quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
Ja kut, Kaneel, als Liefde is als verse appeltaart en ik houd van appeltaart, dan ook van liefde.
Ah, kut.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen omdat jij weg bent zie je het niet.
Ken je dat? Echt naar, want je wilde hem mooi snijden met een scherp mes maar dan liggen echt alle brokken weer zo lomp over het plankje.quote:
Wat een kutvrienden!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je dat? Echt naar, want je wilde hem mooi snijden met een scherp mes maar dan liggen echt alle brokken weer zo lomp over het plankje.
Ik heb zo'n 500-1000 appeltaarten gebakken in mijn leven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je dat? Echt naar, want je wilde hem mooi snijden met een scherp mes maar dan liggen echt alle brokken weer zo lomp over het plankje.
Ik weet het, soms lees ik je posts wel eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 500-1000 appeltaarten gebakken in mijn leven.
Jippie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry.
Ik zal het niet meer doen.
Hier is een bever om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig. Je moet niet Kaneels hart breken he, want dan kunnen we geen goede afspraken meer maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nietomdat je dag redden hoor maar -lang verhaal-.
Ik ben geen hartenbrekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig. Je moet niet Kaneels hart breken he, want dan kunnen we geen goede afspraken meer maken.
Jezelf er mee confronteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van een doodsangst af kan komen?
Je moet de dood in de ogen kijken, de stank uit zijn muil opsnuiven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging net Max uitlaten. Dan moet ik een trapje op. Op die trap zaten 3 kikkers.quote:
Iedereen gaat dood vroeg of laat. Raak er maar aan gewend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Liever leef ik gewoon, dood gaan kan altijd nogquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood vroeg of laat. Raak er maar aan gewend.
Hoe was je werkweek tot nu toe?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging net Max uitlaten. Dan moet ik een trapje op. Op die trap zaten 3 kikkers.
Ik heb Max los gelaten en ben zelf onderaan het trapje blijven staan (huilen)
Rustigquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je werkweek tot nu toe?
confront your fearsquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn FB bekeken?quote:
quote:
Natuurlijk niet!quote:
begrijpelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Er liep een reu op de wal, die was veel interessanter!
Serieus? Hoe kom je eigenlijk aan die angst?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kans is te groot dat ik straks nachtmerrie heb over kikkers
droom maar over mij danquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kans is te groot dat ik straks nachtmerrie heb over kikkers
Ik wil liever weten hoe ik er vanaf komquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kom je eigenlijk aan die angst?
Dan liever over kikkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je bedoelt die aankomende 14 wanneer ik in verweggistan zit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig![]()
Wel leuk, vooral het feit dat ik maar 2 dagen werk![]()
Ben nu ff drukker met mn huisje ook.
Oh ja, jij wordt de 14de verwacht in Gorinchem!! Housewarming, neem bier en luchtbed mee
Je komt maar terug voor mij!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt die aankomende 14 wanneer ik in verweggistan zit?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan liever over kikkersHier, een vogeltje voor je topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan liever over kikkersIk weet toch dat je dat niet meentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confronteren, dat werkt toch het bestequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil liever weten hoe ik er vanaf kom
Ja dat lukt dus niet he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Confronteren, dat werkt toch het beste
Zijn eng hequote:
Je moet het ook gedoceerd doen. Vraag anders aan je huisarts?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet he.
Dan verstijf ik en ga ik janken en als die beesten richting mij komen krijg ik kracht om weg te rennen!
Oh bahquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon opblazen met een rietje joh
Ik durf niet eens langs een kikkerverblijf in de dierentuin te lopen!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet het ook gedoceerd doen. Vraag anders aan je huisarts?
Watquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon opblazen met een rietje joh
Gadverdamme, dan zit er ineens kikker everywherequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan exploderen ze[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom verbeterd mijn autocorrect ongesteld naar ingesteld. Is er iets dat ik niet hoor te vragen of wat?
Nee het komt uit de mond, alle ingewanden eruit enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan zit er ineens kikker everywhereno thanks.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar 1 week en 9 uurtjes![]()
Uft kom je ook mee de 14de?
Godver, dat wilde ik niet wetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee het komt uit de mond, alle ingewanden eruit enzo
Hossel dan wel ff een luchtbed ofzo want de vloer ligt zo ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Lijkt me tof
[..]
Godver, dat wilde ik niet weten
Ga met dateding er naar toe zo dat hij je handje vast kan houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet eens langs een kikkerverblijf in de dierentuin te lopen!!
Hehe okay will do. Maak je nog een eventje aan over waar en hoelaat enzo ofniet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hossel dan wel ff een luchtbed ofzo want de vloer ligt zo ongemakkelijk
Been there done that!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga met dateding er naar toe zo dat hij je handje vast kan houden
Nope, info via de WhatsAppquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe okay will do. Maak je nog een eventje aan over waar en hoelaat enzo ofniet?
Ohh okee, komt goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, info via de WhatsApp![]()
Steven en mono gaan eerst naar vondelpark ofzo
Ik ga mijn best doen om er bij te zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, info via de WhatsApp![]()
Steven en mono gaan eerst naar vondelpark ofzo
Je hebt mn nummerquote:
Heb je die al?quote:
Oh lolquote:
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...quote:
ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...
ach, ik vergeet zelfs zonder alcohol van allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...
Ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik vergeet zelfs zonder alcohol van alles
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.
Proost.quote:
Ja, geniaal man. Mijn Duitse maat (Elvis) en ik kwamen deze Nimwegers in een tent met carnaval tegen, Maastricht.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, geniaal man. Mijn Duitse maat (Elvis) en ik kwamen deze Nimwegers in een tent met carnaval tegen, Maastricht.
Zij aan het bier en zeiden; zondag doen we pillen.
Ik zei; we hebben nu ieder een halfje op.
"Johnny Depp" reageerde als gonzo op een mix van wiet en acid.
Dat was een goeie date. Een conservatieve overwerkte schone overtuigen met koken en sfeerverlichting. En goeie gesprekken. Een zeldzaam lief smsje achteraf; "muchas gracias, estuvo deliciosa, un beso".quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:15 schreef El_Matador het volgende:
Klaarwakker. Kaarsjes aan, muziek geselecteerd, eten voorbereid.
Laat het dansmeisje maar komen...
Ik neem aan van wel. Ik wil Flipsje graag ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga jij naar de zuipmeet vanavond?
Ik kan in elk geval niet, had graag Steven willen ontmoeten
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft, is toch wel prettiger uitgaan
"ik heb je nummer opeens in mn telefoon, wie de fuck ben jij."quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Jongen van afgelopen weekend laat eindelijk wat horen.
Zo ging het niet. Maar nu je dit zegt interpreteer ik een vraag van hem wel op een andere manier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb je nummer opeens in mn telefoon, wie de fuck ben jij."
"een vraag"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ging het niet. Maar nu je dit zegt interpreteer ik een vraag van hem wel op een andere manier.
Als het goed is heb je mij al eens gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga jij naar de zuipmeet vanavond?
Ik kan in elk geval niet, had graag Steven willen ontmoeten
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft, is toch wel prettiger uitgaan
Of ik nog wist wie hij was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"een vraag"copy paste, dan zal ik mijn bevindingen spuien.
Was jij bij john carter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je mij al eens gezien
Was jij ook niet bij dat john carter gebeuren meet?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik nog wist wie hij was.
Dat was natuurlijk eigenlijk een slinkse manier om te weten te komen waar hij mij eigenlijk van kent.
stuur een foto van je borsten, dan weten ze het wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik nog wist wie hij was.
Dat was natuurlijk eigenlijk een slinkse manier om te weten te komen waar hij mij eigenlijk van kent.
Dat zou kunnen jaquote:
Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepenquote:
Dudeee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stuur een foto van je borsten, dan weten ze het wel weer
euhhh?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepen
Ik ben dan ook beruchtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepen
Ik zou het weten hoorquote:
Ware woorden mijn beste. Ware woorden. Bovendien is de kans dat er een romantische date aan zit te komen dan met 800% gestegen.quote:
Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental imagequote:
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?quote:
Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?
Nee, ik kijk nooit naar borsten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?
Knap wel van mannen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthouden
Nightmare dreams no mortal mind can hold.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental image
Misschien wel gewoon raar van mijquote:
Nou nou niet zo doen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nightmare dreams no mortal mind can hold.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit naar borsten.
Foto's van blote buikjes daarentegen.
Te laat.quote:
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?
Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?
Ook de dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren Spiderman 3 gezien, ik vond hem best vermakelijk
Je verwart me nu met een ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.
Ik heb naast je gezeten in de trein terugquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was
Dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.
[..]
Ook de dans-scene?
Ohjaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb naast je gezeten in de trein terug
Ja, daar is de film berucht omquote:
Daar hoor ik niet bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was
John Carter was een crap ass film 1e klasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.
Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
John Carter was een crap ass film 1e klas
Ik was meer met Leeell aan het lullen dan die film aan het kijken
Wat een mazzelaar ben je ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
quote:
Hoelaat ben je op centraal dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?
[..]
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.
Ik bleef wakker door Mur zijn billetjes.
Dan ben ik er om 19 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je op centraal dan?
Want wij zijn er om 19uur om te gaan eten
Ik heb dan ook altijd geluk lijkt het welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben je ook.
[..]misschien hebben we elkaar wel onbewust gezien. Net zoals ik niet wist dat Twi Twi was zeg maar.
Bij de starbucks voor lijkt mij het bestequote:
Ok, Mono herken ik wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij de starbucks voor lijkt mij het beste
Mono,Uft en Hennes zullen er ook zijn geloof ik
Eet mono ook mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik
En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken tochquote:
Als het goed is wel jaquote:
Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken toch
Mensen die naar gezichten kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.
We gaan wel bij de toko eten he, dan weet je dat alvastquote:
Oude mannen, het lijken soms net vrouwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Vanaf vandaag help ik geen oude mannetjes meer overbuurman blijkt een manipulerend kereltje te zijn waar ik momenteel heel kwaad op ben...
Ik haat mensen die denken door op je gevoel in te spelen je aandacht op te eisen om er vervolgens achter te komen dat meneer wel degelijk met mensen praat enzo en het helemaal is alsof die nooit iemand ziet.
WT ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik
19uur dan bij eerder genoemde plekquote:
Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.quote:
Yo Mataquote:
Ik hossel nooitquote:
Hoe vaak leer jij exact hetzelfde lesje om er toch weer in te trappen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.
Wel weer iets geleerd en kan ik ook even mijn tijd in andere dingen steken.
nee, heb geen tegels meerquote:
heb al mailtjes gestuurd naar mensen die tegels over hebben, maar die willen liever alles in 1x kwijt (opzich logisch) maar ga echt niet met 300 tegels sjouwen terwijl ik er stuk of 25 nodig hebquote:
vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze anders niet te koop ergens voor een klein prijsje?
Barb. Bijna weekend.quote:
Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb. Bijna weekend.
Goeie plannen?
klinkt goed, mazzelpik!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.Zelfs zwemmen koelt niet echt af, met een temperatuur van het zeewater van zo´n 27 graden
![]()
Et vous?
Over een weekje een paar dagen vrij, dan ga ik met m´n meisje zeilen en relaxen. Dat is nog veul beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klinkt goed, mazzelpik!
Morgen arriveert beste maat B. hier, hij blijft 6 weken. Om hem te verwelkomen een feestje morgen; Project XX.
Zulks een romanticus jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Maar altijd beter iig dan naar een museum gaan, vrouwen zijn een veel mooier Work of Art
Het laatste.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af of er nu steeds meer vrouwen squatten of dat ik er gewoon steeds meer ken omdat ik het elke vrouw vraag
Dat is mn coolingdownquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
Mensen die squatten, in plaats van woest harde SM als training
laat het firefly maar niet lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef VacaLoca het volgende:
Potdomme wat heb ik toch een zwak voor vrouwen met een tintje. Net in de stad zag ik de ene beauty na de andere. Als een puber direct verliefd tot de volgende in beeld kwam.
Liefst zou je de bewegingen van de massa even stil zetten zodat je tijd hebt een babbeltje te maken met allen. Ipv dat ze in een flits voorbij lopen en je ze ws nooit meer ziet.
(like I said: als een puber)
Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
en squats zijn overrated zodra je voorbij de 30 bent.
Zoals?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
want dan ben je ouder en wijzer en zijn er veel belangrijkere dingen dan een strakke kont.
Verlicht mij, meester.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinkenquote:
eerst afzeiken toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Ik gok dat ik over 10 jaar nog steeds van goede booty houquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Ohh ja klopt je moet ze aanspreken met dat ze je herinneren aan een meisje in je klas die zo lelijk was en zoveel gepest is dat ze uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd en vervolgens zeg je dat ze nog wel iets mooier dan dat isquote:
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Als haar vriend niet oplet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.
Whut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet in 1 keer beet hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Als je dat bij elke mooie dame doet (kan aan mij liggen maar ik zie er godnondeju veel rondlopen, kan ook met slechte ogen te maken hebben icm positieve fantasie
) dan sta je denk ik al snel als dusdanig bekend.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Dankzij Firefly gaat het zoveel beter met mijn leven en werk ik veel aan mezelf
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet datenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet daten
Ik ben er nog maar met 2 bezig en als dat fout gaat heb ik nog een paar achter de hand maar goed een stuk minder dan eerstquote:
Ik ben er met 0 bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar met 2 bezig en als dat fout gaat heb ik nog een paar achter de hand maar goed een stuk minder dan eerst
Heldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef screwloose het volgende:
Ik spuit ze alleen in het gezicht als de vriend toekijkt. Vingeren gaat echt te ver
Trioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Screw moet even huppel in dr gezicht spuiten terwijl dateding toekijkt
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteressequote:
quote:
Dealquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Valt reuze meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.quote:
WOLLA WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Wat lach je?quote:
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt reuze meeAls ik voor mezelf praat date ik wel veel tegelijk maar dat is vaak ook meer omdat je bij vrouwen niet weet wat je er precies aan hebt en je weet niet hoe leuk je ze vindt. Maar mocht het eenmaal zover komen dat er 1 mn vriendin word dan ben ik daar altijd wel trouw aan.
Wacht wat??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Verdommequote:
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat lach je?![]()
[..]
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerstequote:
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijk
Geen facebook maar wel al een vriendin?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerste
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flipsquote:
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
That's it, even een mes zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?
Speltip #1313; spreid je kansen.
Ghehe true truequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Doe ik principieel niet maar ik troll wel kapot veelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Alsof jij mij zou missenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Thanks jung.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
Is incameisje die leuke conservatieve?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.quote:
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Het is al avond hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.
dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Mannen die geen fapmateriaal uitwisselenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bentquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bent_!
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen trouwens
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doen
Nee, niet nodig en ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt op een begeleide wandeling naar je huis
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?quote:
Je uitzichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?_!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik gewoon de stad inlopen hoor
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]Het leuke gesprek en de tease waardoor je nog de hele weg naar huis met blauwe ballen moet lopen dan?
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weg ga
[..]
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenWat voor tease?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |