Ik word agressief van dit soort mensenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Marco heeft er verstand van. Hooglandtwitter:wietwitertmij twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:39:13Wat een watje is die gesink van de rabobank. Valt een keer en rijdt gelijk in de bus geef mij maar hoogland en mollema reageer retweet
![]()
VDB2 wil daaraan niet meewerken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, Liquigas rijdt dus een traag Sagan-tempo, is de enige verklaring.
Zo te zien kan ie "twitter" zelf niet eens spellen dus het verbaast me weinigquote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Marco heeft er verstand van. Hooglandtwitter:wietwitertmij twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:39:13Wat een watje is die gesink van de rabobank. Valt een keer en rijdt gelijk in de bus geef mij maar hoogland en mollema reageer retweet
![]()
werkt goedquote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, Liquigas rijdt dus een traag Sagan-tempo, is de enige verklaring.
Zeker voor Jelle of Jurgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Lotto gaat rijden en gelijk onder de 03:00
Het werkte goed, totdat Vanendert overnam.quote:
Zou ie verzuurd zijn?quote:
Dijkstra zei ook dat Tjallingii lachend over de finish kwam toen hij zijn heup gebroken had.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij lacht nog steeds?![]()
dat noem ik geen lachen.
Pinot rijdt al een hele tijd op een halve minuut, Vanendert heeft er al driekwart minuut afgedaan, ik denk het dus niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
Pinot rijdt gewoon een rapper tempo dan Vanendert.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dijkstra zei ook dat Tjallingii lachend over de finish kwam toen hij zijn heup gebroken had.
Maarten Ducrot?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef Lann555 het volgende:
Ik zap net naar de NOS. Wie is die dame die commentaar geeft?
Ik ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef Gitank2 het volgende:
Pinot danst mooi omhoog.
Gaat iemand blij zijn met zijn adoptierenner.
quote:
Op leeftijd is dit te verwachten. en voor zijn capaciteiten mooie lijst met 2 keer tweede in de tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef TheGOAT het volgende:
Klode is ook zo'n verschrikkelijke net-niet-renner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |