Ik zal het eens opzoeken. Never heard of it?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
Ik luister nu constant naar het Villa Volta muziekje.
Van de Efteling: Ik vind de spanningsopbouw zo mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef piere het volgende:
[..]
Ik zal het eens opzoeken. Never heard of it?
Om ze buiten te zetten?quote:
nee voor in vazenquote:
SPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee voor in vazenLeuke fotoSPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft de kat weer iets om, om te gooien
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zat er over te denken om 3 vazen in de vensterbank te zetten aan de kant van JJH zijn kussenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke foto![]()
Heeft de kat weer iets om, om te gooien
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken om 3 vazen in de vensterbank te zetten aan de kant van JJH zijn kussen
Hihihiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenextra veel water in de vazen doen dan he
Je mag mij best de schuld gevenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee voor in vazenAwww, koetschie koetschiekrankjorum!SPOILER: resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
AAARGH ik ben NIET schattigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awww, koetschie koetschiekrankjorum!
Doe dan maar niet, dan ben jij ook chago enzo en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi maar dan heb ik een chagerijnige vent en geen seks
jij staat wel lief op die foto met dat bosje bloemenquote:
Nee wilk nie... Waarom mag ik niet wangetjes knijpenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaien mag... Wangetjes knijpen alleen als je n schop wilt
Een en knuffel geven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaien mag... Wangetjes knijpen alleen als je n schop wilt
Omdat wangetjes knijpen zo onsexy is en gewoon niet tof en stomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee wilk nie... Waarom mag ik niet wangetjes knijpen
*aait desondanks toch omdat lief*
knuffelen altijdquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat wangetjes knijpen zo onsexy is en gewoon niet tof en stom
oeh aaienprrrrr
[..]
knuffelen altijd
Knuffeltje toe, en fles wijn*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
prrrrrrrrr
dat doe ik overigens heel lief en charmant dat prrrrrrr
Oeh mag ik dan ook terug aaien?quote:
Isgoe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh mag ik dan ook terug aaien?dat wil ik vaak met wijn op
Ga je dan ook spinnen als je geaaid wordt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
prrrrrrrrr
dat doe ik overigens heel lief en charmant dat prrrrrrr
Nee ze gaat blaffen: ''waf waf!''quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dan ook spinnen als je geaaid wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |