quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
★★★
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Ohja. Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
know'm sayin?
word? word.
Gisteren. Als je de avondetappe bedoeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hebben ze de overleden wielrenner al herdacht?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zie
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat beeld zie ik dus altijd als ik zijn hoofd zie
Dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kunt toch zeggen wat je wilt maar die Gesink ziet er goed uit op dit moment, totaal ander koppie dan vorig jaar....daar gaan we nog wel iets moois van zien de komende weken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kunt toch zeggen wat je wilt maar die Gesink ziet er goed uit op dit moment, totaal ander koppie dan vorig jaar....daar gaan we nog wel iets moois van zien de komende weken.
quote:
Klassement vergeten en gewoon voor etappe of bergtrui gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde.
Mooie bergetappe is toch ook goed?
[..]Wat een pechvogel is dat. Maar wat een held ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was pas eng.
Bergtrui wordt m niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klassement vergeten en gewoon voor etappe of bergtrui gaan.
Hij zat niet op zijn eigen fiets..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Waarom? Hij reed toen ( als ik me niet vergis ) op de fiets van Luis Leon Sanchez. Dus tsja...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Gremen het volgende:
Toch raar dat hij die groep nog moet laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |