Oh bahquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon opblazen met een rietje joh
Ik durf niet eens langs een kikkerverblijf in de dierentuin te lopen!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet het ook gedoceerd doen. Vraag anders aan je huisarts?
Watquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon opblazen met een rietje joh
Gadverdamme, dan zit er ineens kikker everywherequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan exploderen ze[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom verbeterd mijn autocorrect ongesteld naar ingesteld. Is er iets dat ik niet hoor te vragen of wat?
Nee het komt uit de mond, alle ingewanden eruit enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan zit er ineens kikker everywhereno thanks.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar 1 week en 9 uurtjes![]()
Uft kom je ook mee de 14de?
Godver, dat wilde ik niet wetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee het komt uit de mond, alle ingewanden eruit enzo
Hossel dan wel ff een luchtbed ofzo want de vloer ligt zo ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Lijkt me tof
[..]
Godver, dat wilde ik niet weten
Ga met dateding er naar toe zo dat hij je handje vast kan houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet eens langs een kikkerverblijf in de dierentuin te lopen!!
Hehe okay will do. Maak je nog een eventje aan over waar en hoelaat enzo ofniet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hossel dan wel ff een luchtbed ofzo want de vloer ligt zo ongemakkelijk
Been there done that!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga met dateding er naar toe zo dat hij je handje vast kan houden
Nope, info via de WhatsAppquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe okay will do. Maak je nog een eventje aan over waar en hoelaat enzo ofniet?
Ohh okee, komt goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, info via de WhatsApp![]()
Steven en mono gaan eerst naar vondelpark ofzo
Ik ga mijn best doen om er bij te zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, info via de WhatsApp![]()
Steven en mono gaan eerst naar vondelpark ofzo
Je hebt mn nummerquote:
Heb je die al?quote:
Oh lolquote:
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |