SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Nee, dat geloof ik ook niet. Maar volgens de makers en castleden is dit zo'n beetje de beste cliff everquote:
Roepen ze dat niet elk jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet. Maar volgens de makers en castleden is dit zo'n beetje de beste cliff ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 10:56:06 ]
Uhm... jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten we John Williams inschakelen. Dat die de crew eens toespreekt namens FOK!.quote:
Gewoon de deur niet open doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:37 schreef Renesite het volgende:
He, krijgen we visite...
Kan ik eens een keer kijken in de ochtend omdat ik normaal altijd netjes werk... kan ik weer niet kijken!
Nee joh, ze moeten deze baas er gewoon bij halen:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien moeten we John Williams inschakelen. Dat die de crew eens toespreekt namens FOK!.
Krijg je Rohan op bezoek:quote:
quote:
"Zeg, is dit niet Onderweg naar Morgen?... Oh nee, dit is natuurlijk Goudkust!"
Is het nú al gebeurd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:43 schreef Beeertjee het volgende:
Nee toch.. Serieus Bing die Jack plat rijdt? SAAAAAAI
Neen, ik zag een plaatje daarom dacht ik datquote:
Dat Nuran ze eens neemt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Acteerlessen, alleen heeft het niet veel geholpen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:50 schreef PeterKelder het volgende:
En, al iets bekend over Marcus en Kimberly?
Wat???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
D'r gebeuren toch spannende dingen opeens!
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:57 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ja, i know... motherfuckers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
De eindscene was slap.Wie is er nu eigenlijk aangereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie is er nu eigenlijk aangereden?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:09 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag het al helemaal voor me: Tim belt dus met iemand en ineens zie je aan de andere kant van de lijn Marcus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou echt super zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nouja niet voor Sjors
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zou echt super zijn(nouja niet voor Sjors
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:29 schreef marthijn35 het volgende:
Ok heb ik gedaanWie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:29 schreef marthijn35 het volgende:
Ok heb ik gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sara Bareilles - Bright Lights And Cityscapesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef LaLouchi het volgende:
Weet iemand welk liedje dat was, dat werd gespeeld bij de scene van sjors en bing aan het eind vd aflevering gister?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:47 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mijn vrouw is artsMaar het is een soap. Alles kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen komen in rolstoelen terecht en 3 maanden later lopen ze weer
![]()
[..]
Mijn vrouw is artsEhm, het is en blijft GTST hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is springlevend..
[..]
Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTST heeft zelf dat gerucht niet in de wereld geholpen hehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:00 schreef Frey het volgende:
Maar als dit nou geenBing zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt, dan weet ik het ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Bing zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL Lounge.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik zal wel weer een stuk onbenul zijn maar waar hebben jullie die aflevering van vanavond gezien dan?
Op RTL lounge om 10.30quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik zal wel weer een stuk onbenul zijn maar waar hebben jullie die aflevering van vanavond gezien dan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik denk dat Rohan dit is.. die ons op een verkeerd spoor probeert te brengen! Gezien zijn profiel vandaag aangemaakt is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Op RTL lounge om 10.30Hou nou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zag ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rohan dit is.. die ons op een verkeerd spoor probeert te brengen! Gezien zijn profiel vandaag aangemaakt is!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
RTL Lounge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef marthijn35 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
[..]En zoals wij zeggen: Dit is GTST.. Jack loopt volgend seizoen gewoon weer rond in MeerdijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja: zullen Marcus en Kimberly in de eerste aflevering van seizoen 23 verschijnen of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef Frey het volgende:
Vind het niet eens zo'n onaardige zomercliff eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd hoe het verdergaat, dat is al heel wat.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:14 schreef MaLo het volgende:
Komt er gewoonHij lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij lag ligt nog wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie zijn datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja: zullen Marcus en Kimberly in de eerste aflevering van seizoen 23 verschijnen of niet?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
Sjors was invalide en loopt nu op hakken..
Ik heb het even opgezocht bij google.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Toen iedereen in Meerdijk nog een Pringles-verslaving had
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Pringles? Waren dat niet die flesjes die iedereen steeds uit de koelkast pakte?
Of waren het nou blikjes? Het was in ieder geval iets om te drinken."
Als het nou echt een goede cliffhanger zou worden waar ik echt naar uit zag had ik dat niet gedaan nee. Nu interesseert het me niks en heb ik alle spoilers al gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
Normaal lees ik de spoilers altijd, maar nu doe ik het nietttttt, wil compleet zonder voorkennis vanavond die zinderende zomercliff beleven!!!111111
en wie is deze kerel toch steeds?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Pringles? Waren dat niet die flesjes die iedereen steeds uit de koelkast pakte?
Of waren het nou blikjes? Het was in ieder geval iets om te drinken."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef marthijn35 het volgende:
Erg vervelend 2 maanden wachtenInderdaad erg vervelend. Ik heb al mijn nagels afgebeten van de spanningen en zenuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rohan Gottschalk, de nieuwe uitvoerend producent van GTSTquote:
aha ok, ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk, de nieuwe uitvoerend producent van GTST
... Of was het nou hoofdschrijver? Naja, hij verzint al deze onzin.
hmm ik hou er toch al rekening mee dat het tegenvalt, dus dat helpt vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als het nou echt een goede cliffhanger zou worden waar ik echt naar uit zag had ik dat niet gedaan nee. Nu interesseert het me niks en heb ik alle spoilers al gelezenDan kan het nooit tegenvallen vanavond
Rohan is nu dus al ruim een week de producent. Ben benieuwd wat-ie ervan baktquote:Wisseling bij GTST en Drama team Endemol
Per 1 juli is Rohan Gottschalk de nieuwe creatief inhoudelijke Uitvoerend Producent van de succesvolle RTL 4-serie GTST. Gottschalk was vier jaar lang hoofdschrijver voor GTST.
Hij volgt daarmee Kennard Bos op, die met ingang van 1 september aangesteld is als Creative Producer bij de Drama afdeling van Endemol Nederland.
De benoeming van Bos completeert het Drama team van Endemol Nederland, dat onder meer bestaat uit Producent Remco Kobus en Creative Producer Annemieke van Vliet.
Remco Kobus: “Met de aanstelling van Rohan hebben we een geweldige en waardige opvolger bij GTST. Ik ben blij dat Kennard ons Drama team komt versterken.”
Na zijn studie werkte Gottschalk (35) aanvankelijk als docent Nederlands. Sinds 2000 versterkt hij het schrijversteam van GTST, vanaf 2008 samen met Jantien van der Meer als hoofdschrijver van de succesvolle soapserie.
Bos (42) studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten waarna hij als scriptschrijver schreef aan series als ONM, Goudkust, De Erfenis en GTST. Bij de laatstgenoemde serie was hij tevens vijf jaar lang hoofdschrijver, voor hij in 2008 als Uitvoerend Producent aan het werk ging voor de serie. In zijn nieuwe functie als Creative Producer wordt hij mede verantwoordelijk voor het bedenken, initiëren, ontwikkelen, verkopen en produceren van nieuwe dramaseries.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:23 schreef loezzzje het volgende:
Gister om 23.30 nog Boulevard gekeken. Er waren weer scripts uitgelekt
vanavond dan maar! dank voor het antwoordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee. Om 10.30 op RTL Lounge en anders om 20.00 op RTL 4.
Tip voor de volgende keer. Als je digitale tv hebt kun je de aflevering om 10.30 zien. Heb je dit niet, dan wordt het 20.00quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vanavond dan maar! dank voor het antwoord
Miranda Paviljoen? Is dat de moeder van Tim?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, ze moeten deze baas er gewoon bij halen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, in Kennard's Bosquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het was trouwens een raar verhaal, de scripts waren in een bos gevonden?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________Ja die is er, AysenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan komt Bing er niet makkelijk van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik heb geen digitale tv trouwens. ouderwetsch via de kabel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]Da's weer iets teveel van het goede, vrees ik. Of GTST moet voortaan vanaf 23:00 uur worden uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hangt af van je pakket. Ik heb wél digitale tv, maar geen rtl lounge (helaas)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer. Als je digitale tv hebt kun je de aflevering om 10.30 zien. Heb je dit niet, dan wordt het 20.00
Het was trouwens een raar verhaal, de scripts waren in een bos gevonden?![]()
Vorige jaar waren een aantal opnames van o.a. een begrafenis op het spoor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, daarom al die vertragingen met de trein!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef marthijn35 het volgende:
Vorige jaar waren een aantal opnames van o.a. een begrafenis op het spoor,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef marthijn35 het volgende:
Vorige jaar waren een aantal opnames van o.a. een begrafenis op het spoor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Net de cliffhanger gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens die krakers zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef Frey het volgende:
Volgens die krakers zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]Nee joh gewoon door Aysen zelf die alsnog is veroordeeld voor de moord op Danny. Daarna verdwijnen beiden gewoon voorgoed uit beeld in de gevangenis. Ben weer aan het kijken in verband met de zomercliff, hopelijk wordt het beter dan dat jaar waarbij Sjors beviel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Mwah...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben weer aan het kijken in verband met de zomercliff, hopelijk wordt het beter dan dat jaar waarbij Sjors beviel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ze aanklagen, zij hebben mij aan mijn overgewicht geholpen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Toen iedereen in Meerdijk nog een Pringles-verslaving hadNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Tja, Product Placement hè...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga ze aanklagen, zij hebben mij aan mijn overgewicht geholpen.
Al drink ik nog steeds Pepsi ipv Coca-Cola![]()
![]()
Bwhehehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, Product Placement hè...
Al drink ik nog steeds Pepsi ipv Coca-Cola
Even serieus though... Die cliff... Is dat niet gewoon een veredelde-vrijdag cliff?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja, maar in ieder geval beter dan de vrijdag-cliffs van de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehehe
Even serieus though... Die cliff... Is dat niet gewoon een veredelde-vrijdag cliff?![]()
![]()
Ik heb GTST in geen maanden meer gezien op die aflevering dat Bing een leugen tegen Sjors probeert door te drijven na, en ik heb serieus het idee niets gemist te hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar in ieder geval beter dan de vrijdag-cliffs van de afgelopen maanden
Als dit gezeik tussen Bing en Sjors nog één seizoen langer doorgaat, dan zijn zij de Thorne en Brooke van GTST.Zit je een keer rustig een aflevering SamSam uit 1997 te kijken, hoor je hoofdpersoon Chris zeggen: "Laat me even rustig De Bold kijken! Thorne heeft ruzie met Brooke". Ik zap naar RTL4 waar de Bold bezig is en voila, ze hebben nog steeds ruzie.
_______!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dat gedeelte met Tim wel ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even serieus though... Die cliff... Is dat niet gewoon een veredelde-vrijdag cliff?
Alhoewel de rest ook wel![]()
![]()
Was dat toen met Janine die Sjors meenam om haar moeder te ontmoeten ook geen clifff? Dat vond ik toen ook wel spannend, omdat ik heel benieuwd was wie het wasScheelt wss ook wel dat ik toen nog niet zo actief op internet was, dat ik geen flauw idee had in welke hoek ik het moest zoeken
![]()
Maar dat vond ik een goed voorbeeld van een cliff waarbij een explosie, aanrijding whatsoever is, maar die toch trekt om volgend seizoen weer te kijken.. Als het echt een cliff was
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Jup, de grote zomercliff van seizoen 13, samen met Charlie die van de weg werd gereden door Robert en daardoor in een rolstoel belandde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef ejiraM het volgende:
Was dat toen met Janine die Sjors meenam om haar moeder te ontmoeten ook geen clifff? Dat vond ik toen ook wel spannend, omdat ik heel benieuwd was wie het wasScheelt wss ook wel dat ik toen nog niet zo actief op internet was, dat ik geen flauw idee had in welke hoek ik het moest zoeken
![]()
Maar dat vond ik een goed voorbeeld van een cliff waarbij een explosie, aanrijding whatsoever is, maar die toch trekt om volgend seizoen weer te kijken.. Als het echt een cliff was
En de moeder bleek de evil queen of the old days, de enige echte La Martine Hafkamp te zijn.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou geniaal zijn, Pete mag wel weer eens terug komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja. Alleen ik kom niet verder dan pagina 4 in het notitieboekjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de 'Wie-is-Tim-app' gedownload?![]()
![]()
Dat is volgende week pasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik kom niet verder dan pagina 4 in het notitieboekjehaha
![]()
Oh moet je nou een week wachten? Das shitquote:
De aflevering vanavond duurt trouwens gewoon 20 min.![]()
Ja, zo blijft het heel de zomer spannendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh moet je nou een week wachten? Das shit
De aflevering vanavond duurt trouwens gewoon 20 min.![]()
De aflevering wordt toch de volgende dag om 11.00 uur herhaald op RTL4?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee. Om 10.30 op RTL Lounge en anders om 20.00 op RTL 4.![]()
ja en op rtl lounge om 10:00 uurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef kissaa het volgende:
[..]
De aflevering wordt toch de volgende dag om 11.00 uur herhaald op RTL4?![]()
![]()
Spann'ond!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:19 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, zo blijft het heel de zomer spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om 14.30 & om 19.30 & om 22.00. En in het weekend een marathon van 8.00 tot 10.00.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en op rtl lounge om 10:00 uur![]()
![]()
Ik blijf ze zo leuk vinden samenquote:
bijnaaaaaaa!! Ik hou het niet meer van de spanning!!11111111111
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik ook niet, zit al achter de bank hoor!!!!!!!!!11!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:54 schreef MissJ het volgende:
bijnaaaaaaa!! Ik hou het niet meer van de spanning!!11111111111Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Dan heb ik een andere Mike meijer voor mijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:41 schreef loezzzje het volgende:
24 jaar? Mike is 31 heb ik ergens gelezen. En Marly is iets van 23 toch?![]()
![]()
Hij heet Mike Brandt in de serie..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere Mike meijer voor mij
Mike Meyer die Austin Powers speelt voldoet wel aan het profiel, maar wat die met GTST te maken heeft?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef loezzzje het volgende:
En Rene MeijerMaar die was ook geen 24 jaar ouder volgens mij.
Het vliegtuig gaat over 4 uur en Jack vraagt zich af waarom Lorena zo vroeg wil gaan. Volgens mij moet je voor een international flight 3 uur van tevoren aanwezig zijn hoor![]()
![]()
Oh spannond, zou Noud komen?
Ik spot cliffhanger 1!Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mike Meyer die Austin Powers speelt voldoet wel aan het profiel, maar wat die met GTST te maken heeft?![]()
![]()
Nina ziet eruit alsof er een bom in haar gezicht is ontploft.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Een roze jasje en een paarse hoofddoek.. Niet helemaal mijn stijl
Ik zag een half uur geleden Marly van der Velden helemaal enthousiast bij Shownieuws vertellen hoe deze cliffhanger voor het eerst ooit uit meerdere cliffs bestond...
Ik zat echt zo hard te lachen.
quote:
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Cliffhanger nog voor het eind van de cliffhanger opgelost!! DAT is pas een unicum!quote:Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik dacht trouwens altijd dat het Ludofietsj was, qua uitspraak
Cliffhanger: WELK STOKJE?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar steekt Maxime wel een stokje voor.
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit komt nooooooooit meer goed![]()
Noud pakt zijn spullen!
Tevens verkapt 'Kijk mij een smartphone hebben'-camerashot.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit. Ik zei ook al; Dit is toch eigenlijk gewoon een veredelde vrijdagcliff-aflevering?quote:
Bilaaaal![]()
![]()
Ben ik overigens de enige die zich ergert wanneer Maxime Lucas nichtje noemt?
ahaaaaaa daar gaat Bilal zeggen dat hij gay is. Denk ik dan
ik heb betere vrijdagen gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Ik zei ook al; Dit is toch eigenlijk gewoon een veredelde vrijdagcliff-aflevering?![]()
Erg fucking irritant. Kotsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef ejiraM het volgende:
Bilaaaal![]()
![]()
Ben ik overigens de enige die zich ergert wanneer Maxime Lucas nichtje noemt?
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Niks zeggen, laten zien!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaa daar gaat Bilal zeggen dat hij gay is. Denk ik dan
ik voorspel de volgende setjes: (setjesgaar woord)
Rik en Nuran
Bilal en Lucas
Mike en Sjors
Knap van mij he deze voorspelling?
dus dit, gelijk vol op de bekquote:
Sjors en Mike?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Rik en Nuran
Bilal en Lucas
Mike en Sjors
Knap van mij he deze voorspelling? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Rik en Nuran
Bilal en Lucas
Mike en Sjors
Knap van mij he deze voorspelling?Ben je helderziend?
Overigens ben ik voor Nina en Noud weer samen
ja dat denk ikquote:Al sinds de eerste blik van Mike naar Sjors.
maar eerst zal ie met Nina gaan denk ik.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Oh dat lijkt me best naar om te moeten spelen, zat ik me te bedenkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was jij die figurant in Lorena's paar dagen geleden?
Ja, vind hem goed!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
Die wanhoop in Bilal zijn ogen trouwens. Goed gespeeld.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dat denk ikAl sinds de eerste blik van Mike naar Sjors.
maar eerst zal ie met Nina gaan denk ik.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Niks gespeeld aan, eerwraak ligt op de loerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
Die wanhoop in Bilal zijn ogen trouwens. Goed gespeeld.1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.
![]()
Als het maar geld oplevert hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best naar om te moeten spelen, zat ik me te bedenken![]()
![]()
quote:
Dat jasje van Lucas, weet nog niet wat ik er van vind..
nou pak elkaar heren!!!!!!!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks gespeeld aan, eerwraak ligt op de loer1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.
Everon dus![]()
ij gaat jou doot maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Kunnen ze kappen met die homolijnen?
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.
Goed dat er aandacht aan besteed is, maar nu snappen we het wel![]()
Hèhè ja, en vroegah iemand die Jef uitschold op straatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?
Everon dus![]()
![]()
Neuh, is leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.
Bleeeeegh.quote:
Nu moet ik ook wel toegeven dat ik ook helemaal klaar ben met Bing.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit!quote:
Maar hoop vooral op een stabiele relatie voor LucasDenk dat dat meer positieve aandacht geeft dan continu scharrels
IES MIJN VROUW!!! IK WIL HAAR SPREKEN!!!
Kansloze kneus
Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?quote:
Send in the lesbian's!Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Renesite het volgende:
IES MIJN VROUW!!! IK WIL HAAR SPREKEN!!!
Kansloze kneus![]()
![]()
Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?
Send in the lesbian's! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
ik wil travestieten die drugsverslaafd zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!![]()
Ik vind t niet leuk of minder leuk dan hetero of lesbian verhaallijnen hoor, maar vind t gewoon leuk als mensen om elkaar heen draaien en iets krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!
Oh wat is het spannend hequote:
"Reken daar maar niet op"
Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.
zoeneeeeeeee!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Maar dat had je dan ook gehad als Lucas een meisje was?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahaha), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.
jaaaaaaa![]()
![]()
Dit topic sluit automatisch over 8 posts. Het is vier over half 9.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
en hier cliffhanger 4The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
"Lieve Nina, als je dit leest ben ik al weg. Het heeft geen zin me achterna te gaan, als je dat al zou willen."Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: