Zou kunnen, hij pakt denk ik net genoeg punten daar om aan de leiding te komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Kessiakoff ook bollentrui als hij eerste boven is op de Croix?
"Wij" zijn al blij dat Gesink Californie wint.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En De Gendt en Vanendert die zware bergritten winnen. Van Avermaet won ook nog even Parijs-Tours. Vergeleken met de rest een trivialiteit, maar anderen zouden daar al blij mee zijn.
tijdens de giro ook al ooh wacht lars bak is een deenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Vorig jaar 2 Noren, 4 etappes gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar momentquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die komt niet voor het commentaar lijkt me.
Ja elke sporter he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
Vos.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
True. Maar ik denk dat Maarten en Herbert allang blij zijn dat ze even niet naar elkaars kop hoeven te kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar moment
In Vladivostokquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.![]()
Nee, vossen gebruiken we alleen voor de vacht denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |