Fuentes heeft zelfs nog gezegd dat als hij zou praten dat Spanje het wk van 2010 zou verliezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Sautor het volgende:
Over voetballers, stonden er op de dopingslijst van Fuentes niet veelal Spaanse voetballers, en werden de 3 wielrenners alleen vervolgd?
Oke.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarvan heb ik toch gezegd dat ik die beter weg had kunnen laten. Je kan tegenwoordig nergens meer je excuses meer voor aanbieden zonder dat daar nog een aantal keer op wordt ingegaan
Daarnaast, als je dan toch zo vreselijk demagogisch bezig bent en zo enorm afzet tegen het bekritiseren van hele groepen, reageer dan in het vervolg ook op even op iedereen die elke wielrenner afzet als een slikker.
B.v.d.
Oja, dat verhaal was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Fuentes heeft zelfs nog gezegd dat als hij zou praten dat Spanje het wk van 2010 zou verliezen
Waarmeequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Overal en nergens.
Heb het druk de laatste tijd, moet dingen regelen
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, net als o.a. Alonso en Nadal. Nooit of te nimmer serieus onderzocht en al helemaal niet opgepikt door de media.
Jep ook de coureur Alonso. Stond vanaf het begin al op die lijst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?
Die naam werd genoemd, moeilijk te zeggen hoe serieus dat gerucht wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeker over Alonso? Ik weet dat er een atleet met Alonso op de lijst stond, maar ook de F1 coureur?
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Een weg waar je 80 hebt gereden en waar je nu 59 mag?Zei hij dat?
Ik snap wat hij bedoelde. Maar ik hoorde 59quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.
Das hetzelfde als iemand bekeuren die ooit 80 reed (op een 80 weg die nu 50 is). Die vergelijking slaat alleen nergens op.
Hij kon ff niets verzinnen dus kwam er allemaal onduidelijk en krom uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap wat hij bedoelde. Maar ik hoorde 59
Hij wilde gewoon iets zeggen als dat iemand die vroeger 80 reed op een weg waar je 50 mocht later een bon krijgt omdat iemand anders die toevallig naast em reed 10 jaar later verklaart dat ie idd 80 reed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand achteraf pakken bedoelde hij daarmee.
Das hetzelfde als iemand bekeuren die ooit 80 reed (op een 80 weg die nu 50 is). Die vergelijking slaat alleen nergens op.
Die andere man is ook hoogstens irritantquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg de rillingen van die telegraaf journalist
Wat overigens nergens op slaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon iets zeggen als dat iemand die vroeger 80 reed op een weg waar je 50 mocht later een bon krijgt omdat iemand anders die toevallig naast em reed 10 jaar later verklaart dat ie idd 80 reed.
Alleeen maakte ie zich zo druk dat ie daar niet helemaal uitkwam
Ja hij is duidelijk gepassioneerd maar goed argumenteren doet ie niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |