Briljant nummerquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef sjraaroetbaolder het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar de echte foute nummers.
Om maar een voorbeeldje te gooien:
Thx alvast
Dat lijkt me eerder een gevalletje 'persoonlijke smaak' dan dat het onder 'foute muziek' valt.quote:
Geldt dat niet overal voor?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:11 schreef female81 het volgende:
Dat lijkt me eerder een gevalletje 'persoonlijke smaak' dan dat het onder 'foute muziek' valt.
Of muziek goed of fout is, is puur persoonlijk. Je kunt het dan ook niet als feiten gaan presenteren, wat jij nu wel aan het doen bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:11 schreef female81 het volgende:
Deze had ik eigenlijk ook moeten posten (maar dan doe ik dat alsnog):
Het glazuur springt verdorie bijna van m'n tanden, vanwege het liedje én het filmpje.
[..]
Dat lijkt me eerder een gevalletje 'persoonlijke smaak' dan dat het onder 'foute muziek' valt.
Zo'n dooddoener dat altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:08 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Of muziek goed of fout is, is puur persoonlijk. Je kunt het dan ook niet als feiten gaan presenteren, wat jij nu wel aan het doen bent.
Je kunt muziek erg fout vinden en nog leuk vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:08 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Of muziek goed of fout is, is puur persoonlijk. Je kunt het dan ook niet als feiten gaan presenteren, wat jij nu wel aan het doen bent.
Klopt al zou ik niet weten waarom je muziek die je leuk vindt als fout zou bestempelen. Fout = niet goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef Zaiks93 het volgende:
Je kunt muziek erg fout vinden en nog leuk vinden.
Daar behoort Coldplay niet tot die categorie. Je vindt het goede muziek of niet.
Zeker nog nooit naar het Foute Uur geluisterd op Q-Music.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt al zou ik niet weten waarom je muziek die je leuk vindt als fout zou bestempelen. Fout = niet goed.
quote:
Da's niet fout. Da's briljant.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Gejat uit een ander topic, maar heel fout (en raar)
quote:The Shaggs are now seen as a groundbreaking outsider music group, receiving praise from mainstream artists such as Kurt Cobain and also from Frank Zappa after he called the Shaggs "better than the Beatles".
quote:"Philosophy of the World is the sickest, most stunningly awful wonderful record I've heard in ages: the perfect mental purgative for doldrums of any kind," wrote Debra Rae Cohen for Rolling Stone in a review of the 1980 reissue. "Like a lobotomized Trapp Family Singers, the Shaggs warble earnest greeting-card lyrics (...) in happy, hapless quasi-unison along ostensible lines of melody while strumming their tinny guitars like someone worrying a zipper. The drummer pounds gamely to the call of a different muse, as if she had to guess which song they were playing - and missed every time."[3] "Without exaggeration," Chris Connelly wrote in a later Rolling Stone article, "it may stand as the worst album ever recorded."[4]
Deze blijft ook erg hangenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat nummer is heerlijk en verslavend!![]()
Nu snap ik deze nr. 1 beter die ik gister tegen kwamquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef Gehenna het volgende:
Deze doet het ook altijd goed op feestjes:
Ik vond het ontzettend fout klinkenquote:
dat was een nummer van de Extincequote:
Starla is echt geweldig!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk heel erg om dit topic te zetten maar toch hoort hij erbij:
haha gaafquote:
Godsammekrakequote:
Hier nog Bob Bouber:quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk heel erg om dit topic te zetten maar toch hoort hij erbij:
Ik vind het nog wat te modern om fout te zijn (volgens mij klinkt 90% van de top 40 zo)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:05 schreef Thas het volgende:
Eurovisiegehalte: 200%
Tekst die klinkt als "You're my love penis"
Bazennummer
Maar wel fout.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef LuciferRising het volgende:
Ik ken dr ook nog wel paar.. KOMT IE :
Dit is toch wel een van mijn favorieten. Wat een clip. hahahaha.
Vooral die overgang op 1.26 dat ie gaat dansen in zijn speedo.
Vagina aint handicapped.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef female81 het volgende:
Die Donaldukkie krijg ik de rest van de week m'n hoofd niet meer uit.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die is briljant en hoort dan ook niet in dit topic thuis!
Ik word de laatste tijd een beetje moe van mensen die te pas en te onpas hun hekel aan Coldplay moeten laten doorschemeren. Prima dat het je smaak niet is, maar aan dit liedje is niks fouts te ontdekken. Het is een doodgewoon pop-rock-nummer...quote:
ja vast maar je kunt ons het nummer dat je zelf het ergst vind noemen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef djdaan het volgende:
Kijk hier even: http://www.q-music.nl/page/foute111_lijst
misschien staat daar iets tussen?
"Foute muziek" is behoorlijk subjectief natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat mensen dit een fout nummer vinden, met die kitscherige strijkers en quasidiepzinnige tekst.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd een beetje moe van mensen die te pas en te onpas hun hekel aan Coldplay moeten laten doorschemeren. Prima dat het je smaak niet is, maar aan dit liedje is niks fouts te ontdekken. Het is een doodgewoon pop-rock-nummer...
Haha een coldplay fan is op zn tenen getraptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd een beetje moe van mensen die te pas en te onpas hun hekel aan Coldplay moeten laten doorschemeren. Prima dat het je smaak niet is, maar aan dit liedje is niks fouts te ontdekken. Het is een doodgewoon pop-rock-nummer...
Nee, zo'n overdreven grote fan ben ik niet. Ik word, zoals gezegd, alleen beetje moe van mensen die steeds hun afkeur van Coldplay moeten laten blijken. Prima, haat het, verafschuw het, maar "Viva la vida" een fout nummer noemen, is bizar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:27 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Haha een coldplay fan is op zn tenen getrapt
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Viva la vida" een fout nummer noemen, is bizar.
Omdat er niks fouts aan is. Maar ik ga deze discussie staken, voordat dit hele topic verzandt in een anti-Coldplay-topic. Verder met foute muziek....quote:
Op zich vind ik sommige Coldplay-nummers (van de eerste 2 platen) best aardig, maar alleen dat intro al van 'viva la vida' is denk ik wel het meest irritante en gewoon foute wat de afgelopen jaren is uitgebracht...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mijn bedoeling om er een anti-coldplaytopic van te maken. Ik was gewoon benieuwd waarom jij het bizar vind viva la vida fout te noemen, terwijl het volgens mij best fout genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat er niks fouts aan is. Maar ik ga deze discussie staken, voordat dit hele topic verzandt in een anti-Coldplay-topic. Verder met foute muziek....
Ik vind het nog veel bizarder dat mensen muziek die ze leuk vinden 'fout' noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, zo'n overdreven grote fan ben ik niet. Ik word, zoals gezegd, alleen beetje moe van mensen die steeds hun afkeur van Coldplay moeten laten blijken. Prima, haat het, verafschuw het, maar "Viva la vida" een fout nummer noemen, is bizar.
Tsja, dan kan er per definitie dus niks meer fout zijn wat niet oud is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:31 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat te modern om fout te zijn (volgens mij klinkt 90% van de top 40 zo)
dit vind ik dan fouter:
of
Daar is nou echt niets fout aan..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef LuciferRising het volgende:
Aan dit soort muziek heb ik echt een SCHIJTHEKEL.
Kan ook totaal niet begrijpen dat mensen dit goed vinden.
Met zo'n tieffus autotune.. NIET TE DOEN!
het nummer staat iig niet in verhouding tot de rest van de meuk die hier neergezet wordt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:38 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mijn bedoeling om er een anti-coldplaytopic van te maken. Ik was gewoon benieuwd waarom jij het bizar vind viva la vida fout te noemen, terwijl het volgens mij best fout genoemd kan worden
ja, de meeste moet je aardig je best voor doen om ze te kennen terwijl dit een megahit was enquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
het nummer staat iig niet in verhouding tot de rest van de meuk die hier neergezet wordt!
Volgens mij snap jij niet wat er in dit geval met "fout" wordt bedoeld..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:45 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
ja daaaggg!! Dit meen je toch niet?
Nee blijkbaar niet. Want dit is in mijn ogen behoorlijk fout.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat er in dit geval met "fout" wordt bedoeld..
Ja, het heeft enige historie nodig zodat er meer consensus over de foutheid van de muziek is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja, dan kan er per definitie dus niks meer fout zijn wat niet oud is?
En nee, (spijtig genoeg) klinkt 90% van de top 40 niet zo.
QFT!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die is briljant en hoort dan ook niet in dit topic thuis!
Als je die dansers ziet aan de rand van dat zwembad met de uitstraling van een zuiveringsinstallatie, dat is Bollywood op zijn Fins nog een vleiende omschrijving.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:10 schreef Ulx het volgende:
Dubieuze cover van No Milk Today door een of ander jochie uit Tsjechoslowakije toen de commies daar nog de macht hadden.
.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoe kan het dat Alexander Marcus nog niet genoemd is?
Letterlijk àlles aan die kerel en zijn muziek en clip is fout.
Peer Mullers en de Vrolijke Trekkers....quote:
...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:07 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat déze splinternieuwe release alles wel overtreft...
zomerhitje 2012quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:07 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat déze splinternieuwe release alles wel overtreft...
Een van de meest geweldige nummers everquote:
Die is iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Persoonlijk vind ik hem briljant (Laibach in zijn geheel wel) maar de meeste mensen associëren het toch vooral met 'fout'
Persoonlijke favoriet; vind deze zelfs vermakelijker dan het origineelquote:
Die. is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef LuciferRising het volgende:
Ik ken dr ook nog wel paar.. KOMT IE :
Ehhh????
In hetzelfde kader:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet; vind deze zelfs vermakelijker dan het origineel
Da's gewoon het origineel vertraagd afgespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:10 schreef female81 het volgende:
Ik dacht, 'ik ga nu iets horen van dat piepjonge protégé van Vader Abraham van begin jaren 70', maar nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Mijn glazuur, wat doe jequote:
Waaroooom? Ik vraag me trouwens regelmatig af hoe Rolf X. er nu uitziet.quote:
Ik zeg papperlepapquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waaroooom? Ik vraag me trouwens regelmatig af hoe Rolf X. er nu uitziet.
http://lichtuitspotuit.nl/category/wouters-rolf/quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waaroooom? Ik vraag me trouwens regelmatig af hoe Rolf X. er nu uitziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |