Daarom moest ik ook even een uurtje bijkomen voordat ik aan de huispoets kon beginnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
OMG ik zou na een dag met van die kleine bengels waarschijnlijk helemaal gesloopt zijn. Ben nu trouwens ook niet helemaal fris meer, want kom net thuis van een 4 uur durende hoor zitting
Kan niet in detail gaan, maar was een door VFW (national) aangewezen zitting om vast te stellen wat er met bepaalde gelden gebeurt was, en indien schuldig gesproken wat het vonnis zou zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook even een uurtje bijkomen voordat ik aan de huispoest kon beginnen.
Wat voor soort hoorzitting? (Als je het vertellen mag)
Ow, als het over geld gaat is het meestal saai.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kan niet in detail gaan, maar was een door VFW (national) aangewezen zitting om vast te stellen wat er met bepaalde gelden gebeurt was, en indien schuldig gesproken wat het vonnis zou zijn.
Nee saai was het niet, maar wel moeilijk, omdat ik de beschuldigde ken, en het eigelijk geen slechte kerel is. En of men wat hij deed nu onder de noemer domheid, nalatendheid of wat dan ook valt, is een tweede, maar wij (pannel) konden niet anders dan met de voorgelegde bewijsmiddelen de man schuldig spreken.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, als het over geld gaat is het meestal saai.
Slaap lekker meneer met een lekker kontje.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
Deze meneer met dat lekkere kontje gaat slapen.
Slaap lekker, meneer met lekker kontjequote:Op zondag 8 juli 2012 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
Deze meneer met dat lekkere kontje gaat slapen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef Royyy het volgende:
Avond allemaalNog wat bijzonders gebeurd hier? Leuke relletjes ofzo die het teruglezen waard zijn?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef Royyy het volgende:
Avond allemaalNog wat bijzonders gebeurd hier? Leuke relletjes ofzo die het teruglezen waard zijn?
Ga je ook je oogjes dicht doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is (met uitzondering voor -Amber-) slaapjes tijd
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
[..]
Ga je ook je oogjes dicht doen?
no sleep till..quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, gelukkig Amber heeft nog companyquote:
Mietjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker dan, ga ik even de keuken in om het avondeten te koken.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het is al 0141 hier en ik had vóór 0000 in mijn nest willen liggen
Waaruit bestaat het menu vandaag?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap lekker dan, ga ik even de keuken in om het avondeten te koken.
hmm, eten.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap lekker dan, ga ik even de keuken in om het avondeten te koken.
Klinkt goed, smakelijk!quote:
Wat ik gemaakt heb is ook makkelijk (en snel)quote:Op zondag 8 juli 2012 02:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klinkt goed, smakelijk!
Ik ga vandaag denk ik maar even makkelijk doen haha, ergens wat fastfood spul halen.
Heb hier geen keuken tot m'n beschikking. Ben een paar weken rond aan het reizen.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat ik gemaakt heb is ook makkelijk (en snel)
Waar ben je aan het reizen?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:20 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb hier geen keuken tot m'n beschikking. Ben een paar weken rond aan het reizen.
Westen van de VS. Nu even in Tonopah NV aan het bijkomen van een geweldige dag in Vegas, en morgen naar Mono Lake, Lake Tahoe en Reno. Daarna nog Oregon, Idaho, Utah en Colorado.quote:
Kom je rond de 20st nog in de buurt van Reno?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Westen van de VS. Nu even in Tonopah NV aan het bijkomen van een geweldige dag in Vegas, en morgen naar Mono Lake, Lake Tahoe en Reno. Daarna nog Oregon, Idaho, Utah en Colorado.
Nee, ben dan in Colorado.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kom je rond de 20st nog in de buurt van Reno?
Ahh jammer, zou wel leuk zijn geweest als ik net dan daar was. Nee, vanuit Colorado ga ik helaas op de 23e terug naar NL.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, want dan ben ik namelijk daar. Kom je nog deze kant op (NC)?
Ja pech voor je anders had ik je in Reno op een biertje kunnen treffenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ahh jammer, zou wel leuk zijn geweest als ik net dan daar was. Nee, vanuit Colorado ga ik helaas op de 23e terug naar NL.
Kort gezegd maar 2 mogelijkheden. Heel erg veel geluk hebben in de Green Card Lottery, of een Amerikaanse trouwen en dan 2 jaar wachten totdat je een permanente green card krijgt.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:31 schreef Thaboel het volgende:
Stel he Amber, je zou vanuit nld naar the usa willen verhuizen om naar de krijgsmacht te gaan. Hoe moeilijk is het dan om een greencard te krijgen?
Je krijgt geen green card omdat je hier zou willen dienen, je kan indien geschrikt (physical, psychological, back ground, school, etc.) eventueel in dienst kunnen als je al een green card hebt. (dus eerst green card dan dienen, en niet dienen [of daarvoor opgeven] en dan green card) Vergeet echter niet dat niet alle dienstvakken en rangen openstaan voor niet Amerikanen (grren card houders). Zo kan je bv. nooit officier worden als green card houder. Ook dienstvakken waar men een top secret clearance voor nodig heeft (bv. binnen SOF eenheden) zijn niet mogelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:31 schreef Thaboel het volgende:
Stel he Amber, je zou vanuit nld naar the usa willen verhuizen om naar de krijgsmacht te gaan. Hoe moeilijk is het dan om een greencard te krijgen?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Ik ken het.. Gister met een paar maten ff een koelkast geleegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zo, dat waren weer abominabele hoeveelheden..
'de tandjes' is hier ib de buurt gewoon een uitdrukking. Je kan het dan lezen als 'verdomme, was weer een leuk feestje'quote:
De tandjes...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
'de tandjes' is hier ib de buurt gewoon een uitdrukking. Je kan het dan lezen als 'verdomme, was weer een leuk feestje'
Behalve alchohol en peuken gebruik ik geen drugs.
Waar is hierquote:
Waar jij gisteren stoer keek?quote:
omgeving Amsterdamquote:Op zondag 8 juli 2012 16:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De tandjes...
Welke buurt heb je het over? Duckstad?
Ook niet als je kunt gaan eten?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik eet niet. Ik draai op gerstemout en hop.
Sorry voor de late reactie, druk weekend gehad. Maar alvast bedankt. Hou nog een klein slagje om de arm tot en met donderdag, niets is zeker binnen defensiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deurbel is dat vaandig?
Googolplexquote:
Hoef jij geen DCP te lopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Rave_NL het volgende:
Die heb ik sinds de middelbare school niet meer gedaan.
Raar, op de site van het Korps staat een eis voor de 12 minuten test, 2800 meter?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Conditie wordt gemeten door een fietstest met toenemende weerstand.
DCP.quote:
Ik heb wel moeten rennen bij de MAST, maar dat was volgens mij meer een duurlooptest dan een coopertest als ik het me goed kan herinneren.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Raar, op de site van het Korps staat een eis voor de 12 minuten test, 2800 meter?
Ja duh, daar zal vast een tijd aan gekoppeld zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
50 bochten naar links op de sintelbaan.
Ligt eraan hoe boos AchJa zich maakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef BredeBradda het volgende:
Maaar.. nog steeds geen antwoord op de vraag? Hoeveel lopen de mensen hier op 12 minuten?
3017quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef BredeBradda het volgende:
Maaar.. nog steeds geen antwoord op de vraag? Hoeveel lopen de mensen hier op 12 minuten?
Aangezien dit het DEF SC is, miss veel mensen die hier zelf actief zijn. Verwacht je natuurlijk wel een beetje conditie, vooral voor Infanteriepersoneelquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe boos AchJa zich maakt.
Waarom vraag je het?
quoted for the evaluation.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
DCP.
Kreeg na een 10-kilometer eis te horen dat ik nog even wat moest opdrukken en buikspieren om een vinkje achter m'n naam te krijgen.
Waarom, gemiddeld infanterist is of aan het wandelen of zit weg te rotten achterin een CV-90...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Aangezien dit het DEF SC is, miss veel mensen die hier zelf actief zijn. Verwacht je natuurlijk wel een beetje conditie, vooral voor Infanteriepersoneel
Gemiddeld Marinier of LMB'er?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom, gemiddeld infanterist is of aan het wandelen of zit weg te rotten achterin een CV-90...
50 minuten volgens mij, maar alles na 45 wordt sociaal verstoten.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja duh, daar zal vast een tijd aan gekoppeld zijn.
45 is aardig snel. Maar goed, jullie zijn dan ook semigoden hè.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
50 minuten volgens mij, maar alles na 45 wordt sociaal verstoten.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
45 is aardig snel. Maar goed, jullie zijn dan ook semigoden hè.
Semi?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zitten appaten bij die hem in 36 lopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En als je in zeeland zit kan je ook oefenen. Toch niets te doen daar.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zitten appaten bij die hem in 36 lopen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef BredeBradda het volgende:
Rave? Jij bent marinier neem ik aan? Respect.
Wat doe je, nou gaat ie weer tof doen enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef BredeBradda het volgende:
Rave? Jij bent marinier neem ik aan? Respect.
Alsof mariniers zo bijzonder is. Gewoon een infateriecompagnie hoor.quote:
Thnxquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook respect voor jou hoor, ouwe lasermiet van me.
Ja maar PAINF is ook een infanterie compagnie, Marns lijkt me veel zwaarder net zoals LMB?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof mariniers zo bijzonder is. Gewoon een infateriecompagnie hoor.
Welneequote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja maar PAINF is ook een infanterie compagnie, Marns lijkt me veel zwaarder net zoals LMB?
Gelukkig je hebt wel het verstand ze niet op KCT niveau te plaatsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja maar PAINF is ook een infanterie compagnie, Marns lijkt me veel zwaarder net zoals LMB?
ff quoten ditquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet zoals LMB of niet zwaarder dan PAINF?
Ieder zn specialteit toch, KCT lijkt me sowieso dat die er boven uit komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig je hebt wel het verstand ze niet op KCT niveau te plaatsen.
Jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet zoals LMB of niet zwaarder dan PAINF?
MARSOF?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig je hebt wel het verstand ze niet op KCT niveau te plaatsen.
Welneequote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ieder zn specialteit toch, KCT lijkt me sowieso dat die er boven uit komen.
Stop isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |