quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
Zeker weten. Deze Tour is werkelijk een aanfluiting.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat een goede contador het op dit parcours wel had gewonnen van een goede wiggins.
http://www.omroepbrabant.(...)winnen%E2%80%99.aspxquote:EINDHOVEN - Voor Nederland is het tot nu toe een droevige Tour de France. De Belgen presteren een stuk beter, al wachten onze zuiderburen ook nog op hun eerste dagsucces. Daar zou vandaag wel eens verandering in kunnen komen. Omroep Brabant Tour watcher Johan van der Velde ziet Jurgen Van Den Broeck namelijk winnen donderdag.
“Het is bergop aankomst, dus in ieder geval een dag voor de klassementsrijders. Voor degene die nog proberen om hun klassement te verbeteren of Wiggins willen aanvallen. Ze zullen het vandaan moeten doen, want ze hebben niet zoveel kansen.” En volgens Johan gaat Van Den Broeck zijn kans vandaag pakken. “Afgelopen dagen heb ik veel strijdlust gezien van Jurgen Van Den Broeck. Die mag van mij wel winnen. Op de tweede plaats zet ik Pierre Rolland, Haimar Zubeldia zet ik op drie.
Van der Velde hoopt op vuurwerk
Ook kon het wel eens spannend worden rondom de gele trui. “Het zal vuurwerk worden, tenminste dat hoop ik toch wel. Ze zullen Wiggins wel aanvallen, maar ik denk niet dat er grote verschillen gaan komen.” En zouden de Nederlanders vandaag nog voor het donker binnenkomen? “Ze moeten maar een lamp meenemen hahaha.”
Van de Broeck en Rolland gaan sowieso aanvallen, alleen de vraag is wanneer...quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat anderen nog een wanhoopspoeging doen. De US Postal toestanden waar iedereen keurig wacht tot de laatste berg om daar door de Novals en Penas van deze wereld eraf te worden gereden, daar heb ik geen trek in. Dan graag strijdend ten onder gaan ipv naar de slachtbank laten rijden.
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik verwacht dat iedereen vandaag netjes achter de Skytrein blijft hangen. Misschien met uitzondering van VDB2 en Rolland idd. De vraag is dan wel of die net als gisteren ruimte krijgen.
Gezien de slotklim en het tempo van Porte op de laatste klim gisteren, verwacht ik dat iedereen blij is als ze bij blijven. En dat een eventuele aanval van VDB2 en anderen simpel wordt gecounterd door Sky.
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
La Toussuire, daar was toch ook de inzinking van Landis in 2006?
Jammer genoeg zal het wel zo gaan... hadden maar meer renners de Rob Hamelink / Johnny Hoogerland mentaliteit, alles of niets, de dood of de gladiolenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.
Radioshack wil graag top 5 rijden. Dan moet je VDB2 geen 2 minuten cadeau geven. Wat dat betreft was het logisch dat ze gisteren op kop reden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Inderdaad. Die droeftoeters van Radioshack verdedigen al een 8e plaats. Nibali wil wel maar kan niet, Evans en Menchov durven en kunnen niet. Schleck zou misschien kunnen wegrijden maar die moet knechten en staat veel te ver weg en is niet in beste doen. Het wordt een saaie optocht met alleen speldenprikjes van Rolland en VDB.
Yep. Wat een tweeluik was dat toen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:
[..]
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Guard het volgende:
[..]
En de dag daarna reed Landis iedereen het snot voor de ogen toch? En testte positief na die etappe
Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun (rabo) er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hadden Landis toen ook mooi uitgerookt, dat moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Kwam ook door een tip van Delgado. Landis had geen ploeg meer om zich heen en ze zijn vanaf de top van de Croix de Fer volle bak naar beneden gegaan (dat is trouwens echt een shitafdaling), en zo vol richting La Toussuire. Mede doordat hij niet genoeg binnen had gekregen omdat hij het niet had kunnen halen was die inzinking zo enorm.
Klopt, sterkste staaltje ooit in de Tourquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, meest legendarische etappe ooit. Testte overigens pas positief na het winnen van de TDF.
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef Drebbelman het volgende:
Boogerd heeft daar een mooi verhaaltje over geschreven in zijn TdF-boek. Dat ze die tour Landis paar keer bewust zijn gaan treiteren, en dat Landis hun er later van verdacht heeft omgekocht te zijn door Armstrong, zodat Landis de tour maar zou verliezen.
Dat klopt, bedoelde dat de uitslag pas bekend werd na het einde van de TDF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee de positieve test was van etappe 17, maar werd pas na de tour bekend gemaaktdacht ik
Boogerd was die klim eerder al gelost en zag in de verte de gele trui lossen. Hij is er toen nog naar toe gereden om een flauwe opmerking te maken. Even later kwam Bruyneel ernaast rijden en Armstrong zat naast hem in de auto met een dikke smile en stak zijn duim op naar Boogerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel grappig dat Landis hem daarvan beschuldigde, aangezien US Postal en Rabobank niet echt goede banden met elkaar hadden.
Voeckler verwacht ik, hangt er vanaf hoe zijn knie is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Wie verwachten jullie in de kopgroep?
Moncoutié voor de bollentrui?
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Kessiakoff denk ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan eerder Kessiakoff en CA Sorensen
Valt me sowieso op dat we Argos nog niet vaak in de aanval hebben gezien, terwjil ze de vorige keer dat ze de tour reden elke dag wel vooraan te vinden waren. Ik hoop toch echt Albert Timmer nog ergens in de kopgroep te zien na vandaag.quote:
Hangt er vanaf of Greipel of Goss gaat aanvallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Zou Sagan nog gaan proberen de Madeleine in een kopgroep te overleven?
Ik weet het, het is niet echt realistisch en de wens is de vader van de gedachte, maar laat Hoogerland maar proberen voor de bolletjestrui te gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Bram Tankink potentieel tourwinaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:16 schreef DeeBee het volgende:
Het is toch te hopen dat Wiggins een wat betere dag heeft vandaag dan toen ze in 2006 in La Toussuire aankwamen en hij 33'57 verloor!
Het blijft jammer dat renners uit diezelfde groep niet dezelfde dedication en sacrifice hebben laten zien de afgelopen jaren, anders had Gert Steegmans ook gewoon meegedaan voor de Tour zege hier!
Als hij de druk aankan..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Bram Tankink potentieel tourwinaar
Lezen blijft moeilijk voor velenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
Zoals gisteren al een keer of 400 is gezegd: vandaag wordt de etappe integraal uitgezonden
wat een held is armstrong toch..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Beloki ging dat doen...
Zie trouwens dat ze morgen om 13:00 uur beginnen (NOS, Eurosport) en om 13:30 uur bij Sporza.
Jenstwitter:thejensie twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:10:07And hey- you folks know what my objective is for tomorrow?! Will try to never hit the top 100position in the peleton.I am sooo gonna hide!! reageer retweet
ICH AUCH!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:58 schreef Drassss het volgende:
Zit er ook klaar voorLaat maar komen die top etappe.
Ja ach dat heb je zelfs in de ronde van Polen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:01 schreef Eenskijken het volgende:
71 klim kilometerspotverdorie, ga er maar aan staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |