SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik zou dr doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:01 schreef -Amber- het volgende:
hoe ze zijn microphone even tactisch omhoog drukt "toch"
Nu wel eventjes... Die Dunja (?) is wat minder.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ze zo weinig in beeld komt he?
Als ik het programma zie gok ik tot 1700/1800.quote:
feli!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef Vortix het volgende:
Afwikkelweek komende week. Onmenselijke hoeveelheden bier drinken en donderdag naar alle waarschijnlijkheid eindelijk eens een keer die deurbel op mijn schouder krijgen. Ruggengraat foetsie dus
Gefeliciteerd, deurbel is dat vaandig?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef Vortix het volgende:
Afwikkelweek komende week. Onmenselijke hoeveelheden bier drinken en donderdag naar alle waarschijnlijkheid eindelijk eens een keer die deurbel op mijn schouder krijgen. Ruggengraat foetsie dus
Jupquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deurbel is dat vaandrig?
Née zit voor de eerste keer mobiel en moet me weg nog vinden. Word trouwens hellemaal gek van de spel checker, elk tweede woord wil het veranderen/verbeterenquote:
iPhone?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Née zit voor de eerste keer mobiel en moet me weg nog vinden. Word trouwens hellemaal gek van de spel checker, elk tweede woord wil het veranderen/verbeteren
Ja Maar jij hebt waarschijnlijk een Nederlandse spel checker en geen Engelsequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
iPhone?
Zwaar irritant ja, maar ik ga het ook niet uitzetten, omdat het soms weer handig is bij lange woorden die hij dan zelf afmaakt
Nee ik heb hem zowel in het NL als EN, want hoe gek het ook moge klinken, ik praat soms met Engelsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja Maar jij hebt waarschijnlijk een Nederlandse spel checker en geen Engelse
Hier hen ik enkel Engels (en Spaans?) dus zowat elk woord is fout volgens dit ding. En dan noemen ze zoiets smartquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee ik heb hem zowel in het NL als EN, want hoe gek het ook moge klinken, ik praat soms met Engelsen
Dan zou ik het gewoon uitzetten als ik jou was. Vaag dat NL er niet op staatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier hen ik enkel Engels (en Spaans?) dus zowat elk woord is fout volgens dit ding. En dan noemen ze zoiets smart
Ga ik ook doen moet nog wat werken. Tot laterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon uitzetten als ik jou was. Vaag dat NL er niet op staat
kan je allemaal instellen, op een HTC tenminstequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier hen ik enkel Engels (en Spaans?) dus zowat elk woord is fout volgens dit ding. En dan noemen ze zoiets smart
baksteen danwel molotovcocktail werkt perfect.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Er staat hier al een paar uur lang een busje in de straat waarvan het alarm om de tien minuten afgaat
Een brandfles is makkelijker te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
baksteen danwel molotovcocktail werkt perfect.
wapenstok/ploertendoder... Het brand en zit in een fles.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een brandfles is makkelijker te maken.
Ben jij nu ook al ER2? Ongelijk hebben maar dat niet willen toegeven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wapenstok/ploertendoder... Het brand en zit in een fles.
Ik zou het verschil niet wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al ER2? Ongelijk hebben maar dat niet willen toegeven?
de naamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een brandfles en een molotovcocktail?
Brandfles:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een brandfles en een molotovcocktail?
Nee, de manier van ontsteking. Een brandfles steek je in de fik. Een molotovcocktail vliegt in de hens bij het breken van de fles door de aangebrachte chemicaliën.quote:
Leerzaam topicquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de manier van ontsteking. Een brandfles steek je in de fik. Een molotovcocktail vliegt in de hens bij het breken van de fles door de aangebrachte chemicalieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |