Ja ik ben ik...quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bloemendaal. Ik hou mijn hart vast..
Godverdomme, heb ik nou de LaPo?
Shoot of een toneelstuk?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bloemendaal. Ik hou mijn hart vast..
Zeker!! Kan er vaak hard om lachen, maar ze heeft ook supermooie gevoelige liedjes.quote:
Ja, nee, ik bedoelde qua karakter en persoonlijkheid enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoogstens nog wat kilo's eraf meer niet
Samen met nog zo'n woordkunstenaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zeker!! Kan er vaak hard om lachen, maar ze heeft ook supermooie gevoelige liedjes.. Erg zin in!
Mja uhm okequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoelde qua karakter en persoonlijkheid enzo.
Een klassieker.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Sneaky bastard: Mam ik ga bovenspelen... ga ik zachtjes naar boven .. ligt ie in bed te kroelen met zijn eenden en zijn tut
Maar dat is dus niet de bedoeling... we zijn em dat aan het afleren .. alleen als hij slaapt mag hij dat dingquote:
Ik heb geen idee. Jij zit er dichter in de buurt dan ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de bedoeling... we zijn em dat aan het afleren .. alleen als hij slaapt mag hij dat ding
Zou de stroomstoring al voorbij zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Jij zit er dichter in de buurt dan ik.![]()
begin aug dat ik niet meer moet werken.. eind aug dat ik een weekje wegga..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Lievvvv.
Ik heb liever zon en bbq en omg ik heb zin in vakantie.
Ik ga begin september pas een weekje weg. Week ervoor en week erna vrij. Duurt lang!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
begin aug dat ik niet meer moet werken.. eind aug dat ik een weekje wegga..
Ik wil nog een week eraan plakken maar FUKKING duur
Ik moet mezelf maar eens ergens uitnodigen voor een bbq.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Lievvvv.
Ik heb liever zon en bbq en omg ik heb zin in vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |