Hoelaat ben je op centraal dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?
[..]
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.
Ik bleef wakker door Mur zijn billetjes.
Dan ben ik er om 19 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je op centraal dan?
Want wij zijn er om 19uur om te gaan eten
Ik heb dan ook altijd geluk lijkt het welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben je ook.
[..]misschien hebben we elkaar wel onbewust gezien. Net zoals ik niet wist dat Twi Twi was zeg maar.
Bij de starbucks voor lijkt mij het bestequote:
Ok, Mono herken ik wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij de starbucks voor lijkt mij het beste
Mono,Uft en Hennes zullen er ook zijn geloof ik
Eet mono ook mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik
En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken tochquote:
Als het goed is wel jaquote:
Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken toch
Mensen die naar gezichten kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.
We gaan wel bij de toko eten he, dan weet je dat alvastquote:
Oude mannen, het lijken soms net vrouwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Vanaf vandaag help ik geen oude mannetjes meer overbuurman blijkt een manipulerend kereltje te zijn waar ik momenteel heel kwaad op ben...
Ik haat mensen die denken door op je gevoel in te spelen je aandacht op te eisen om er vervolgens achter te komen dat meneer wel degelijk met mensen praat enzo en het helemaal is alsof die nooit iemand ziet.
WT ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik
19uur dan bij eerder genoemde plekquote:
Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.quote:
Yo Mataquote:
Ik hossel nooitquote:
Hoe vaak leer jij exact hetzelfde lesje om er toch weer in te trappen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.
Wel weer iets geleerd en kan ik ook even mijn tijd in andere dingen steken.
nee, heb geen tegels meerquote:
heb al mailtjes gestuurd naar mensen die tegels over hebben, maar die willen liever alles in 1x kwijt (opzich logisch) maar ga echt niet met 300 tegels sjouwen terwijl ik er stuk of 25 nodig hebquote:
vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze anders niet te koop ergens voor een klein prijsje?
Barb. Bijna weekend.quote:
Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb. Bijna weekend.
Goeie plannen?
klinkt goed, mazzelpik!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.Zelfs zwemmen koelt niet echt af, met een temperatuur van het zeewater van zo´n 27 graden
![]()
Et vous?
Over een weekje een paar dagen vrij, dan ga ik met m´n meisje zeilen en relaxen. Dat is nog veul beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klinkt goed, mazzelpik!
Morgen arriveert beste maat B. hier, hij blijft 6 weken. Om hem te verwelkomen een feestje morgen; Project XX.
Zulks een romanticus jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Maar altijd beter iig dan naar een museum gaan, vrouwen zijn een veel mooier Work of Art
Het laatste.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af of er nu steeds meer vrouwen squatten of dat ik er gewoon steeds meer ken omdat ik het elke vrouw vraag
Dat is mn coolingdownquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
Mensen die squatten, in plaats van woest harde SM als training
laat het firefly maar niet lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef VacaLoca het volgende:
Potdomme wat heb ik toch een zwak voor vrouwen met een tintje. Net in de stad zag ik de ene beauty na de andere. Als een puber direct verliefd tot de volgende in beeld kwam.
Liefst zou je de bewegingen van de massa even stil zetten zodat je tijd hebt een babbeltje te maken met allen. Ipv dat ze in een flits voorbij lopen en je ze ws nooit meer ziet.
(like I said: als een puber)
Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
en squats zijn overrated zodra je voorbij de 30 bent.
Zoals?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
want dan ben je ouder en wijzer en zijn er veel belangrijkere dingen dan een strakke kont.
Verlicht mij, meester.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinkenquote:
eerst afzeiken toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Ik gok dat ik over 10 jaar nog steeds van goede booty houquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kom je wel achter over een jaar of 10, beste drommel.
Ohh ja klopt je moet ze aanspreken met dat ze je herinneren aan een meisje in je klas die zo lelijk was en zoveel gepest is dat ze uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd en vervolgens zeg je dat ze nog wel iets mooier dan dat isquote:
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had ze moeten aanspreken op dezelfde emotionele golflengte om vervolgens direct ergens iets met ze te gaan drinken
Als haar vriend niet oplet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
en hun hand vastpakken heh. dan kun je haar nog tijdens het drankje vingeren.
Whut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet in 1 keer beet hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Als je dat bij elke mooie dame doet (kan aan mij liggen maar ik zie er godnondeju veel rondlopen, kan ook met slechte ogen te maken hebben icm positieve fantasie
) dan sta je denk ik al snel als dusdanig bekend.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Dankzij Firefly gaat het zoveel beter met mijn leven en werk ik veel aan mezelf
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet datenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van Firefly gaan doen die zegt dat ik elke vrouw moet daten
Ik ben er nog maar met 2 bezig en als dat fout gaat heb ik nog een paar achter de hand maar goed een stuk minder dan eerstquote:
Ik ben er met 0 bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar met 2 bezig en als dat fout gaat heb ik nog een paar achter de hand maar goed een stuk minder dan eerst
Heldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef screwloose het volgende:
Ik spuit ze alleen in het gezicht als de vriend toekijkt. Vingeren gaat echt te ver
Trioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Screw moet even huppel in dr gezicht spuiten terwijl dateding toekijkt
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteressequote:
quote:
Dealquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Valt reuze meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.quote:
WOLLA WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Wat lach je?quote:
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt reuze meeAls ik voor mezelf praat date ik wel veel tegelijk maar dat is vaak ook meer omdat je bij vrouwen niet weet wat je er precies aan hebt en je weet niet hoe leuk je ze vindt. Maar mocht het eenmaal zover komen dat er 1 mn vriendin word dan ben ik daar altijd wel trouw aan.
Wacht wat??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Verdommequote:
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat lach je?![]()
[..]
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerstequote:
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijk
Geen facebook maar wel al een vriendin?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerste
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flipsquote:
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
That's it, even een mes zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?
Speltip #1313; spreid je kansen.
Ghehe true truequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Doe ik principieel niet maar ik troll wel kapot veelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Alsof jij mij zou missenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Thanks jung.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
Is incameisje die leuke conservatieve?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.quote:
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Het is al avond hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.
dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Mannen die geen fapmateriaal uitwisselenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bentquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bent_!
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen trouwens
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doen
Nee, niet nodig en ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt op een begeleide wandeling naar je huis
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?quote:
Je uitzichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?_!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik gewoon de stad inlopen hoor
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]Het leuke gesprek en de tease waardoor je nog de hele weg naar huis met blauwe ballen moet lopen dan?
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weg ga
[..]
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenWat voor tease?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |