quote:
Heel tof dat je dat nummer er in hebt staan. Is in mijn ogen erg underrated, maar gewoonweg één van hun beste en meest atmosferische tracks. Tevens mijn meest gespeelde nummer op last.fm.quote:
En je hebt hem niet in je eigen top 5?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:45 schreef On het volgende:
[..]
Heel tof dat je dat nummer er in hebt staan. Is in mijn ogen erg underrated, maar gewoonweg één van hun beste en meest atmosferische tracks. Tevens mijn meest gespeelde nummer op last.fm.
Lezen: Mijn favoriete band. Een favoriet nummer per favoriete cd uitgekozen. A Forest is mijn favoriet van dat album.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
En je hebt hem niet in je eigen top 5?
Ja duh, maar ik zou verwachten dat je meest gespeelde nummer toch wel het beste nummer van het album zou zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:55 schreef On het volgende:
[..]
Lezen: Mijn favoriete band. Een favoriet nummer per favoriete cd uitgekozen. A Forest is mijn favoriet van dat album.
Ik zou mijn meest gespeelde nummer op Last.FM ook niet snel in een top5 stoppenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
En je hebt hem niet in je eigen top 5?
Hoe komt dat danquote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zou mijn meest gespeelde nummer op Last.FM ook niet snel in een top5 stoppen
Rene Froger - The Number One_!
Dat was een soort running-gag op mijn vorige opleiding, de hele dag dat strontnummer draaien in het practicum lokaal en vooral meeneuriën & zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag gaan we eens gezellig een misschien wat minder bekende, maar hier volgens mij best wel bekende band doen. De slackers nemen het topic vandaag over. Dan weet je het al:
Uw top 5 van Pavement!!ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, toch wel hoor.
De overduidelijke winnaar is:
1. A Forest 42
2. Boys Don't Cry 25
=. Lullaby 25
4. Friday I'm In Love 18
=. Pictures Of You 18PAVEMENT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag gaan we eens gezellig een misschien wat minder bekende, maar hier volgens mij best wel bekende band doen. De slackers nemen het topic vandaag over. Dan weet je het al:
[ afbeelding ]
Uw top 5 van Pavement!!
Ik dacht, ga ik vandaag eens zelf tellen dan kan ik Pavement voorstellen. En dan doe jij dat nuKoning. En dit is gewoon een band die iedereen moet kennen, kom op zeg!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Moet je maar eens gaan luisteren, dat waardeer je zekerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja dat bandje waar mensen in indie topics het altijd over hebben en ik nog nooit een nummer van gehoord heb....
dat wordt hem niet dus.
daar ga je mij niet mee over de streep trekkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je maar eens gaan luisteren, dat waardeer je zekerIedereen die ik het laat luisteren, zelfs coldplay liefhebbers, vinden het doorgaans cool!
Als ik dat had geweten, had ik nu Portishead gekozen. Dan had jij morgen kunnen tellen en Pavement kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
PAVEMENT!!
Ik dacht, ga ik vandaag eens zelf tellen dan kan ik Pavement voorstellen. En dan doe jij dat nuKoning. En dit is gewoon een band die iedereen moet kennen, kom op zeg!
Ja, maar gewoon luisteren! pff...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar ga je mij niet mee over de streep trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wie? Nee. Skip.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:
PAVEMENT!!
[..] dit is gewoon een band die iedereen moet kennen, kom op zeg!
quote:
Valt mee hoor, in de 90s waren ze bijna wekelijks op MTV te zien bij 120 minutes of Alternative Nation.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
pavement is een echte cultband m.a.w. bij een heeeeeeel klein publiek heeeeeeeel erg geliefd.
Ja ik ken ze ook wel van hun clipjes maar ik heb niet het idee dat ze in nederland erg zijn aangeslagen buiten een klein select groepje...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Valt mee hoor, in de 90s waren ze bijna wekelijks op MTV te zien bij 120 minutes of Alternative Nation.
Best aardig maar heb er nooit veel mee gehad en kan ook zo geen muziek bij de titels bedenken.
Ik denk dat ze bij de 35+ nog populairder zijn dan je denkt, bij de 20ers zal het inderdaad wat selcter zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja ik ken ze ook wel van hun clipjes maar ik heb niet het idee dat ze in nederland erg zijn aangeslagen buiten een klein select groepje...
Ik vind pavement toch wel vol zitten met rare stukjes zang en tempowisselingen en zo. Het kan lawaaiiger, maar met britpop heeft het weinig te maken (niet dat dáár wat mis mee is...).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
okay dan neem ik mijn woorden terug pavement is huge maar ik heb er niets mee...
teveel liedjes liedjes naar mijn smaak.... het zullen wel heel bijzondere liedjes zijn maar ik ben nooit subtiel genoeg om dat eruit te halen. Dat heb ik wel bij veel meer liedjes liedjes bandjes, al die britpop enzo... ik mis dan vaak in interesante wending een wtf momentje een uber catchy hook, een raar stukje zang. Als het allemaal semi lieflijk voortkabbelt dan veranderd het bij mij al snel in behang... Vandaar ook mijn voorkeur voor wtf muziek denk ik.... ik wil graag geprikkeld worden
Dan ken ik ze niet zo goed maar de top 5 van norrage die ik geluisterd heb vind ik allemaal vrij kabbelige liedjes liedjes ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind pavement toch wel vol zitten met rare stukjes zang en tempowisselingen en zo. Het kan lawaaiiger, maar met britpop heeft het weinig te maken (niet dat dáár wat mis mee is...).
[/fanboy]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |