Voeckler verwacht ik, hangt er vanaf hoe zijn knie is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Wie verwachten jullie in de kopgroep?
Moncoutié voor de bollentrui?
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Kessiakoff denk ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensen
Valt me sowieso op dat we Argos nog niet vaak in de aanval hebben gezien, terwjil ze de vorige keer dat ze de tour reden elke dag wel vooraan te vinden waren. Ik hoop toch echt Albert Timmer nog ergens in de kopgroep te zien na vandaag.quote:
Hangt er vanaf of Greipel of Goss gaat aanvallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Zou Sagan nog gaan proberen de Madeleine in een kopgroep te overleven?
Ik weet het, het is niet echt realistisch en de wens is de vader van de gedachte, maar laat Hoogerland maar proberen voor de bolletjestrui te gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Bram Tankink potentieel tourwinaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef DeeBee het volgende:
Het is toch te hopen dat Wiggins een wat betere dag heeft vandaag dan toen ze in 2006 in La Toussuire aankwamen en hij 33'57 verloor!
Het blijft jammer dat renners uit diezelfde groep niet dezelfde dedication en sacrifice hebben laten zien de afgelopen jaren, anders had Gert Steegmans ook gewoon meegedaan voor de Tour zege hier!
Als hij de druk aankan..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Bram Tankink potentieel tourwinaar
Lezen blijft moeilijk voor velenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
Zoals gisteren al een keer of 400 is gezegd: vandaag wordt de etappe integraal uitgezonden
wat een held is armstrong toch..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...
Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
Jenstwitter:thejensie twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:10:07And hey- you folks know what my objective is for tomorrow?! Will try to never hit the top 100position in the peleton.I am sooo gonna hide!! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |