quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef marthijn35 het volgende:
[..]En zoals wij zeggen: Dit is GTST.. Jack loopt volgend seizoen gewoon weer rond in MeerdijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja: zullen Marcus en Kimberly in de eerste aflevering van seizoen 23 verschijnen of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef Frey het volgende:
Vind het niet eens zo'n onaardige zomercliff eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd hoe het verdergaat, dat is al heel wat.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:14 schreef MaLo het volgende:
Komt er gewoonHij lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij lag ligt nog wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie zijn datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja: zullen Marcus en Kimberly in de eerste aflevering van seizoen 23 verschijnen of niet?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjors was invalide en loopt nu op hakken..
Ik heb het even opgezocht bij google.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Toen iedereen in Meerdijk nog een Pringles-verslaving had
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Pringles? Waren dat niet die flesjes die iedereen steeds uit de koelkast pakte?
Of waren het nou blikjes? Het was in ieder geval iets om te drinken."
Als het nou echt een goede cliffhanger zou worden waar ik echt naar uit zag had ik dat niet gedaan nee. Nu interesseert het me niks en heb ik alle spoilers al gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
Normaal lees ik de spoilers altijd, maar nu doe ik het nietttttt, wil compleet zonder voorkennis vanavond die zinderende zomercliff beleven!!!111111
en wie is deze kerel toch steeds?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Pringles? Waren dat niet die flesjes die iedereen steeds uit de koelkast pakte?
Of waren het nou blikjes? Het was in ieder geval iets om te drinken."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef marthijn35 het volgende:
Erg vervelend 2 maanden wachtenInderdaad erg vervelend. Ik heb al mijn nagels afgebeten van de spanningen en zenuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rohan Gottschalk, de nieuwe uitvoerend producent van GTSTquote:
aha ok, ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk, de nieuwe uitvoerend producent van GTST
... Of was het nou hoofdschrijver? Naja, hij verzint al deze onzin.
hmm ik hou er toch al rekening mee dat het tegenvalt, dus dat helpt vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als het nou echt een goede cliffhanger zou worden waar ik echt naar uit zag had ik dat niet gedaan nee. Nu interesseert het me niks en heb ik alle spoilers al gelezenDan kan het nooit tegenvallen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |