Als het maar geld oplevert hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best naar om te moeten spelen, zat ik me te bedenken
quote:
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks gespeeld aan, eerwraak ligt op de loer1 gekke mocro die denkt dat gtst echt is en hij is kassiewijlen.
ij gaat jou doot maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen ze kappen met die homolijnen?
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.
Hèhè ja, en vroegah iemand die Jef uitschold op straatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er was laatst toch ook zo'n meid die Bing bedreigd had op twitter?
Everon dus
Neuh, is leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen ze kappen met die homolijnen?
Ben er zonder dollen echt klaar mee, nu.
Bleeeeegh.quote:
Dit!quote:
Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?quote:
Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef Renesite het volgende:
IES MIJN VROUW!!! IK WIL HAAR SPREKEN!!!
Kansloze kneus
Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er precies 'leuk' is aan deze homoverhaallijnen?
Send in the lesbian's!
ik wil travestieten die drugsverslaafd zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!
Ik vind t niet leuk of minder leuk dan hetero of lesbian verhaallijnen hoor, maar vind t gewoon leuk als mensen om elkaar heen draaien en iets krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Send in the lesbian's!
Oh wat is het spannend hequote:
Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijnen hoeft niet. Stabiele relatie lijkt me gewoon mooi - hoeft de aandacht niet specifiek gevestigd te worden op hen maar wel aanwezig.
Maar dat had je dan ook gehad als Lucas een meisje was?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de stabiele relatie maar deze megalijnen. LuDwin, LuLal (Whahaha), enzovoort... Een vriend, prima, maar een complete verhaallijn eromheen (Zie de 30-minuten durende Wicked-reclame/Edwin-afsluiting) komen me mijn strot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |