Haha iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd zag je die bek van hem
Idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch grappig, die Kerkhoffs zat hier door een artikel dat veel stof heeft doen opwaaien, maar in dit programma voegde hij niets toe (mede dankzij Harmeling).
Aldus één of andere marketing manager van Roda. In het wielrennen gebruikt iedereen en in het voetbal is iedereen rete schoon en doet niemand iets verkeerd. Echt waar, die controles daar zijn een lachertje.twitter:patrickvrijman twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:50:14Wat moet er met Lance gebeuren? Wat moet er met die 195 andere renners gebeuren? Monnikken en Kappen. #Avondetappe #demart reageer retweet
Ach, die pakken ze binnenkort wel met de nationale stuurgroep #matchfixingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef TheArt het volgende:
Hoe triest het ook blijft, dit is welke kronkel er bij heel veel mensen opkomt als ze over wielrennen denken.Aldus één of andere marketing manager van Roda. In het wielrennen gebruikt iedereen en in het voetbal is iedereen rete schoon en doet niemand iets verkeerd. Echt waar, die controles daar zijn een lachertje.twitter:patrickvrijman twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:50:14Wat moet er met Lance gebeuren? Wat moet er met die 195 andere renners gebeuren? Monnikken en Kappen. #Avondetappe #demart reageer retweet
Echt ik blijf me daar zo aan irriteren
Ach ja, de hele Spaanse sport is verrot, ook het voetbal. En laten we het niet hebben over de Franse wereldkampioenen van 1998 olv Zidane. Fuentes had klanten uit de gehele sportwereld, alleen van de wielrenners werd een zaak gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef TheArt het volgende:
Hoe triest het ook blijft, dit is welke kronkel er bij heel veel mensen opkomt als ze over wielrennen denken.Aldus één of andere marketing manager van Roda. In het wielrennen gebruikt iedereen en in het voetbal is iedereen rete schoon en doet niemand iets verkeerd. Echt waar, die controles daar zijn een lachertje.twitter:patrickvrijman twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:50:14Wat moet er met Lance gebeuren? Wat moet er met die 195 andere renners gebeuren? Monnikken en Kappen. #Avondetappe #demart reageer retweet
Of Juventus 1996.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach ja, de hele Spaanse sport is verrot, ook het voetbal. En laten we het niet hebben over de Franse wereldkampioenen van 1998 olv Zidane.
Die straffen bij voetbal stellen toch ook niets voor? Volgens mij kregen F. de Boer, Stam en Davids maar een paar maanden schorsing door die nandrolonaffaire, al was dat al 10 jaar geleden, in een ander tijdperk wat dopingjacht betreft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef TheArt het volgende:
Dat ze zo volhardend zijn ivm Armstrong is dan toch alleen maar hoopgevend?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef marcodej het volgende:
Ach ja, de hele Spaanse sport is verrot, ook het voetbal. En laten we het niet hebben over de Franse wereldkampioenen van 1998 olv Zidane. Fuentes had klanten uit de gehele sportwereld, alleen van de wielrenners werd een zaak gemaakt.
Ja, doet ook een hele week, evenals Thijs Zonneveld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Komt Edwin Winkels dit jaar trouwens weer bij Mart? Deed het vorig jaar erg goed.
Of Frank, Jaap en Edgar. Of Berezutsky, die een paar jaar geleden een wedstrijdje werd geschorst. Of Mutu. Of Johan Derksen.quote:
quote:Helaas blijft het niet bij dit soort incidenten. Zo zond de Deense televisie in 2006 de documentaire ‘With death on the pitch’ uit. Hierin werd onderzoek gedaan naar ruim vijftig verschillende voetballers die de afgelopen jaren op de Europese velden in elkaar gezakt en gestorven zijn. Jorgen Thomsen, een gerenommeerde Noorse patholoog. komt in die documentaire tot de bevinding dat bij elk overlijden de spelers pijnstillers innamen van de NSAID-familie (Voltaren, Diclofenac, Ibuprofen) om toch te kunnen spelen bij een blessure. Hierdoor vernauwt de kransslagader, waardoor een tijdelijk gebrek aan zuurstof in combinatie met de inspanning een hartstilstand veroorzaakt.
Aha. Hopelijk blijft dat gezeik over die berg in Flevoland achterwege. Belachelijk idee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ja, doet ook een hele week, evenals Thijs Zonneveld.
Mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zeker. Beste uitzending tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |