Ik neem aan van wel. Ik wil Flipsje graag ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga jij naar de zuipmeet vanavond?
Ik kan in elk geval niet, had graag Steven willen ontmoeten
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft, is toch wel prettiger uitgaan

"ik heb je nummer opeens in mn telefoon, wie de fuck ben jij."quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:16 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Jongen van afgelopen weekend laat eindelijk wat horen.

Zo ging het niet. Maar nu je dit zegt interpreteer ik een vraag van hem wel op een andere manier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb je nummer opeens in mn telefoon, wie de fuck ben jij."

"een vraag"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ging het niet. Maar nu je dit zegt interpreteer ik een vraag van hem wel op een andere manier.

Als het goed is heb je mij al eens gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga jij naar de zuipmeet vanavond?
Ik kan in elk geval niet, had graag Steven willen ontmoeten
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft, is toch wel prettiger uitgaan

Of ik nog wist wie hij was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"een vraag"copy paste, dan zal ik mijn bevindingen spuien.

Was jij bij john carter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je mij al eens gezien
Was jij ook niet bij dat john carter gebeuren meet?

Jaquote:

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik nog wist wie hij was.
Dat was natuurlijk eigenlijk een slinkse manier om te weten te komen waar hij mij eigenlijk van kent.

stuur een foto van je borsten, dan weten ze het wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik nog wist wie hij was.
Dat was natuurlijk eigenlijk een slinkse manier om te weten te komen waar hij mij eigenlijk van kent.

Dat zou kunnen jaquote:

Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepenquote:

Dudeee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stuur een foto van je borsten, dan weten ze het wel weer

euhhh?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepen

Ik ben dan ook beruchtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hele rij met radio49 mensen heeft steven een keer of 100 geroepen

Ik zou het weten hoorquote:

Ware woorden mijn beste. Ware woorden. Bovendien is de kans dat er een romantische date aan zit te komen dan met 800% gestegen.quote:

Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental imagequote:

Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?quote:

Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?

Nee, ik kijk nooit naar borsten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?

Knap wel van mannen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthouden

Nightmare dreams no mortal mind can hold.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental image

Misschien wel gewoon raar van mijquote:

Nou nou niet zo doen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nightmare dreams no mortal mind can hold.

Hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit naar borsten.
Foto's van blote buikjes daarentegen.

Te laat.quote:
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?

Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?
Ook de dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren Spiderman 3 gezien, ik vond hem best vermakelijk

Je verwart me nu met een ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.

Ik heb naast je gezeten in de trein terugquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was

Dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.
[..]
Ook de dans-scene?

Ohjaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb naast je gezeten in de trein terug

Ja, daar is de film berucht omquote:

Daar hoor ik niet bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was

John Carter was een crap ass film 1e klasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.

Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
John Carter was een crap ass film 1e klas
Ik was meer met Leeell aan het lullen dan die film aan het kijken

Wat een mazzelaar ben je ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
quote:

Hoelaat ben je op centraal dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?
[..]
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.
Ik bleef wakker door Mur zijn billetjes.

Dan ben ik er om 19 uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je op centraal dan?
Want wij zijn er om 19uur om te gaan eten

Ik heb dan ook altijd geluk lijkt het welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben je ook.
[..]misschien hebben we elkaar wel onbewust gezien. Net zoals ik niet wist dat Twi Twi was zeg maar.

Bij de starbucks voor lijkt mij het bestequote:

Ok, Mono herken ik wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij de starbucks voor lijkt mij het beste
Mono,Uft en Hennes zullen er ook zijn geloof ik

Eet mono ook mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik

En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken tochquote:

Als het goed is wel jaquote:

Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders ben ik die kale met die ene chick met lekkere reet voor de starbucks, moet je ook wel lukken toch

Mensen die naar gezichten kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken Flipsje haar gezicht nu ook wel. Ik vind jullie dan vast wel.

We gaan wel bij de toko eten he, dan weet je dat alvastquote:

Oude mannen, het lijken soms net vrouwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Vanaf vandaag help ik geen oude mannetjes meer overbuurman blijkt een manipulerend kereltje te zijn waar ik momenteel heel kwaad op ben...
Ik haat mensen die denken door op je gevoel in te spelen je aandacht op te eisen om er vervolgens achter te komen dat meneer wel degelijk met mensen praat enzo en het helemaal is alsof die nooit iemand ziet.

WT ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Uft en Intronic zullen er ook zijn geloof ik

19uur dan bij eerder genoemde plekquote:

Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.quote:

Yo Mataquote:

Ik hossel nooitquote:

Hoe vaak leer jij exact hetzelfde lesje om er toch weer in te trappen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup, ik vind het wel vervelend want je probeert iemand te helpen met de beste bedoelingen om er vervolgens achter te komen dat er misbruik van je word gemaakt.
Wel weer iets geleerd en kan ik ook even mijn tijd in andere dingen steken.

nee, heb geen tegels meerquote:

heb al mailtjes gestuurd naar mensen die tegels over hebben, maar die willen liever alles in 1x kwijt (opzich logisch) maar ga echt niet met 300 tegels sjouwen terwijl ik er stuk of 25 nodig hebquote:

vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze anders niet te koop ergens voor een klein prijsje?

Barb. Bijna weekend.quote:

Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb. Bijna weekend.
Goeie plannen?

klinkt goed, mazzelpik!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zondag werken. Morgen relaxen, het is te heet om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat het met een biertje in de schaduw een boekje lezen gaat worden.Zelfs zwemmen koelt niet echt af, met een temperatuur van het zeewater van zo´n 27 graden
![]()
Et vous?

Over een weekje een paar dagen vrij, dan ga ik met m´n meisje zeilen en relaxen. Dat is nog veul beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klinkt goed, mazzelpik!
Morgen arriveert beste maat B. hier, hij blijft 6 weken. Om hem te verwelkomen een feestje morgen; Project XX.

Zulks een romanticus jijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Maar altijd beter iig dan naar een museum gaan, vrouwen zijn een veel mooier Work of Art

Het laatste.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af of er nu steeds meer vrouwen squatten of dat ik er gewoon steeds meer ken omdat ik het elke vrouw vraag

Dat is mn coolingdownquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
Mensen die squatten, in plaats van woest harde SM als training

laat het firefly maar niet lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef VacaLoca het volgende:
Potdomme wat heb ik toch een zwak voor vrouwen met een tintje. Net in de stad zag ik de ene beauty na de andere. Als een puber direct verliefd tot de volgende in beeld kwam.
Liefst zou je de bewegingen van de massa even stil zetten zodat je tijd hebt een babbeltje te maken met allen. Ipv dat ze in een flits voorbij lopen en je ze ws nooit meer ziet.
(like I said: als een puber)

Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
en squats zijn overrated zodra je voorbij de 30 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |