Ook niet als je kunt gaan eten?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik eet niet. Ik draai op gerstemout en hop.
Sorry voor de late reactie, druk weekend gehad. Maar alvast bedankt. Hou nog een klein slagje om de arm tot en met donderdag, niets is zeker binnen defensiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deurbel is dat vaandig?
Googolplexquote:
Hoef jij geen DCP te lopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Rave_NL het volgende:
Die heb ik sinds de middelbare school niet meer gedaan.
Raar, op de site van het Korps staat een eis voor de 12 minuten test, 2800 meter?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Conditie wordt gemeten door een fietstest met toenemende weerstand.
DCP.quote:
Ik heb wel moeten rennen bij de MAST, maar dat was volgens mij meer een duurlooptest dan een coopertest als ik het me goed kan herinneren.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Raar, op de site van het Korps staat een eis voor de 12 minuten test, 2800 meter?
Ja duh, daar zal vast een tijd aan gekoppeld zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
50 bochten naar links op de sintelbaan.
Ligt eraan hoe boos AchJa zich maakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef BredeBradda het volgende:
Maaar.. nog steeds geen antwoord op de vraag? Hoeveel lopen de mensen hier op 12 minuten?
3017quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef BredeBradda het volgende:
Maaar.. nog steeds geen antwoord op de vraag? Hoeveel lopen de mensen hier op 12 minuten?
Aangezien dit het DEF SC is, miss veel mensen die hier zelf actief zijn. Verwacht je natuurlijk wel een beetje conditie, vooral voor Infanteriepersoneelquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe boos AchJa zich maakt.
Waarom vraag je het?
quoted for the evaluation.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
DCP.
Kreeg na een 10-kilometer eis te horen dat ik nog even wat moest opdrukken en buikspieren om een vinkje achter m'n naam te krijgen.
Waarom, gemiddeld infanterist is of aan het wandelen of zit weg te rotten achterin een CV-90...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Aangezien dit het DEF SC is, miss veel mensen die hier zelf actief zijn. Verwacht je natuurlijk wel een beetje conditie, vooral voor Infanteriepersoneel
Gemiddeld Marinier of LMB'er?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom, gemiddeld infanterist is of aan het wandelen of zit weg te rotten achterin een CV-90...
50 minuten volgens mij, maar alles na 45 wordt sociaal verstoten.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja duh, daar zal vast een tijd aan gekoppeld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |