Zou kunnen, hij pakt denk ik net genoeg punten daar om aan de leiding te komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Kessiakoff ook bollentrui als hij eerste boven is op de Croix?
"Wij" zijn al blij dat Gesink Californie wint.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En De Gendt en Vanendert die zware bergritten winnen. Van Avermaet won ook nog even Parijs-Tours. Vergeleken met de rest een trivialiteit, maar anderen zouden daar al blij mee zijn.
tijdens de giro ook al ooh wacht lars bak is een deenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Vorig jaar 2 Noren, 4 etappes gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Slobeend het volgende:
De Zweden heb maar 1 renner in koers, maar die gaat wel winnen.
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar momentquote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die komt niet voor het commentaar lijkt me.
Ja elke sporter he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
Vos.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:41 schreef vincerusso het volgende:
voor een voetballer is de OS het hoogst haalbare ja![]()
True. Maar ik denk dat Maarten en Herbert allang blij zijn dat ze even niet naar elkaars kop hoeven te kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag het hopen, maar vind de finale van een etappe dan een raar moment
In Vladivostokquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.![]()
Nee, vossen gebruiken we alleen voor de vacht denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk ergens vos gegeten? vraag ik me af.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pinot, is dat ook niet zo'n Franse wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco heeft er verstand van. Hooglandtwitter:wietwitertmij twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:39:13Wat een watje is die gesink van de rabobank. Valt een keer en rijdt gelijk in de bus geef mij maar hoogland en mollema reageer retweet
Voor de punten.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, Liquigas rijdt dus een traag Sagan-tempo, is de enige verklaring.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef Ericr het volgende:
Geesink abandon.Die won goud in Tokyo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |