Tja, Product Placement hè...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga ze aanklagen, zij hebben mij aan mijn overgewicht geholpen.
Bwhehehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, Product Placement hè...
Al drink ik nog steeds Pepsi ipv Coca-Cola
Ja, maar in ieder geval beter dan de vrijdag-cliffs van de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehehe
Even serieus though... Die cliff... Is dat niet gewoon een veredelde-vrijdag cliff?
Ik heb GTST in geen maanden meer gezien op die aflevering dat Bing een leugen tegen Sjors probeert door te drijven na, en ik heb serieus het idee niets gemist te hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar in ieder geval beter dan de vrijdag-cliffs van de afgelopen maanden
Dat gedeelte met Tim wel ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even serieus though... Die cliff... Is dat niet gewoon een veredelde-vrijdag cliff?
Jup, de grote zomercliff van seizoen 13, samen met Charlie die van de weg werd gereden door Robert en daardoor in een rolstoel belandde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef ejiraM het volgende:
Was dat toen met Janine die Sjors meenam om haar moeder te ontmoeten ook geen clifff? Dat vond ik toen ook wel spannend, omdat ik heel benieuwd was wie het wasScheelt wss ook wel dat ik toen nog niet zo actief op internet was, dat ik geen flauw idee had in welke hoek ik het moest zoeken
![]()
Maar dat vond ik een goed voorbeeld van een cliff waarbij een explosie, aanrijding whatsoever is, maar die toch trekt om volgend seizoen weer te kijken.. Als het echt een cliff was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou geniaal zijn, Pete mag wel weer eens terug komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Alleen ik kom niet verder dan pagina 4 in het notitieboekjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de 'Wie-is-Tim-app' gedownload?
Dat is volgende week pasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik kom niet verder dan pagina 4 in het notitieboekje
Oh moet je nou een week wachten? Das shitquote:
Ja, zo blijft het heel de zomer spannendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh moet je nou een week wachten? Das shit
De aflevering vanavond duurt trouwens gewoon 20 min.
De aflevering wordt toch de volgende dag om 11.00 uur herhaald op RTL4?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee. Om 10.30 op RTL Lounge en anders om 20.00 op RTL 4.
ja en op rtl lounge om 10:00 uurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef kissaa het volgende:
[..]
De aflevering wordt toch de volgende dag om 11.00 uur herhaald op RTL4?
Spann'ond!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:19 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, zo blijft het heel de zomer spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om 14.30 & om 19.30 & om 22.00. En in het weekend een marathon van 8.00 tot 10.00.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en op rtl lounge om 10:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |