4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben begonnen op mijn 21e
maar toen 3 keer gezakt en toen was theorie verlopen
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 keer gezakt, vijfde keer gehaald net voor mijn theorie verliep.
Goed zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar in 1 keer gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik was 18 en 2 maand en ik had mn rijbewijs, maar nog nooit een eigen auto gehad....Ik heb een volkswagen Polo gehad. 3 jaar. Toen die op was heb ik hem naar de sloop gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
TadaaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das een mooie .. Veel succes er mee LoLa
Is niet van mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wowdas een mooie .. Veel succes er mee LoLa
TadaaMooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
TadaaDie is inderdaad érrug mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dank jequote:
Ik weet het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie auto![]()
Wat niet zo heel veel mensen weten is dat Adolf Hitler een aantal details aan de kever heeft ontworpen.
Omdat ik het net verteld heb zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik weet het wel
Was er tenminste nog iets goeds aan die vent
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik het net verteld heb zeker![]()
Hitler was een slechte man.
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mijn vader is automonteur geweest bij de VW dealer dus ik kreeg wel eens verhaaltjes te horen hoor
Met nog wat andere dingen jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, en jij hebt zijn liefde voor auto's dus overgenomen
En die is dus echt errug lekkah!quote:
Nat op die manier is niet zo fijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, werk.
Vannacht als een blok geslapen en t wakker worden wil niet zo.
Ik heb ook nog een beetje last van de alcohol van gisteren...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Naar bed gaan goed idee, ik voel mij vandaag een beetje gaar
Oh hai.. Waarom andere naam?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
GoedemorgenHeeft er iemand nog een liter of wat aan koffie voor me? #maandag
Dakantochheulniet!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef Dirk het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb een andere naam.
Wat een zondagavondstilte trouwens!
Danku danku.quote:
Maar, hoer dan.quote:
dat is het zekerquote:
Je bent een Manquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik was dat 'boy' een beetje zat. Ik ben helemaal geen boy meer..
Hoer?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, hoer dan.
Ik weet dat er jaren geleden met 3fm Serious Request een actie wat dat je er voor kon betalen. Maar gewoon, regulier toch niet?
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, hoer dan.
Ik weet dat er jaren geleden met 3fm Serious Request een actie wat dat je er voor kon betalen. Maar gewoon, regulier toch niet?
Onzinquote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een admin een goede beurt geven, dan doen ze een hoop voor je hoor!
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren?
En het lijkt me strek dat hij Yvonne gedaan heeft.
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!
Ik wil hier niet aan denken.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hebben we alleen vrouwelijke admins dan? Misschien had Danny wel zin in een potje klootschieten!
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
En het lijkt me strek dat hij Yvonne gedaan heeft.
Die foto's hoef ik niet te zien hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben..
.
Ik heb ze niet meer, maar er zwerven ongetwijfeld nog BEHOORLIJK pittige foto's rond.
Maar eh, om op de vraag antwoord te geven: het is gewoon een ander account. Da's toch niks vreemds?.
Je hebt twee heel oude accounts?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben..
.
Ik heb ze niet meer, maar er zwerven ongetwijfeld nog BEHOORLIJK pittige foto's rond.
Maar eh, om op de vraag antwoord te geven: het is gewoon een ander account. Da's toch niks vreemds?.
Ik ook inmiddels alweer 6,5 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mag ik er een kopen?Ik wil ook een oldbie zijn
Hoewel, ik zit hier ook alweer 7,5 jaar
Begint er op te lijken!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Intrepidity het volgende:
Mag ik er een kopen?Ik wil ook een oldbie zijn
Hoewel, ik zit hier ook alweer 7,5 jaar
Ik hoef er niets in hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..
Hmm, dat dus..
Knap als ie dat dan nog bij houd.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
En heeft hij dat gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap als ie dat dan nog bij houd.
En die van 20 is ook niet altijd wat hoor. Ik heb ze liever wat ouder. Dat ze weten wat willen, waar ze het willen en hoe ze het willen.
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ikquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
Lekker dan. Mag 'ie nergens aankomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Iemand van 20 kan ook prima weten wat ze wil.
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Hoewel ik dat ook dacht toen ik 12/14 en 16 was. Pas sinds een paar jaar weet ik hoe ongelofelijk eigenwijs en naief ik was.
Mijn eerste, en laatste vrije dag van dit weekend ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Lekker gevoel is dat altijd. Als de maandag maar is geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet woensdag nog een keer werken. Dan vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |