Ik zou het weten hoorquote:
Ware woorden mijn beste. Ware woorden. Bovendien is de kans dat er een romantische date aan zit te komen dan met 800% gestegen.quote:
Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental imagequote:
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?quote:
Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?
Nee, ik kijk nooit naar borsten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als een chick jou een pic van haar borsten zou sturen dan weet je meteen wie ze ook alweer was, ja?
Knap wel van mannen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, observeren noemen ze dat en onthouden
Nightmare dreams no mortal mind can hold.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik jou wel, heb er nog wilde nachten door de mental image
Misschien wel gewoon raar van mijquote:
Nou nou niet zo doen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nightmare dreams no mortal mind can hold.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit naar borsten.
Foto's van blote buikjes daarentegen.
Te laat.quote:
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?
Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaEn wat als je niet naar borsten kijkt en de buikjes bedekt zijn?
Ook de dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren Spiderman 3 gezien, ik vond hem best vermakelijk
Je verwart me nu met een ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Stuur hem gewoon een foto van die moedervlek bovenaan je rechter bil.
Ik heb naast je gezeten in de trein terugquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was
Dans-scene?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk. Gezichten dan maar.
[..]
Ook de dans-scene?
Ohjaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb naast je gezeten in de trein terug
Ja, daar is de film berucht omquote:
Daar hoor ik niet bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb die avond allemaal mensen gezien waarvan de voornaam A-D was
John Carter was een crap ass film 1e klasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.
Centraal was het toch? Waar herken ik jullie aan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
Ja, was een baggerfilm. Heloef is er zelfs bij in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
John Carter was een crap ass film 1e klas
Ik was meer met Leeell aan het lullen dan die film aan het kijken
Wat een mazzelaar ben je ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En vanavond zit ik weer met je in de trein bohhhh
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |