4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben begonnen op mijn 21e
maar toen 3 keer gezakt en toen was theorie verlopen
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.
Goed zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik was 18 en 2 maand en ik had mn rijbewijs, maar nog nooit een eigen auto gehad....Ik heb een volkswagen Polo gehad. 3 jaar. Toen die op was heb ik hem naar de sloop gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
TadaaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das een mooie .. Veel succes er mee LoLa
Is niet van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wowdas een mooie .. Veel succes er mee LoLa
TadaaMooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
TadaaDie is inderdaad érrug mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dank jequote:
Ik weet het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie auto![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.
Omdat ik het net verteld heb zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik weet het wel
Was er tenminste nog iets goeds aan die vent
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik het net verteld heb zeker![]()
Hitler was een slechte man.
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoor
Met nog wat andere dingen jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomen
En die is dus echt errug lekkah!quote:
Nat op die manier is niet zo fijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, werk.
Vannacht als een blok geslapen en t wakker worden wil niet zo.
Ik heb ook nog een beetje last van de alcohol van gisteren...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Naar bed gaan goed idee, ik voel mij vandaag een beetje gaar
Oh hai.. Waarom andere naam?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
GoedemorgenHeeft er iemand nog een liter of wat aan koffie voor me? #maandag
Dakantochheulniet!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |