quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
De eindscene was slap.Wie is er nu eigenlijk aangereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie is er nu eigenlijk aangereden?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:09 schreef GTFransST het volgende:
Ik zag het al helemaal voor me: Tim belt dus met iemand en ineens zie je aan de andere kant van de lijn Marcus.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou echt super zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nouja niet voor Sjors
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zou echt super zijn(nouja niet voor Sjors
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:29 schreef marthijn35 het volgende:
Ok heb ik gedaanWie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:29 schreef marthijn35 het volgende:
Ok heb ik gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sara Bareilles - Bright Lights And Cityscapesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef LaLouchi het volgende:
Weet iemand welk liedje dat was, dat werd gespeeld bij de scene van sjors en bing aan het eind vd aflevering gister?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:47 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mijn vrouw is artsMaar het is een soap. Alles kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen komen in rolstoelen terecht en 3 maanden later lopen ze weer
![]()
[..]
Mijn vrouw is artsEhm, het is en blijft GTST hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is springlevend..
[..]
Mijn vrouw is artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTST heeft zelf dat gerucht niet in de wereld geholpen hehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:00 schreef Frey het volgende:
Maar als dit nou geenBing zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt, dan weet ik het ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Bing zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL Lounge.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik zal wel weer een stuk onbenul zijn maar waar hebben jullie die aflevering van vanavond gezien dan?
Op RTL lounge om 10.30quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ik zal wel weer een stuk onbenul zijn maar waar hebben jullie die aflevering van vanavond gezien dan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik denk dat Rohan dit is.. die ons op een verkeerd spoor probeert te brengen! Gezien zijn profiel vandaag aangemaakt is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef marthijn35 het volgende:
[..]
Op RTL lounge om 10.30Hou nou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zag ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rohan dit is.. die ons op een verkeerd spoor probeert te brengen! Gezien zijn profiel vandaag aangemaakt is!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
RTL Lounge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef marthijn35 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef marthijn35 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |