Ja ik ben ik...quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bloemendaal. Ik hou mijn hart vast..
Godverdomme, heb ik nou de LaPo?
Shoot of een toneelstuk?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bloemendaal. Ik hou mijn hart vast..
Zeker!! Kan er vaak hard om lachen, maar ze heeft ook supermooie gevoelige liedjes.quote:
Ja, nee, ik bedoelde qua karakter en persoonlijkheid enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoogstens nog wat kilo's eraf meer niet
Samen met nog zo'n woordkunstenaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zeker!! Kan er vaak hard om lachen, maar ze heeft ook supermooie gevoelige liedjes.. Erg zin in!
Mja uhm okequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoelde qua karakter en persoonlijkheid enzo.
Een klassieker.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Sneaky bastard: Mam ik ga bovenspelen... ga ik zachtjes naar boven .. ligt ie in bed te kroelen met zijn eenden en zijn tut
Maar dat is dus niet de bedoeling... we zijn em dat aan het afleren .. alleen als hij slaapt mag hij dat dingquote:
Ik heb geen idee. Jij zit er dichter in de buurt dan ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de bedoeling... we zijn em dat aan het afleren .. alleen als hij slaapt mag hij dat ding
Zou de stroomstoring al voorbij zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Jij zit er dichter in de buurt dan ik.![]()
begin aug dat ik niet meer moet werken.. eind aug dat ik een weekje wegga..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Lievvvv.
Ik heb liever zon en bbq en omg ik heb zin in vakantie.
Ik ga begin september pas een weekje weg. Week ervoor en week erna vrij. Duurt lang!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
begin aug dat ik niet meer moet werken.. eind aug dat ik een weekje wegga..
Ik wil nog een week eraan plakken maar FUKKING duur
Ik moet mezelf maar eens ergens uitnodigen voor een bbq.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Lievvvv.
Ik heb liever zon en bbq en omg ik heb zin in vakantie.
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga begin september pas een weekje weg. Week ervoor en week erna vrij. Duurt lang!
Ja sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef piere het volgende:
Een speen dus. en ik maar denken....
Nog 3 weken en dan 3 weken op vakantie!!!
Ik weet het. Maar je moet gewoon kijken met de dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
begin aug dat ik niet meer moet werken.. eind aug dat ik een weekje wegga..
Ik wil nog een week eraan plakken maar FUKKING duur
Kom je een dagje hier heen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik ga er wel van genieten.Met volle teugen!
Vorige zomer ook al doorgewerkt.
mijn werk is niet leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je moet gewoon kijken met de dag.vakantie is leuk, maar het gevoel hebben dat je werk ook leuk is is magischer.
Neh, als het zo slecht weer blijft, dan gaat t denk ik niet door.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet mezelf maar eens ergens uitnodigen voor een bbq.
Mijn werk is leuk. En vakantie laat me altijd beseffen hoe leuk het is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je moet gewoon kijken met de dag.vakantie is leuk, maar het gevoel hebben dat je werk ook leuk is is magischer.
True. Ik heb echter maar 3 weken vrij van werk, 6 van school.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn werk is leuk. En vakantie laat me altijd beseffen hoe leuk het is.
De laatste keer dat ik 3 weken vakantie had was 2 jaar geleden, en daar heb ik er 2,5 van in Noorwegen gezeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True. Ik heb echter maar 3 weken vrij van werk, 6 van school.maar het is niet erg. Hett komt wel goed..
Daar gaan we het tegen die tijd nog wel even over hebben dan, sowieso een dag met mooi weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Oh maar dat doe ik wel hoor.. het is meer de abeidsvoorwaarden
Ook als het regent kom ik graag bij je BBQenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neh, als het zo slecht weer blijft, dan gaat t denk ik niet door.
Doen.quote:
Is goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar gaan we het tegen die tijd nog wel even over hebben dan, sowieso een dag met mooi weer.
Ik ging mee he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen.
Geniaal mooi prachtig land. Ik moet er ook nog een keertje naar toe terug, 2,5 week is te weinig voor Noorwegen.
Lol!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Al moet je dat hele stuk bij mij op schoot zitten, jij mag mee.
Ik zit graag op uw schootquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Al moet je dat hele stuk bij mij op schoot zitten, jij mag mee.
We maken altijd vuur 's avonds, drinken veel, zijn luidruchtig en soms een tikkeltje te hippie/aanrakerig/lief.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef piere het volgende:
[..]
Ook als het regent kom ik graag bij je BBQen
Neeee. Dan zeg je: goedzo meisje cq lieverd of fijn blabla.quote:
Sorryquote:
Good old daysquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We maken altijd vuur 's avonds, drinken veel, zijn luidruchtig en soms een tikkeltje te hippie/aanrakerig/lief.
Nog steeds?
Ik was even in shock.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee. Dan zeg je: goedzo meisje cq lieverd of fijn blabla.
Is al goed, knuffel?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was even in shock.
[..]
Is al goed, knuffel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure, ik neem wel wat/veel te drinken meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We maken altijd vuur 's avonds, drinken veel, zijn luidruchtig en soms een tikkeltje te hippie/aanrakerig/lief.
Nog steeds?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
I wish I could...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef piere het volgende:
wat een lieve knuffelaars zijn jullie JJH en Lovely![]()
Het is alweer even geleden maar ja.. daar houden wij wel vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:52 schreef piere het volgende:
wat een lieve knuffelaars zijn jullie JJH en Lovely![]()
Te lang, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is alweer even geleden maar ja.. daar houden wij wel van
Stap in die auto JJH. Gooi je werk aan de kant en gaan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is alweer even geleden maar ja.. daar houden wij wel van
Word de baas boos van, en ze woont gewoon een eind weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef piere het volgende:
[..]
Stap in die auto JJH. Gooi je werk aan de kant en gaan!
ja uhm heul veul KMs? na het werk etc? (ik ben echt niet aan het pushen hoor!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Word de baas boos van, en ze woont gewoon een eind weg.
Overijssel en Noord Holland, en ik werk tot 05;00 straks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef piere het volgende:
[..]
ja uhm heul veul KMs? na het werk etc? (ik ben echt niet aan het pushen hoor!)
Hmz best lastig idd. Wat niet kan dat kan nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Overijssel en Noord Holland, en ik werk tot 05;00 straks.
Morgen verjaardag + werk. Zondag werk...
Nope, en het komt wel weer goed hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef piere het volgende:
[..]
Hmz best lastig idd. Wat niet kan dat kan niet
Ik zal het eens opzoeken. Never heard of it?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
Ik luister nu constant naar het Villa Volta muziekje.
Van de Efteling: Ik vind de spanningsopbouw zo mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef piere het volgende:
[..]
Ik zal het eens opzoeken. Never heard of it?
Om ze buiten te zetten?quote:
nee voor in vazenquote:
SPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee voor in vazenLeuke fotoSPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft de kat weer iets om, om te gooien
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zat er over te denken om 3 vazen in de vensterbank te zetten aan de kant van JJH zijn kussenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke foto![]()
Heeft de kat weer iets om, om te gooien
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken om 3 vazen in de vensterbank te zetten aan de kant van JJH zijn kussen
Hihihiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenextra veel water in de vazen doen dan he
Je mag mij best de schuld gevenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee voor in vazenAwww, koetschie koetschiekrankjorum!SPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
AAARGH ik ben NIET schattigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awww, koetschie koetschiekrankjorum!
Doe dan maar niet, dan ben jij ook chago enzo en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi maar dan heb ik een chagerijnige vent en geen seks
jij staat wel lief op die foto met dat bosje bloemenquote:
Nee wilk nie... Waarom mag ik niet wangetjes knijpenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaien mag... Wangetjes knijpen alleen als je n schop wilt
Een en knuffel geven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaien mag... Wangetjes knijpen alleen als je n schop wilt
Omdat wangetjes knijpen zo onsexy is en gewoon niet tof en stomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee wilk nie... Waarom mag ik niet wangetjes knijpen
*aait desondanks toch omdat lief*
knuffelen altijdquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat wangetjes knijpen zo onsexy is en gewoon niet tof en stom
oeh aaienprrrrr
[..]
knuffelen altijd
Knuffeltje toe, en fles wijn*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
prrrrrrrrr
dat doe ik overigens heel lief en charmant dat prrrrrrr
Oeh mag ik dan ook terug aaien?quote:
Isgoe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh mag ik dan ook terug aaien?dat wil ik vaak met wijn op
Ga je dan ook spinnen als je geaaid wordt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
prrrrrrrrr
dat doe ik overigens heel lief en charmant dat prrrrrrr
Nee ze gaat blaffen: ''waf waf!''quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook spinnen als je geaaid wordt?
oehquote:
ja ik werd net op mijn hoofd geaait en ik deed prrrquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook spinnen als je geaaid wordt?
Wat liefquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh
[..]
ja ik werd net op mijn hoofd geaait en ik deed prrr
Inderdaad, ik wil ook worden geaaidquote:
* Knetterkrankjorum aait terug zo heel zachtjes achter de orenquote:
oeh lekker, * tijnbrein begint te knorrenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum aait terug zo heel zachtjes achter de oren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knorren![]()
* Knetterkrankjorum gaat kingtoppie aaien
quote:
Kom halen dan !quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Duss...
Krankjorum! Ik wil een echte knuffel!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Kom halen... Ik zit in de tuin met kaarsjes en vuurhaard
quote:
@ hoornquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Where u at, where u at?
Whers your house at?
the fur... ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, te fur voor mij
Anders had ik wel even langs komen wippen
Te bont / te ver.quote:
Non alcoholisch jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te bont / te ver.
Kaarsjes en vuurhaard... Lijkt me genieten, ook een drankje bij de hand?
jij ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Zooo. Heerlijke avond gehad. Ik wens jullie een fijne nacht!
Oh, sorry, jullie niet.quote:
hier op fok in general chat of in t gewone leven....?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, sorry, jullie niet.
Gewoon, in general heb ik gedoe.
In het niet-zolderkamertjes levenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier op fok in general chat of in t gewone leven....?
Kusje op je gedoe
Ik zit nog steeds buitenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In het niet-zolderkamertjes leven.
Ahw.
Ik moet 07:00 opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds buiten
Het is echt lekker buiten
Lekkahquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga 3 uur weg naar schiphol, 4 uur vliegtuig turkije uit mijn hoofd
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Tamashii het volgende:
GS, Waarom ben je dan nog op?
Ik kan uitslapen, voor het eerst in twee weken ofzo.
Herkenbaar. Ben ik nu ook aan het doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Oke, en wat voor gedoe dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&Pquote:
SEX is ook voor een deel psychologisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
In POL gaat t toch ook niet over politiek?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ik wil niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:00 schreef GSbrder het volgende:
Jullie weer een punt, ik ga pitten, werken, uit eten en dan zet ik het op een zuipen.
Topweekend, truste.
Nee..... elkaar schaakmat zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In POL gaat t toch ook niet over politiek?
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
En?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.
POL is gemener... dat wel. Trade-off.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
Weltrustequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet , sterker nog , ik moet naar bed.
Maak gewoon 5 kilo kip en 5 kilo rijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je gedaan dan LL?
De tour.Ik ga nog liever zelf op tour dan het kijken op de tv binnen met die hitte.
En nu moet ik koken, maar ik heb geen zin.
Ik ging met mijn broer naar friesland om een kevertje te kijken/kopen. Helaas konden we hem niet meteen meenemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je gedaan dan LL?
De tour.Ik ga nog liever zelf op tour dan het kijken op de tv binnen met die hitte.
En nu moet ik koken, maar ik heb geen zin.
Hahaha, goed plan ja. Alleen heb ik daar geen zin in. Vind ik niet zo lekker. Eet liever aardappels met mais en worstjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Maak gewoon 5 kilo kip en 5 kilo rijst
en dan iedere dag opwarmen
Leuk joh! Hier staat ook een rode kever op het veld, ik heb gehoord dat ze 1 op 18 lopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging met mijn broer naar friesland om een kevertje te kijken/kopen. Helaas konden we hem niet meteen meenemen.maar hij komt er wel.... Zo mooi en dat geluid
![]()
Niet een grote worst?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, goed plan ja. Alleen heb ik daar geen zin in. Vind ik niet zo lekker. Eet liever aardappels met mais en worstjes.
Hahaha, ja hoor maar niet om te eten.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja hoor maar niet om te eten.
Ik ben de hele dag buiten geweest, dus ben er nu een beetje klaar mee hahaha. Maar het lijkt me alsnog wel heerlijk buiten ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Geen idee het is lekker weer dus mensen zijn weg.
Een oude? Ik heb geen idee joh. Dit was een zonnebloemgele. Echt een plaatje .... En dat geluid, werd spontaan verliefdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk joh! Hier staat ook een rode kever op het veld, ik heb gehoord dat ze 1 op 18 lopen?Lekker zuinig!
Volgens mij een hele oude ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een oude? Ik heb geen idee joh. Dit was een zonnebloemgele. Echt een plaatje .... En dat geluid, werd spontaan verliefd
Auto's
Zal zo eens een fotootje uppenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij een hele oude ja.
Oeh dat is wel een mooie kleur.
Ik hou alleen van dure auto's.
Ik heb sinds vorig jaar pas mijn rijbewijsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb niet met auto's. Ik heb wel mijn rijbewijs maar gene auto
Dat is toch niet raar, niet iedereen begint gelijk op zijn 18de met rijles. Zwager is pas begonnen en hij is 26quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal zo eens een fotootje uppen
Ja ik ook wel.. Maar ik vind vele auto's mooi
[..]
Ik heb sinds vorig jaar pas mijn rijbewijs
Maar altijd al een fan van auto's
ik ben begonnen op mijn 21equote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar, niet iedereen begint gelijk op zijn 18de met rijles. Zwager is pas begonnen en hij is 26
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben begonnen op mijn 21e
maar toen 3 keer gezakt en toen was theorie verlopen
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.
Goed zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaald
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik was 18 en 2 maand en ik had mn rijbewijs, maar nog nooit een eigen auto gehad....Ik heb een volkswagen Polo gehad. 3 jaar. Toen die op was heb ik hem naar de sloop gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
TadaaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das een mooie .. Veel succes er mee LoLa
Is niet van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wowdas een mooie .. Veel succes er mee LoLa
TadaaMooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.14 SHADES OF GREY
TadaaDie is inderdaad érrug mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dank jequote:
Ik weet het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie auto![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.
Omdat ik het net verteld heb zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik weet het wel
Was er tenminste nog iets goeds aan die vent
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik het net verteld heb zeker![]()
Hitler was een slechte man.
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoor
Met nog wat andere dingen jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomen
En die is dus echt errug lekkah!quote:
Nat op die manier is niet zo fijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, werk.
Vannacht als een blok geslapen en t wakker worden wil niet zo.
Ik heb ook nog een beetje last van de alcohol van gisteren...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Naar bed gaan goed idee, ik voel mij vandaag een beetje gaar
Oh hai.. Waarom andere naam?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
GoedemorgenHeeft er iemand nog een liter of wat aan koffie voor me? #maandag
Dakantochheulniet!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
Danku danku.quote:
Maar, hoer dan.quote:
dat is het zekerquote:
Je bent een Manquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik was dat 'boy' een beetje zat. Ik ben helemaal geen boy meer..
Hoer?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, hoer dan.
Ik weet dat er jaren geleden met 3fm Serious Request een actie wat dat je er voor kon betalen. Maar gewoon, regulier toch niet?
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, hoer dan.
Ik weet dat er jaren geleden met 3fm Serious Request een actie wat dat je er voor kon betalen. Maar gewoon, regulier toch niet?
Onzinquote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren?
En het lijkt me strek dat hij Yvonne gedaan heeft.
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!
Ik wil hier niet aan denken.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
En het lijkt me strek dat hij Yvonne gedaan heeft.
Die foto's hoef ik niet te zien hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben..
.
Ik heb ze niet meer, maar er zwerven ongetwijfeld nog BEHOORLIJK pittige foto's rond.
Maar eh, om op de vraag antwoord te geven: het is gewoon een ander account. Da's toch niks vreemds?.
Je hebt twee heel oude accounts?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben..
.
Ik heb ze niet meer, maar er zwerven ongetwijfeld nog BEHOORLIJK pittige foto's rond.
Maar eh, om op de vraag antwoord te geven: het is gewoon een ander account. Da's toch niks vreemds?.
Ik ook inmiddels alweer 6,5 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mag ik er een kopen?Ik wil ook een oldbie zijn
Hoewel, ik zit hier ook alweer 7,5 jaar
Begint er op te lijken!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Intrepidity het volgende:
Mag ik er een kopen?Ik wil ook een oldbie zijn
Hoewel, ik zit hier ook alweer 7,5 jaar
Ik hoef er niets in hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..
Hmm, dat dus..
Knap als ie dat dan nog bij houd.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
En heeft hij dat gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap als ie dat dan nog bij houd.
En die van 20 is ook niet altijd wat hoor. Ik heb ze liever wat ouder. Dat ze weten wat willen, waar ze het willen en hoe ze het willen.
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ikquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
Lekker dan. Mag 'ie nergens aankomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Iemand van 20 kan ook prima weten wat ze wil.
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Hoewel ik dat ook dacht toen ik 12/14 en 16 was. Pas sinds een paar jaar weet ik hoe ongelofelijk eigenwijs en naief ik was.
Mijn eerste, en laatste vrije dag van dit weekend ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Lekker gevoel is dat altijd. Als de maandag maar is geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet woensdag nog een keer werken. Dan vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |