiten tijd gekomen? Ik hoor alleen Pettachi
Deze is wel heel slecht. Die kan met droge ogen beweren dat een geblesseerde renner geen goede mentaliteit heeft en daarom niet presteert.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Als jullie wat doen aan kansloze trolls
Altijd maar janken om die 'kansloze trolls'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou zo geweldig is het niet. Een nieuwe naam met Pinot. Maar dat is het wel. Spoeling is vrij dun, maar de renners die het zouden kunnen, maken het net wel waar. (Pinot, Rolland, Voeckler)quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Bonkers. het volgende:
De Fransen zijn deze tour trouwens wel echt geweldig aan het rijden.
En in de komende jaren wordt dat hopelijk alleen nog maar beter.
Er moet eerst een dossier worden opgebouwdquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ik dan nu al zijn trollposts TRen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er moet eerst een dossier worden opgebouwd.
en dat is alles? ik was even de kids naar bed aan het brengen....quote:
Klopt that's it.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat is alles? ik was even de kids naar bed aan het brengen....
valt me mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |