SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules
Daar lekker tourpoules bespreken![]()
in mijn pool heb ik Froome Wiggins Nibali Sagan Evans en Greipel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules.
Is een speesjaal topik voor gemaakt, om vele ergernis te mijden bij anderen.
groet.
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoulesquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in mijn pool heb ik Froome Wiggins Nibali Sagan Evans en Greipel.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is een andere poolquote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules
Die zal na morgen ook wel af gaan stappen.quote:
Hij had zeker honger, ik voer de mijne meestal veel pivo.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gr gr
Alle debielen kunnen naar dit topic komenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
Het volgene trolluurtje kan beginnen. Begint u maar.
Een redelijk middelmatig budget inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Toch een prestatie om jaarlijks zo hard te falen met zó'n budget
Je mag niet verwachten dat mensen niets over Rabo zeggen, ze falen gewoon collectief nu. Waar moeten ze nu nog winnen als ze het middengebergte al niet meer aankunnen?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
Het volgene trolluurtje kan beginnen. Begint u maar.
Weer zo'n debiel die iedereen napraat terwijl het niet kloptquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Toch een prestatie om jaarlijks zo hard te falen met zó'n budget
Keldermanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb lang geloofd dat de NL talenten er op termijn wel zouden komen, maar ik geef het onderhand ook op
Wilco komt er aanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb lang geloofd dat de NL talenten er op termijn wel zouden komen, maar ik geef het onderhand ook op
Maar komop, Rabo met alles op de tour. Zou hier toch met de besten in de kopgroep mee moeten kunnen komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle debielen kunnen naar dit topic komen
Val klassement kunnen ze nog winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Waaghals het volgende:
Omdat ze verschillende ploegen hebben. Wel een infrastructuur en basis die weinig andere ploegen hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weer zo'n debiel die iedereen napraat terwijl het niet klopt
Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Zo voel ik me nu ookquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Waaghals het volgende:
Zubeldiaquote:
Dat is het probleem, we gaan van talent naar talent waar we de hoop op vestigen.quote:
Falen?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je mag niet verwachten dat mensen niets over Rabo zeggen, ze falen gewoon collectief nu. Waar moeten ze nu nog winnen als ze het middengebergte al niet meer aankunnen?
Het was gewoon de dood of de gladiolen. Het is de dood geworden. Het valt mij al mee dat ze voor die tactiek gekozen hebben. Ze falen pas als ze helemaal niks geprobeerd hadden en dan hadden gelost.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je mag niet verwachten dat mensen niets over Rabo zeggen, ze falen gewoon collectief nu. Waar moeten ze nu nog winnen als ze het middengebergte al niet meer aankunnen?
Kom eens naar het gewone wielertopic dan, hebben daar net op een normale manier wat dingen opgeschreven.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar komop, Rabo met alles op de tour. Zou hier toch met de besten in de kopgroep mee moeten kunnen komen.
Wielinga - Eltink - Dekker - Gesink - Mollema - Kruijswijk - Keldermanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is het probleem, we gaan van talent naar talent waar we de hoop op vestigen.
Geef het op. De trolls blijven toch komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Zabel nationaliseren dan hebben we ook een sprinterquote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is het probleem, we gaan van talent naar talent waar we de hoop op vestigen.
Het grote "Rabofaal"-topicquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle debielen kunnen naar dit topic komen
Okquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom eens naar het gewone wielertopic dan, hebben daar net op een normale manier wat dingen opgeschreven.
Ergens onzichtbaar in het peloton.quote:
Remmert?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wielinga - Eltink - Dekker - Gesink - Mollema - Kruijswijk - Kelderman
Ik zie een stijgende lijn.
Wat Belgie bij het voetbal is is Nederland bij het wielrennen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef Dreassic het volgende:
Dacht dat het EK wel het einde van de gifbeker zou zijn kwa Nederlandse prestaties.
Had het mis, er word hier collectief meer gefaald nu.
al onze hoop is nu gevestigd op Anky om de zomer te reddenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef Dreassic het volgende:
Dacht dat het EK wel het einde van de gifbeker zou zijn kwa Nederlandse prestaties.
En dan gaan de hockeyers ook nog falen, volleyballers al niet eens geplaatst. Laten we onze hoop maar vestigen op onze Antilliaan aka Gangster met z'n grillquote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef Dreassic het volgende:
En dan moeten de Spelen nog beginnenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef Dreassic het volgende:
Belgie presteert op dit moment ook vrij weinig.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat Belgie bij het voetbal is is Nederland bij het wielrennen.
Voor zover ik weet zitten ze toch bij de vermogende ploegen, top vijf. Dan vind ik bijna elk jaar falen wel teleurstellendquote:Op zondag 8 juli 2012 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ruijgh vorig jaar standaard overal in de top 30, maar dit jaar denk ik een te grote klap gehad met de valpartij.quote:
Ja, dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef Ericr het volgende:
Straks weer die onnavolgbare interviews aan de meet. 'Ja ik kon gewoon niet beter' en dat soort platitudes.
Zeker in de klassiekers.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen stellen niets voor.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Belgie presteert op dit moment ook vrij weinig.
Monfort mooie 7e plek.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor alle wielerploegen inderdaad. Voor de PT-ploeg zijn ze redelijk modaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zitten ze toch bij de vermogende ploegen, top vijf. Dan vind ik bijna elk jaar falen wel teleurstellend
Hij verwart hem waarschijnlijk met Carrara.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Marcato een erkende klimmer, Herpes Dijkstra.
Dan heb je dat grandioos verkeerd. Er zijn een paar ploegen, een stuk of 5, die een budget hebben die 2x zo groot is dan het WT-team van Rabo.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zitten ze toch bij de vermogende ploegen, top vijf. Dan vind ik bijna elk jaar falen wel teleurstellend
In België doen ze alsof ze drie Zidanes, 2 Ronaldo's en een Messi in het teamhebben en kankeren we omdat de bal niet in een keer dood op de voet ligt?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is goed bezig inderdaad.quote:
Belgie heeft ook al 10 jaar zo'n talentvolle ploeg. Maar kwalificeren ho maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In België doen ze alsof ze drie Zidanes, 2 Ronaldo's en een Messi in hetgeen hebben en kankeren we omdat de bal niet in een keer dood op de voet ligt?
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vosquote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Gert Jakobs zich vanavond weer lekker kwaad maken op de raboploeg zoals hij gisterenavond deed. Die ploegleiders zijn een stelletje mietjes, zit geen peper in die ploeg.
Harder gevallen dan Gesink. En die zit nu in het wiel van Kenny van Hummel te rijden.quote:
Ik had het even puur over deze Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
[..]
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.
En daar pakten Nuyens en Vansummeren ook nog mooie wedstrijden.
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vos
En De Gendt en Vanendert die zware bergritten winnen. Van Avermaet won ook nog even Parijs-Tours. Vergeleken met de rest een trivialiteit, maar anderen zouden daar al blij mee zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
[..]
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.
En daar pakten Nuyens en Vansummeren ook nog mooie wedstrijden.
Jaquote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?
Meer ruimte om volgende week mee te zitten in een kansloze ontsnapping, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef Waaghals het volgende:
Mollema gaat ook niet in het peloton finishen ben ik bang
niet dat het nog wat uitmaakt.
Dat zegt 'ie toch..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?
Mooi, ga ik zeker kijken.quote:
quote:
Die komt ook nog langs bij de Avondetappe dezer dagenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Waaghals het volgende:
De Gendt was bovendien 3e in de Giro
kunnen we die geen NL paspoort geven
geweldige renner
Is hij niet eens op huwelijksreis?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt ook nog langs bij de Avondetappe dezer dagen
In Frankrijk zekerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is hij niet eens op huwelijksreis?
Puur gelet op deze tour valt er voor weinig landen tot op heden echt te juichen.quote:
Niet naar de Erik Diekstra show kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vos
Moest repeteren voor een danswedstrijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef Waaghals het volgende:
Waar is Boogerd trouwens gebleven met commentaar?
Jepquote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Kessiakoff ook bollentrui als hij eerste boven is op de Croix?
Zap dan toch naar Sporza. .quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef IbanMayo het volgende:
Maar ze gaan nu ook echt tijdens de finale van de etappe Vos interviewen, wat een timing
Zou kunnen, hij pakt denk ik net genoeg punten daar om aan de leiding te komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Kessiakoff ook bollentrui als hij eerste boven is op de Croix?
"Wij" zijn al blij dat Gesink Californie wint.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En De Gendt en Vanendert die zware bergritten winnen. Van Avermaet won ook nog even Parijs-Tours. Vergeleken met de rest een trivialiteit, maar anderen zouden daar al blij mee zijn.
tijdens de giro ook al ooh wacht lars bak is een deenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Vorig jaar 2 Noren, 4 etappes gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar momentquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die komt niet voor het commentaar lijkt me.
Ja elke sporter he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
Vos.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
True. Maar ik denk dat Maarten en Herbert allang blij zijn dat ze even niet naar elkaars kop hoeven te kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar moment
In Vladivostokquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.![]()
Nee, vossen gebruiken we alleen voor de vacht denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pinot, is dat ook niet zo'n Franse wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco heeft er verstand van. Hooglandtwitter:wietwitertmij twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:39:13Wat een watje is die gesink van de rabobank. Valt een keer en rijdt gelijk in de bus geef mij maar hoogland en mollema reageer retweet
Voor de punten.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, Liquigas rijdt dus een traag Sagan-tempo, is de enige verklaring.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef Ericr het volgende:
Geesink abandon.Die won goud in Tokyo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik word agressief van dit soort mensenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Marco heeft er verstand van. Hooglandtwitter:wietwitertmij twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:39:13Wat een watje is die gesink van de rabobank. Valt een keer en rijdt gelijk in de bus geef mij maar hoogland en mollema reageer retweet
![]()
VDB2 wil daaraan niet meewerken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo te zien kan ie "twitter" zelf niet eens spellen dus het verbaast me weinigquote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
![]()
werkt goedquote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeker voor Jelle of Jurgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Lotto gaat rijden en gelijk onder de 03:00
Het werkte goed, totdat Vanendert overnam.quote:
Zou ie verzuurd zijn?quote:
Dijkstra zei ook dat Tjallingii lachend over de finish kwam toen hij zijn heup gebroken had.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij lacht nog steeds?![]()
dat noem ik geen lachen.
Pinot rijdt al een hele tijd op een halve minuut, Vanendert heeft er al driekwart minuut afgedaan, ik denk het dus niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Pinot rijdt gewoon een rapper tempo dan Vanendert.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dijkstra zei ook dat Tjallingii lachend over de finish kwam toen hij zijn heup gebroken had.
Maarten Ducrot?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef Lann555 het volgende:
Ik zap net naar de NOS. Wie is die dame die commentaar geeft?
Ik ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef Gitank2 het volgende:
Pinot danst mooi omhoog.
Gaat iemand blij zijn met zijn adoptierenner.
quote:
Op leeftijd is dit te verwachten. en voor zijn capaciteiten mooie lijst met 2 keer tweede in de tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef TheGOAT het volgende:
Klode is ook zo'n verschrikkelijke net-niet-renner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |