Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Tamashii het volgende:
GS, Waarom ben je dan nog op?
Ik kan uitslapen, voor het eerst in twee weken ofzo.
Herkenbaar. Ben ik nu ook aan het doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Oke, en wat voor gedoe dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&Pquote:
SEX is ook voor een deel psychologisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
In POL gaat t toch ook niet over politiek?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ik wil niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:00 schreef GSbrder het volgende:
Jullie weer een punt, ik ga pitten, werken, uit eten en dan zet ik het op een zuipen.
Topweekend, truste.
Nee..... elkaar schaakmat zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In POL gaat t toch ook niet over politiek?
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
En?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.
POL is gemener... dat wel. Trade-off.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
Weltrustequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet , sterker nog , ik moet naar bed.
Maak gewoon 5 kilo kip en 5 kilo rijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je gedaan dan LL?
De tour.Ik ga nog liever zelf op tour dan het kijken op de tv binnen met die hitte.
En nu moet ik koken, maar ik heb geen zin.
Ik ging met mijn broer naar friesland om een kevertje te kijken/kopen. Helaas konden we hem niet meteen meenemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je gedaan dan LL?
De tour.Ik ga nog liever zelf op tour dan het kijken op de tv binnen met die hitte.
En nu moet ik koken, maar ik heb geen zin.
Hahaha, goed plan ja. Alleen heb ik daar geen zin in. Vind ik niet zo lekker. Eet liever aardappels met mais en worstjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Maak gewoon 5 kilo kip en 5 kilo rijst
en dan iedere dag opwarmen
Leuk joh! Hier staat ook een rode kever op het veld, ik heb gehoord dat ze 1 op 18 lopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging met mijn broer naar friesland om een kevertje te kijken/kopen. Helaas konden we hem niet meteen meenemen.maar hij komt er wel.... Zo mooi en dat geluid
![]()
Niet een grote worst?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, goed plan ja. Alleen heb ik daar geen zin in. Vind ik niet zo lekker. Eet liever aardappels met mais en worstjes.
Hahaha, ja hoor maar niet om te eten.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja hoor maar niet om te eten.
Ik ben de hele dag buiten geweest, dus ben er nu een beetje klaar mee hahaha. Maar het lijkt me alsnog wel heerlijk buiten ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Geen idee het is lekker weer dus mensen zijn weg.
Een oude? Ik heb geen idee joh. Dit was een zonnebloemgele. Echt een plaatje .... En dat geluid, werd spontaan verliefdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk joh! Hier staat ook een rode kever op het veld, ik heb gehoord dat ze 1 op 18 lopen?Lekker zuinig!
Volgens mij een hele oude ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een oude? Ik heb geen idee joh. Dit was een zonnebloemgele. Echt een plaatje .... En dat geluid, werd spontaan verliefd
Auto's
Zal zo eens een fotootje uppenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij een hele oude ja.
Oeh dat is wel een mooie kleur.
Ik hou alleen van dure auto's.
Ik heb sinds vorig jaar pas mijn rijbewijsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb niet met auto's. Ik heb wel mijn rijbewijs maar gene auto
Dat is toch niet raar, niet iedereen begint gelijk op zijn 18de met rijles. Zwager is pas begonnen en hij is 26quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal zo eens een fotootje uppen
Ja ik ook wel.. Maar ik vind vele auto's mooi
[..]
Ik heb sinds vorig jaar pas mijn rijbewijs
Maar altijd al een fan van auto's
ik ben begonnen op mijn 21equote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar, niet iedereen begint gelijk op zijn 18de met rijles. Zwager is pas begonnen en hij is 26
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben begonnen op mijn 21e
maar toen 3 keer gezakt en toen was theorie verlopen
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.
Goed zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik was 18 en 2 maand en ik had mn rijbewijs, maar nog nooit een eigen auto gehad....Ik heb een volkswagen Polo gehad. 3 jaar. Toen die op was heb ik hem naar de sloop gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
TadaaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das een mooie .. Veel succes er mee LoLa
Is niet van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wowdas een mooie .. Veel succes er mee LoLa
TadaaMooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
TadaaDie is inderdaad érrug mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dank jequote:
Ik weet het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie auto![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.
Omdat ik het net verteld heb zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik weet het wel
Was er tenminste nog iets goeds aan die vent
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik het net verteld heb zeker![]()
Hitler was een slechte man.
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoor
Met nog wat andere dingen jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomen
En die is dus echt errug lekkah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |