ik heb betere vrijdagen gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Ik zei ook al; Dit is toch eigenlijk gewoon een veredelde vrijdagcliff-aflevering?

Erg fucking irritant. Kotsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef ejiraM het volgende:
Bilaaaal

Ben ik overigens de enige die zich ergert wanneer Maxime Lucas nichtje noemt?

Niks zeggen, laten zien!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:20 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaa daar gaat Bilal zeggen dat hij gay is. Denk ik dan

gaar woord)
 gaar woord) 

dus dit, gelijk vol op de bekquote:

Sjors en Mike?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
ik voorspel de volgende setjes: (setjesgaar woord)
Rik en Nuran
Bilal en Lucas
Mike en Sjors
Knap van mij he deze voorspelling?

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
ik voorspel de volgende setjes: (setjesgaar woord)
Rik en Nuran
Bilal en Lucas
Mike en Sjors
Knap van mij he deze voorspelling?
 Ben je helderziend?
 Ben je helderziend? 

ja dat denk ikquote:
 Al sinds de eerste blik van Mike naar Sjors.
  Al sinds de eerste blik van Mike naar Sjors. 

Oh dat lijkt me best naar om te moeten spelen, zat ik me te bedenkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was jij die figurant in Lorena's paar dagen geleden?

Ja, vind hem goed!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
Die wanhoop in Bilal zijn ogen trouwens. Goed gespeeld.

My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dat denk ikAl sinds de eerste blik van Mike naar Sjors.
maar eerst zal ie met Nina gaan denk ik.

Niks gespeeld aan, eerwraak ligt op de loerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
Die wanhoop in Bilal zijn ogen trouwens. Goed gespeeld.
 1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.
 1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.

Als het maar geld oplevert hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best naar om te moeten spelen, zat ik me te bedenken

quote:

Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks gespeeld aan, eerwraak ligt op de loer1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.

ij gaat jou doot maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?

Ik ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen ze kappen met die homolijnen?
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.

Hèhè ja, en vroegah iemand die Jef uitschold op straatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?
Everon dus

Neuh, is leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen ze kappen met die homolijnen?
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.

Bleeeeegh.quote:

Dit!quote:
 Denk dat dat meer positieve aandacht geeft dan continu scharrels
 Denk dat dat meer positieve aandacht geeft dan continu scharrels  

Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?quote:

Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Renesite het volgende:
IES MIJN VROUW!!! IK WIL HAAR SPREKEN!!!
Kansloze kneus

Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?
Send in the lesbian's!

ik wil travestieten die drugsverslaafd zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!

Ik vind t niet leuk of minder leuk dan hetero of lesbian verhaallijnen hoor, maar vind t gewoon leuk als mensen om elkaar heen draaien en iets krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!

Oh wat is het spannend hequote:

Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.
 ), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.
), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.

Maar dat had je dan ook gehad als Lucas een meisje was?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahaha), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |