Begint er op te lijken!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Intrepidity het volgende:
Mag ik er een kopen?Ik wil ook een oldbie zijn
Hoewel, ik zit hier ook alweer 7,5 jaar
Ik hoef er niets in hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..
Hmm, dat dus..
Knap als ie dat dan nog bij houd.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
En heeft hij dat gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn pa zei altijd; jong, tegen het tijd dat je moeder 40 wordt ruil ik d'r in voor 2 van 20.
Wijze man
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap als ie dat dan nog bij houd.
En die van 20 is ook niet altijd wat hoor. Ik heb ze liever wat ouder. Dat ze weten wat willen, waar ze het willen en hoe ze het willen.
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ikquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij is helaas voor z'n 40e overleden, maar ik vermoed dat ie dat in het volgende leven wel gedaan heeft ja. Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
Lekker dan. Mag 'ie nergens aankomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
Leeft nu op de lesbische wolk denk ik
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Iemand van 20 kan ook prima weten wat ze wil.
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Hoewel ik dat ook dacht toen ik 12/14 en 16 was. Pas sinds een paar jaar weet ik hoe ongelofelijk eigenwijs en naief ik was.
Mijn eerste, en laatste vrije dag van dit weekend ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Lekker gevoel is dat altijd. Als de maandag maar is geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Intrepidity het volgende:
Oost, west, thuis best
De eerste maandag van de week zit er al weer op
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet woensdag nog een keer werken. Dan vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |