Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Keauning het volgende:
Gaan ze nu voetbal met wielrennen vergelijken.
Please.
In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds. En als we over een doofpot gaan praten, dan komt wielrennen nog altijd met stipt op één.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Ik heb een hekel aan mensen die alles over een kam scheren......quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Ik hou van wielrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt
Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
In het voetbal heb je er ook vrij weinig aan, dus ivm wielrennen gebeurt er ook nauwelijks wat verkeerds.
Wat is je punt nou precies?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.
Er wordt smakelijk gelachen om de anekdotes van Johan Derksen, die doodleuk verklaard vroeger regelmatig van de foute pilletjes gesnoept heeft.
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lolwhut? Zelfde argument als in het tennis. Het is technische sport, dus voegt doping weinig toe. Tuurlijk.
Valt wel mee bij F1 man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.
Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
Nou, op het EK werd de Nederlandse selectie nog geheel in hun hotel gecontroleerd meen ik. Ook verhaaltje van Bouma is bekend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Panthera. het volgende:
Hoeveel wordt er in het voetbal dan gecontroleerd? Ik hoor er nooit wat over, dat klopt.
Maar ik wist ook bijvoorbeeld niet eens dat Formule 1 coureurs elke dag whereabouts moeten invullen en regelmatig gecontroleerd worden, op dezelfde manier als wielrenners, aldus Alonso (en dat is een enorme wielerliefhebber). Het is niet zo dat iets niet gebeurd als het niet bekend is.
Na elke wedstrijd is er wel een dopingcontrole voor een paar spelersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
Net als in het wielrennen hoorde ik vandaag is er na elke wedstrijd een loting tussen alle spelers voor een plasje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na elke wedstrijd is er wel een dopingcontrole voor een paar spelers
Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Controle. Doping heeft voor F1 coureurs niet zo veel effect, vandaar dat de nood ook een stuk minder is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Wat valt mee? Gebruik, controle?
Omdat het veel minder belangrijk is, wilt niet zeggen dat er niet op gecontroleerd moet worden. Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook onzin omdat doping voor een lange periode in je lichaam blijft, dus is de random check overal ook geldverspilling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Staat niet in vergelijking met de off-competition controles in het wielrennen.
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als een voetbalfan een hekel aan wielrennen heeft is hij arrogant in jouw optiek omdat er ook dingen fout zijn in het voetbal?
Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kun je lachen wat je wilt, maar het is voor een groot gedeelte zo. Techniek en inzicht krijg je niet van doping. Voetbal is voor een groot gedeelte hierop gebaseerd. Bij wielrennen is het fysieke aspect gewoon zooo veel meer belangrijk.
Zeg ook niet dat het niet helpt, leer eens lezen. Daarbij heb ik het niet over tennis, maar over voetbal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.
En over dat over één kam scheren. Dat wordt toch met wielrenners zelf ook gedaan? Wielrenners zijn toch ook allemaal doodordinaire slikkers?
[..]
Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.
Is niet helemaal waar. Kijk eens wat Alonso gedaan heeft in de afgelopen 10 dagen sinds Valencia:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Controle. Doping heeft voor F1 coureurs niet zo veel effect, vandaar dat de nood ook een stuk minder is.
Doping zorgt voor meer spierkracht, meer uithouding. Dit zorgt ervoor dat je die techniek en dat inzicht over 90 minuten kan volhouden. Als je vermoeider wordt, word je inzicht en techniek minder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Schaatsen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Een GP is heel zwaar ja, maar doping tijdens een GP heeft niet veel zin. En je hoeft mij niet te zeggen wat ze allemaal trainen, want ik volg en ben een groot F1 fanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Kijk eens wat Alonso gedaan heeft in de afgelopen 10 dagen sinds Valencia:
[ afbeelding ]
Hartslag van F1 coureur is 120-150 op een circuit als Monza en 160-180 in een circuit als Hongarije gedurende twee uur, dan heb je wel degelijk duurvermogen nodig om scherp en precies te blijven.
Omdat sommige mensen wielrenners over een kam scheren, doe jij het bij voetballiefhebbers?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och de ´voetbalfans die een hekel hebben aan wielrennen´ doet er niet heel veel toe en had ik beter kunnen weglaten.
En over dat over één kam scheren. Dat wordt toch met wielrenners zelf ook gedaan? Wielrenners zijn toch ook allemaal doodordinaire slikkers?
[..]
Oh wat is dit vreselijk naïef. In het tennis zijn er een aantal jaar terug een slootje Argentijnen betrapt, die het nog goed deden ook. Coria, Canas, Puerta, noem ze maar op. Waarom? Omdat doping niet zou helpen? Kom nou toch op zeg.
Nou, doping tijdens de wedstrijd zou wel zin hebben, omdat je minder moe zou worden van inspanning. Doping tijdens de wedstrijd (of op die dag) is in het wielrennen ook al een tijd niet meer aan de orde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een GP is heel zwaar ja, maar doping tijdens de wedstrijd heeft niet veel zin. En je hoeft mij niet te zeggen wat ze allemaal trainen, want ik volg en ben een groot F1 fan.
Klopt, maar de basis van je techniek en inzicht wordt niet aangetast. Het effect is minder groot. Je hebt de capaciteit om een schaar te doen, of niet, zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doping zorgt voor meer spierkracht, meer uithouding. Dit zorgt ervoor dat je die techniek en dat inzicht over 90 minuten kan volhouden. Als je vermoeider wordt, word je inzicht en techniek minder.
Ik voel zijn pijn nu wel beter hoor ik ben tot op het bot beledigd vieze epo slikker dat het isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wielrenners over een kam scheren, doe jij het bij voetballiefhebbers?
Godsamme, wat ben jij een ultieme zak zeg..
Vind ik niet eens het beste voorbeeld, nogal suggestief. Kijk gewoon naar het Duitse schaaten, of Kotyuga, of Lommers, hier in Nederland. (Overigens vrijgesproken wegens vormfouten).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Schaatsen?
Sven die opeens weg is met een vage blessure?
BIj wielrennen was het juist dat ze het tijdens de tour gebruikte hoor. Kijk naar de verhalen van Armstrong wat ze deden in die ploegenbus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nou, doping tijdens de wedstrijd zou wel zin hebben, omdat je minder moe zou worden van inspanning. Doping tijdens de wedstrijd (of op die dag) is in het wielrennen ook al een tijd niet meer aan de orde.
Oh, dat laatste maakt alles okayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een GP is heel zwaar ja, maar doping tijdens een GP heeft niet veel zin. En je hoeft mij niet te zeggen wat ze allemaal trainen, want ik volg en ben een groot F1 fan.
Je reageert toch ook op die tennisquote en beaamt toch wat hij zegt? Dan moet je niet zeggen alsof je niets over het tennis hebt gezegd. Voetbal werkt toch idem zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet helpt, leer eens lezen. Daarbij heb ik het niet over tennis, maar over voetbal.
Oh wat een trieste persoonlijke aanval. Ik heb in meerdere berichten in dit onderwerp gezegd 'sommige mensen, of meerdere mensen' o.i.d. en je laat één keer de naam voetbal vallen en je bent opeens een ultieme zakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wielrenners over een kam scheren, doe jij het bij voetballiefhebbers?
Godsamme, wat ben jij een ultieme zak zeg..
Eens. Maar Tour en GP weekend zijn wel verschillend natuurlijk, in de Tour was het prikken vooral om te herstellen en niet om sterker te worden. Herstellen is in zo'n weekend minder nodig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BIj wielrennen was het juist dat ze het tijdens de tour gebruikte hoor. Kijk naar de verhalen van Armstrong wat ze deden in die ploegenbus.
En , er is doping en doping heh. Het ligt ook aan het middel wat het effect is.
Die zie je ook wel zonder erop te lettenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik heb stiekem al meegelezen hier, zo in de 30 minuten tussen TDJ en dit. En nu let ik op die knipperende ogen. Bedankt
Voetbal werkt toch idem zo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je reageert toch ook op die tennisquote en beaamt toch wat hij zegt? Dan moet je niet zeggen alsof je niets over het tennis hebt gezegd. Voetbal werkt toch idem zo.
[..]
Oh wat een trieste persoonlijke aanval. Ik heb in meerdere berichten in dit onderwerp gezegd 'sommige mensen, of meerdere mensen' o.i.d. en je laat één keer de naam voetbal vallen en je bent opeens een ultieme zak
Zo zie je maar hoe naïef sommige mensen (kijk, weer sommige mensen, lees je wel goed!!!) kunnen zijn.
En wie gaat er dan winnen? De nummer zes ofzo? Dat afnemen van overwinningen slaat nergens op. Voor iedereen blijft Armstrong zevenvoudig Tourwinnaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Maarja laten we stoppen. Armstrong gaat verliezen en zal zijn overwinningen moeten afstaan.
Er werd ook gelachen om Jakobs, die doodleuk zat te vertellen dat hij het allerhoogste testosteronniveau had dat ze ooit hadden gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zag het al bij TdJ net. Danny zegt dat er in het voetbal nauwelijks gecontroleerd wordt. Genee en Spijkerman wimpelen het af en zeggen dat er weldegelijk gecontroleerd word en de discussie is gedaan.
Er wordt smakelijk gelachen om de anekdotes van Johan Derksen, die doodleuk verklaard vroeger regelmatig van de foute pilletjes gesnoept heeft.
Aan Ullrich?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Maarja laten we stoppen. Armstrong gaat verliezen en zal zijn overwinningen moeten afstaan.
Ik zie niet in waarom er perse een winnaar moet komen, Armstrong heeft niet gewonnen en de rest ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wie gaat er dan winnen? De nummer zes ofzo? Dat afnemen van overwinningen slaat nergens op. Voor iedereen blijft Armstrong zevenvoudig Tourwinnaar.
Ik reageer op een bericht waar je elke voetballiefhebber bekritiseerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je reageert toch ook op die tennisquote en beaamt toch wat hij zegt? Dan moet je niet zeggen alsof je niets over het tennis hebt gezegd. Voetbal werkt toch idem zo.
[..]
Oh wat een trieste persoonlijke aanval. Ik heb in meerdere berichten in dit onderwerp gezegd 'sommige mensen, of meerdere mensen' o.i.d. en je laat één keer de naam voetbal vallen en je bent opeens een ultieme zak
Zo zie je maar hoe naïef sommige mensen (kijk, weer sommige mensen, lees je wel goed!!!) kunnen zijn.
verwijtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik reageer op een bericht waar je elke voetballiefhebber bekritiseerd.
Daar reageer ik op en daar geef jij aan een grote groep een persoonlijke aanval.
De pot verwijst de ketel...
Ik laat het woord voetbal vallen na het woord 'tennis' en dan zou ik daar de parallel trekken tussen voetbal en wielrennen. Que? Over beter lezen gesproken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voetbal werkt toch idem zo?![]()
Ja, jij kijkt zeker alleen wielrennen?
Daarvan heb ik toch gezegd dat ik die beter weg had kunnen laten. Je kan tegenwoordig nergens meer je excuses meer voor aanbieden zonder dat daar nog een aantal keer op wordt ingegaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik reageer op een bericht waar je elke voetballiefhebber bekritiseerd.
Daar reageer ik op en daar geef jij aan een grote groep een persoonlijke aanval.
De pot verwijst de ketel...
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is die man aan tafel die zo agressief reageert?'Ach, hou toch op man!'
Wat een heldquote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Erik heeft wel indruk achtergelaten namens de Nederlands bij Jonathan
Klopt, net als o.a. Alonso en Nadal. Nooit of te nimmer serieus onderzocht en al helemaal niet opgepikt door de media.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Sautor het volgende:
Over voetballers, stonden er op de dopingslijst van Fuentes niet veelal Spaanse voetballers, en werden de 3 wielrenners alleen vervolgd?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Erik heeft wel indruk achtergelaten namens de Nederlands bij Jonathan
Ja, eerst iets zeggen waarvan je weet dat het aandacht op gaat leveren. En als men dan vragen stelt dan focussen ze zich allemaal op de Tour.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Dit is wel duidelijk heh, ze zeggen allemaal "ik wil me 100% op de tour focussen"
Fuentes heeft zelfs nog gezegd dat als hij zou praten dat Spanje het wk van 2010 zou verliezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Sautor het volgende:
Over voetballers, stonden er op de dopingslijst van Fuentes niet veelal Spaanse voetballers, en werden de 3 wielrenners alleen vervolgd?
Oke.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarvan heb ik toch gezegd dat ik die beter weg had kunnen laten. Je kan tegenwoordig nergens meer je excuses meer voor aanbieden zonder dat daar nog een aantal keer op wordt ingegaan
Daarnaast, als je dan toch zo vreselijk demagogisch bezig bent en zo enorm afzet tegen het bekritiseren van hele groepen, reageer dan in het vervolg ook op even op iedereen die elke wielrenner afzet als een slikker.
B.v.d.
Oja, dat verhaal was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Fuentes heeft zelfs nog gezegd dat als hij zou praten dat Spanje het wk van 2010 zou verliezen
Waarmeequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Overal en nergens.
Heb het druk de laatste tijd, moet dingen regelen
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, net als o.a. Alonso en Nadal. Nooit of te nimmer serieus onderzocht en al helemaal niet opgepikt door de media.
Jep ook de coureur Alonso. Stond vanaf het begin al op die lijst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?
Die naam werd genoemd, moeilijk te zeggen hoe serieus dat gerucht wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Een weg waar je 80 hebt gereden en waar je nu 59 mag?Zei hij dat?
Ik snap wat hij bedoelde. Maar ik hoorde 59quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.
Das hetzelfde als iemand bekeuren die ooit 80 reed (op een 80 weg die nu 50 is). Die vergelijking slaat alleen nergens op.
Hij kon ff niets verzinnen dus kwam er allemaal onduidelijk en krom uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap wat hij bedoelde. Maar ik hoorde 59
Hij wilde gewoon iets zeggen als dat iemand die vroeger 80 reed op een weg waar je 50 mocht later een bon krijgt omdat iemand anders die toevallig naast em reed 10 jaar later verklaart dat ie idd 80 reed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.
Das hetzelfde als iemand bekeuren die ooit 80 reed (op een 80 weg die nu 50 is). Die vergelijking slaat alleen nergens op.
Die andere man is ook hoogstens irritantquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg de rillingen van die telegraaf journalist
Wat overigens nergens op slaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon iets zeggen als dat iemand die vroeger 80 reed op een weg waar je 50 mocht later een bon krijgt omdat iemand anders die toevallig naast em reed 10 jaar later verklaart dat ie idd 80 reed.
Alleeen maakte ie zich zo druk dat ie daar niet helemaal uitkwam
Ja hij is duidelijk gepassioneerd maar goed argumenteren doet ie niet.quote:
Die lijst is toch nooit openbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep ook de coureur Alonso. Stond vanaf het begin al op die lijst.
Ok golfer, bedankt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Zit nu pas te kijken naar mijn opgenomen programma.
Robbie Harmeling is te dom om een woord als koe goed te moeten spellen.
Maar Mart, wat moet je nou met je grote held waar je tot in je elleboog steeds maar in kroop met jouw docu's over die man uit Austin Texas?
Nu opeens geen lijntje meer met hem en geen direct commentaar van hem?
Enne, maar Mart..met commentaar over etappe..begraafplaats uit 1918 die in beeld kwam ..een Amerikaanse begraafplaats noemen?![]()
Big fail!
Ik heb dat niet gehoord, maar je weet dat de Amerikanen ook in 1917 en 1918 tegen de Duitsers gevochten hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Maar Mart, wat moet je nou met je grote held waar je tot in je elleboog steeds maar in kroop met jouw docu's over die man uit Austin Texas?
Enne, maar Mart..met commentaar over etappe..begraafplaats uit 1918 die in beeld kwam ..een Amerikaanse begraafplaats noemen?![]()
Big fail!
Tis wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Big fail!
Hij kan wel goed bergen met zijn handen uitbeelden iigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Rob kijkt je ook echt aan of ie je ieder moment kapot kan maken bij een verkeerd woord.
Heb je Gert weleens gezien?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Rob kijkt je ook echt aan of ie je ieder moment kapot kan maken bij een verkeerd woord.
Gertquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je Gert weleens gezien?
Over seriemoordenaars gesproken.
Ik keek ook naar de pupillen idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kleine pupillen, dus morfine of heroine oid ...
Zonlicht jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik keek ook naar de pupillen idd.
Maar dat ze kleiner zijn is juist normaal ivm licht toch?
dadelijk begint ie aan z,n gezicht te krabben van gektequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vlak voor hartaanval heb je het ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja misschien Oxycontin of LSD, of gewoon studiolampen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vlak voor hartaanval heb je het ook...
Kijk, daar hebben we XTCquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn die van mij nu, lezen gaat ook wat minder.
Owjee en ik zie geen pupil reactie...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn die van mij nu, lezen gaat ook wat minder.
Het ziet er wel grappig uit , als je in de spiegel kijkt en je pupillen zijn zo grootquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we XTCDikke pupillen in een bak met licht
![]()
Graag gedaan.quote:
Fyi, in Picardie liggen diverse Amerikaanse begraafplaatsen uit 1918. De Amerikanen hebben enorm grote verliezen geleden daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Big fail!
Dit meen je niet, serieus ?? wtf is er gebeurd met het onderwijssysteem in Nederland ??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
Big fail!
Misschien omdat het programma van Mart wel leuk is in tegenstelling tot dat hersenceldodende programma wat Jack van Gelder Studio Sportzomer wilde noemen? Oh, geschiedeniskenner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef golfer het volgende:
Overigens wel grappig dat de VI-Tour du Jour-RTL-kijkertjes veel minder aanwezig zijn nu Mart bezig is en hij het op alle fronten (kijkcijfers en aantal topics) wint van dat gepeupel.
Als Mart vanmorgen wakker wordt en de kijkcijfers ziet spuit hij eens flink onder de douche gok ik zo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Mart spuit bijna de champagne over tafel.
Opgestoken? Je weet niet dat de Amerikanen ook in WO1 in Frankrijk gevochten hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Misschien heb je er iets van opgestoken.
Precies. Met de Mart-show is helemaal niets mis, plus dat Mart niet van tevoren heeft geroepen dat RTL kansloos zou zijn. Vooral dat laatste zorgde voor veel leedvermaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien omdat het programma van Mart wel leuk is in tegenstelling tot dat hersenceldodende programma wat Jack van Gelder Studio Sportzomer wilde noemen? Oh, geschiedeniskenner.
En aantal topics, ik hoop dat je dat niet serieus meent...
Zijn geen/weinig films van gemaakt door Hollywood, so it never happened....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Opgestoken? Je weet niet dat de Amerikanen ook in WO1 in Frankrijk gevochten hebben?
http://www.ranker.com/lis(...)l-genre-movies-listsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Zijn geen/weinig films van gemaakt door Hollywood, so it never happened....
Vrij weinig uit Hollywood, zoals gezegd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.ranker.com/lis(...)l-genre-movies-lists
Met plaatjes:
http://www.imdb.com/list/qRvk7trfzh4/
prachtig jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Zhero het volgende:
Die Harmeling ook echt schitterend hoe die boos wordt
Ben niet zo'n fan van Smeets, maar dit was een prachtig verslag inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:15 schreef Alcatranz. het volgende:
'Het lijkt wel het centraal station met 5 treintjes'. Wat kan Mart dit goed.
quote:
Telegraaf ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef Alcatranz. het volgende:
Ben nu de Avondetappe aan het terugkijken. Wat een kwal is die Telegraaf kerel zeg. Past precies bij die krant.
Lars zegt nooit zoveel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Vanavond Addy Engels en Lars Boom als gasten.
Hij kan iig wel iets vertellen over dit artikel: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120705_00213158quote:
Bert werkt voor de Volkskrant..Niks geen kwalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:57 schreef Alcatranz. het volgende:
Ben nu de Avondetappe aan het terugkijken. Wat een kwal is die Telegraaf kerel zeg. Past precies bij die krant.
Hij doelt op Raymond Kerckhoffs, die ook aan tafel zat en een van de journalisten die de affaire Armstrong-USADA heeft gebracht isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert werkt voor de Volkskrant..Niks geen kwal
Volkskrant is nog erger dan Telegraaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert werkt voor de Volkskrant..Niks geen kwal
In combinatie met: "Wij.. De Nederlanders ... "quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel: "Het verdict van Metz."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij kan iig wel iets vertellen over dit artikel: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120705_00213158
Hij zal er wel naar gevraagd worden neem ik aan.
Precies.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Mart blijft een held met het aan mekaar lullen van een samenvatting
Idd! Mooi hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Niemand kan dat beter inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef Againzender het volgende:
Wat een bende, zie het nu voor het eerst.
Hij heeft dat zelf gedaan. Bij Vacansoleil wilden ze het zelf eigenlijk niet,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Panthera. het volgende:
Ze hebben die Poels dus gewoon nog 10km op de fiets gezet. Dat kan echt niet.
Wielrennersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef reddevil1408 het volgende:
Wout Poels breekt drie ribben, kneust een long en heeft scheur in milt en nier. Stapt op fiets en rijdt nog 10k
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf gedaan. Bij Vacansoleil wilden ze het zelf eigenlijk niet,
We hebben ook 16 miljoen ploegleiders in dit land zie ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.
achteraf gezien niet slim nee. Maar ja, als hij zelf zo graag wilt.... lastig denk ik op zo'n moment wat je doet. Maar bloedlink dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Panthera. het volgende:
Ze hebben die Poels dus gewoon nog 10km op de fiets gezet. Dat kan echt niet.
Hehe. Ach, ik heb het niet over opstellingen of tactieken, maar als iemand niet goed kan praten en ademen, moet je ook zo'n beslissing durven nemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben ook 16 miljoen ploegleiders in dit land zie ik.
Moet je daar medicus voor zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
ik ben geen medicus, maar had dit ook verkeerd kunnen aflopen?
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
Nah, je moet bedenken dat de ambulances allemaal bij de plaats van het ongeval waren, Poels had daar ook een ambulance. Dat ze hem dan vervolgens zelf naar de finish gaan slepen, tsja...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef JC14 het volgende:
De Tour faalt érg hard, tenminste, hoe Bert dit over dat wachten vertelde. Ongelofelijk.
ben ook geen medicus, maar het klinkt nogal link....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
Ah op deze manier. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nah, je moet bedenken dat de ambulances allemaal bij de plaats van het ongeval waren, Poels had daar ook een ambulance. Dat ze hem dan vervolgens zelf naar de finish gaan slepen, tsja...
Lekker harig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
★★★
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ohja. Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
know'm sayin?
word? word.
Gisteren. Als je de avondetappe bedoeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hebben ze de overleden wielrenner al herdacht?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zie
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zie
Dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kunt toch zeggen wat je wilt maar die Gesink ziet er goed uit op dit moment, totaal ander koppie dan vorig jaar....daar gaan we nog wel iets moois van zien de komende weken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kunt toch zeggen wat je wilt maar die Gesink ziet er goed uit op dit moment, totaal ander koppie dan vorig jaar....daar gaan we nog wel iets moois van zien de komende weken.
quote:
Klassement vergeten en gewoon voor etappe of bergtrui gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde.
Mooie bergetappe is toch ook goed?
[..]Wat een pechvogel is dat. Maar wat een held ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
Bergtrui wordt m niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klassement vergeten en gewoon voor etappe of bergtrui gaan.
Hij zat niet op zijn eigen fiets..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Waarom? Hij reed toen ( als ik me niet vergis ) op de fiets van Luis Leon Sanchez. Dus tsja...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Bron? De snackbar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Situatie van Poels schijnt levensbedreigend te zijn.
Een fiets waarbij het zadel zo'n 10 cm lager staat. En dat is een gigantisch groot verschil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef JC14 het volgende:
[..]
Waarom? Hij reed toen ( als ik me niet vergis ) op de fiets van Luis Leon Sanchez. Dus tsja...
grappig man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Situatie van Poels schijnt levensbedreigend te zijn.
Danny Nelissen zegt dat bij TdJ hoor ik viaviaquote:
Precies wat ik ook bedoelde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een fiets waarbij het zadel zo'n 10 cm lager staat. En dat is een gigantisch groot verschil.
TdJquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Danny Nelissen zegt dat bij TdJ hoor ik viavia
Helaas is dit geen grap.quote:
Je hoeft het niet te geloven.quote:
Het is voorlopig gewoon niet waar. Dat DACHT Nelissen. Hij had geen informatie. De laatste informatie kwam uit het ziekenhuis: stabiel, niets levensbedreigend.quote:
Gewoon even in [img] zetten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef reddevil1408 het volgende:
pic.twitter.com/EOp83M5k
Tom Danielson
gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven.
Situatie is wel stabiel, maar hopen dat het beter gaat dus.
Ah, ok. Beter om te horen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is voorlopig gewoon niet waar. Dat DACHT Nelissen. Hij had geen informatie. De laatste informatie kwam uit het ziekenhuis: stabiel, niets levensbedreigend.
Ook de berichten van Vacansoleil op Twitter laten helemaal geen levensbedreigende situatie zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |