Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Tamashii het volgende:
GS, Waarom ben je dan nog op?
Ik kan uitslapen, voor het eerst in twee weken ofzo.
Herkenbaar. Ben ik nu ook aan het doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Oke, en wat voor gedoe dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik gewerkt heb. Tot 0:00.
Moet dan altijd even naar huis fietsen en acclimatiseren voordat ik slapen kan.
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&Pquote:
SEX is ook voor een deel psychologisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
In POL gaat t toch ook niet over politiek?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, weinig met SEX te maken, meer R&P.
Ik moet eigenlijk ook naar bed, maar ik wil niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:00 schreef GSbrder het volgende:
Jullie weer een punt, ik ga pitten, werken, uit eten en dan zet ik het op een zuipen.
Topweekend, truste.
Nee..... elkaar schaakmat zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In POL gaat t toch ook niet over politiek?
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
En?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonde...geen rocketfuel. No afterburner. No rock-chick.
POL is gemener... dat wel. Trade-off.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb meer met SEX dan met POL
geen drank voor mij
Weltrustequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet , sterker nog , ik moet naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |