Die is goed bezig inderdaad.quote:
Belgie heeft ook al 10 jaar zo'n talentvolle ploeg. Maar kwalificeren ho maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In België doen ze alsof ze drie Zidanes, 2 Ronaldo's en een Messi in hetgeen hebben en kankeren we omdat de bal niet in een keer dood op de voet ligt?
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Belgie presteert op dit moment ook vrij weinig.
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vosquote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Gert Jakobs zich vanavond weer lekker kwaad maken op de raboploeg zoals hij gisterenavond deed. Die ploegleiders zijn een stelletje mietjes, zit geen peper in die ploeg.
Harder gevallen dan Gesink. En die zit nu in het wiel van Kenny van Hummel te rijden.quote:
Ik had het even puur over deze Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
[..]
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.
En daar pakten Nuyens en Vansummeren ook nog mooie wedstrijden.
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vos
En De Gendt en Vanendert die zware bergritten winnen. Van Avermaet won ook nog even Parijs-Tours. Vergeleken met de rest een trivialiteit, maar anderen zouden daar al blij mee zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
[..]
België heeft wel Boonen en Gilbert die de afgelopen anderhalf jaar een hoop goedgemaakt hebben.
En daar pakten Nuyens en Vansummeren ook nog mooie wedstrijden.
Jaquote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?
Meer ruimte om volgende week mee te zitten in een kansloze ontsnapping, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef Waaghals het volgende:
Mollema gaat ook niet in het peloton finishen ben ik bang
niet dat het nog wat uitmaakt.
Dat zegt 'ie toch..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marianne Vos vanavond bij de Martosaurus?
Mooi, ga ik zeker kijken.quote:
quote:
Die komt ook nog langs bij de Avondetappe dezer dagenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Waaghals het volgende:
De Gendt was bovendien 3e in de Giro
kunnen we die geen NL paspoort geven
geweldige renner
Is hij niet eens op huwelijksreis?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt ook nog langs bij de Avondetappe dezer dagen
In Frankrijk zekerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is hij niet eens op huwelijksreis?
Puur gelet op deze tour valt er voor weinig landen tot op heden echt te juichen.quote:
Niet naar de Erik Diekstra show kijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jacobs neem ik niet meer serieus. Lekker Avondetappe kieken met T. Zonneveld, A. van Vleuten en M. Vos
Moest repeteren voor een danswedstrijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef Waaghals het volgende:
Waar is Boogerd trouwens gebleven met commentaar?
Jepquote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Kessiakoff ook bollentrui als hij eerste boven is op de Croix?
Zap dan toch naar Sporza. .quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef IbanMayo het volgende:
Maar ze gaan nu ook echt tijdens de finale van de etappe Vos interviewen, wat een timing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |