Onder andere, van klassiek tot metal/progrock, van avantgarde tot moderne componisten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben van alle genres, bijna! Alleen niet Nederlandstalig.
Ben jij van de gitaren?
+1quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Onder andere, van klassiek tot metal/progrock, van avantgarde tot moderne componisten.
Dankjequote:
Okeequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Muis, maak je ook een keer een geile Italiaanse TT?
Sei molto gentilequote:
Nee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Muis006 het volgende:
Hebben hullie mijn filmspesjel al gelezen?
Monocle? Ik noem hem gewoon kleine Pagan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]Dat klinkt alsof je in je luie stoel zit met je cravatje om terwijl je je monocle poetst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Monocle? Ik noem hem gewoon kleine Pagan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat leuk, ben je net aangenomen Muisje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[NIEUW!] FOK!Filmchicks, lekkere specials op FOK!film
quote:Nadeel: Gerard Butler én de blote kont van Jeffrey Dean Morgan? Daar steekt je date wel erg schril bij af.
Een weekje geleden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ben je net aangenomen Muisje?
En PS I loveeee youuuuuuuuuuu.
Wow Bos, had je t door?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis en even uitgerust. Ruim een uur overgewerkt![]()
Dat ik langer bleef dan normaal wel ja. Maar nik besefte me pas later dat ik ook nog eens al om 8.00 uur begonnen ben, waar het normaal rond 8.15-8.20 is...quote:
Goed!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik langer bleef dan normaal wel ja. Maar nik besefte me pas later dat ik ook nog eens al om 8.00 uur begonnen ben, waar het normaal rond 8.15-8.20 is...
Maar het was gewoon even hectisch en er kwam gewoon even iets belangrijks op mijn bord te liggen. Ik heb ook (in overleg) dingen laten liggen die ik normaal wel gewoon doe. Dat haal ik morgen wel in, Daar is niet direct haast bij, kan morgen ook nog... Maar dit moest even voorrang krijgen...
Leuk, leuk, leuk Muis! Complimentquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[NIEUW!] FOK!Filmchicks, lekkere specials op FOK!film
Goodreads?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Lutte het volgende:
Hellup, hoe heet die boekenbijhoudsite van euh-euh?
Je oma wist het maar laat het nu pas wetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:55 schreef Lutte het volgende:
Oma belt nu of mama haar om half twaalf bij de hoorsmid af kan zetten, terwijl ze dat al een paar dagen weet. Gaat altijd zo, mama is not amused
Jup..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je oma wist het maar laat het nu pas weten? Dat lijkt mij ook niet fijn nee, dadelijk kon/kan je moeder niet ofzo.
Hè?quote:
ELS HEEFT GEBELD, IK HERHAAL, ELS HEEFT GEBELD.quote:
Specs willen we!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ELS HEEFT GEBELD, IK HERHAAL, ELS HEEFT GEBELD.En ik heb dr moeten aanpakken
Oei, dat had ik moeten wetenquote:
Hijaaaaaquote:
Eigenlijk wil ik deze als sigquote:
Ja het is een beetje zo-zo. Weinig hippe jonge jongens.quote:
Ja precies, geen psychopaten en labielo's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje zo-zo. Weinig hippe jonge jongens.
Eigenlijk de types waar het programma voor bedoelt is, maar ja, maar ja... Daar koopt de kijker niks veurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, geen psychopaten en labielo's.
Nee preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk de types waar het programma voor bedoelt is, maar ja, maar ja... Daar koopt de kijker niks veur
Whehe, zo stel ik met jou ook een beetje vooooooorquote:
NOEM JE ME NOU DIKquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, zo stel ik met jou ook een beetje vooooooor
Noooooon, sei piccolo!quote:
Ik weet niks van dit soort poppetjes, Muisquote:
Dat is Piccolo uit Dragonball Zquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niks van dit soort poppetjes, Muis
quote:
Schwanz?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh hai.
Kon ik eindelijk een keer ongelimiteerd uitslapen deze vakantie ( echt alle andere dagen zelfs het weekend was ik al om acht uur of eerder op ) is die post bij Q es op tijd en vroeg en gaat ze me smssen.
KutPost.Anaal.....
Ik ga dr nog twee kilozakken kip inmikken voor de vakantie om is, chico is er ook wild van. De rest ook maar die zijn niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ga zo'n droger kopen. Baloe is kei leip van je dingen
Handige is, dat het pure kip is. Dus geen vage bijzooiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga dr nog twee kilozakken kip inmikken voor de vakantie om is, chico is er ook wild van. De rest ook maar die zijn niet zo kieskeurig
Ja psies en die snacks kosten best wat als je die zo koopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handige is, dat het pure kip is. Dus geen vage bijzooi
Yups en daar heb ik m ook vandaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.html
Die?
Geen regen verwacht in Maastricht tot iig 14.30quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q check buienradar s voor me hier wil je?
Hij laadt nie op mn mobiel en ik wil weten of ik mn wandeldate om een uur door zal laten gaan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh hai.
Kon ik eindelijk een keer ongelimiteerd uitslapen deze vakantie ( echt alle andere dagen zelfs het weekend was ik al om acht uur of eerder op ) is die post bij Q es op tijd en vroeg en gaat ze me smssen.
KutPost.Anaal.....
Whehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi, thnx Muis
Q dr service sucks vandaag
Oeh, zeker ook 1001 Amazin' Mike Tell-sell productenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.html
Die?
Zo 1 2 3 niet volgens mij! Ik vraag het straks even aan dien ander.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, 22 juli, heb je dan wat?
We organiseren een benefiet in Eindhoven, allemaal leuke hondendingen en zo, voor die terminale mevrouw...
Oh leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Huuuu kant en klare groentensoep
Zou leuk zijn als je kon komen Muisje, met den hond natuurlijk! Je kan hem ook laten keuren dan daar. Ik zal maandag de flyer ook ff op fok gaan spammen.
Er komen ook heel veel standjes met hondenspullen en een doggydanceworkshop en zo, en een loterij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Miniem op 06-07-2012 15:00:18 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef Miniem het volgende:
Iemand zwemmen?
Niet quoten s.v.p.Wrom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje nat daar.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Lekker onbevangen, kun jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Miniem het volgende:
Ik ga straks naar een feest, maar ken ik 90% niet, ik schijt hem best
Ik luister nu, Vaduzna! De eerste kende ik van de radio. Ik krijg een beetje Katy Perry rillingen bij Lies, maar die vind jij wel leuk, toch? De laatste klinkt al leukerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Primadonna Girl en Lies. (en Bubblegum Bitch en en, topplaat)
WAAR IS DIE KLASSEN FOTO???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luister nu, Vaduzna! De eerste kende ik van de radio. Ik krijg een beetje Katy Perry rillingen bij Lies, maar die vind jij wel leuk, toch? De laatste klinkt al leuker
lui wijfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die moet ik nog zoeken, ik denk dat hij op zolder in een verhuisdoos ligt
Als ik lui ben, wat ben jij dan?quote:
Kun je daar ook kruiden in drogen Oh-Oh?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies en die snacks kosten best wat als je die zo koopt.
Verkeerde inschatting. Ik verdraag haar stem niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Een leuke chick voor Vaduz op Één, Alica Avery of zo
Neh, allemaal modern.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, dan was ie toch vrij aardig, dat feestje. Goede 90s muziek?
Het is weer benauwd ja, Buienradar voorspelt wel wat regen, maar geen stortbui wat ik er uit kan opmaken..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Bos, thnx alvast!
En Strega ja daar kun je ook kruiden in drogen!
Pfffff ik heb vanmorgen al een flinke wandeling gemaakt. Tis nu alweer veel te heet.
Blegh.
M'n oma vroeg vandaag waar Buienradat op de tv zatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is weer benauwd ja, Buienradar voorspelt wel wat regen, maar geen stortbui wat ik er uit kan opmaken..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n oma vroeg vandaag waar Buienradat op de tv zat
Awwquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n oma vroeg vandaag waar Buienradat op de tv zat
3 op een rijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Oma Lutje.
Pisc en strand.
Vaduz en triathlon in Holten kijken.
Keigoeien aflevering weer ja, ook gezien op BBC.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stukkie gezien, nu ff helemaal
Mooooi!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jawoor
Wat heb jij vandaag gedaan?![]()
En reageer eens op PM
Nee dat was een goede zet!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga geen spijt krijgen van mijn Froome keuze!
quote:
Heh?quote:
Daar heb ik de borden nog van gezien op weg naar Ruurloquote:
Waarom niet iets zoeken in Belgie of Duitsland? Dat is voor jullie dichterbij dan Friesland?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:02 schreef Lutte het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Papa krijgt volgende week vakantie, en we gaan niet op vakantie maar wel dagjes weg. Mama heeft haar handen er vanaf getrokken dus ik neem het overIk zit boordevol goede ideeën (Friesland, ver weg, Friesland, lang in de auto, Friesland) maar ik wil het voor de rest ook wel leuk maken.
Het moet in Nederland zijn, rijden maakt verder niet uit (Hoe verder hoe beter) en het moet leuk zijn voor papa en mama (in de vijftig) maar ook voor een jongen van 22 en een meisje van zeventien. Verder niets sportiefs of moeilijk begaanbaars ivm mama. Ideeën?
Maastricht is echt een superstad voor een dagje uit. Valkenburg daar krijg je toch geen hele dag om? Hooguit een paar uurtjes als je lang op een terras gaat zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Lutte het volgende:
Oeh klinkt goedZijn vorig jaar naar Valkenburg geweest en dat vond m'n moeder heel leuk
Luguber cadeautje
Groningen!quote:
Uhm dat is toch verplicht???quote:
Delft is ook best leuk ja icm met den Haag of het strand!quote:
Ja joh, Delft, Scheveningen, Den Haag, je zit ook zo in Rotterdam bv.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:31 schreef Lutte het volgende:
Combo Delft/Den Haag/strand is ook leuk trouwens, in beide ooit naar een museum geweest waar ik ze wel mee naar toe wil slepenEn als je zo dicht bij het strand zit kun je die kans natuurlijk niet laten schieten, ook altijd als we naar Beverwijk gaan of zo
Oh daar wil ik ook heen!
Gekkiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Lutte het volgende:
Pisc het is prachtig daar, alleen al om mensen te kijken en voor het eten!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh, Delft, Scheveningen, Den Haag, je zit ook zo in Rotterdam bv.
Whehe, vast welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Pis, zou Madonna al klaar zijn met valszingen????
Kijkduin doen wij altijd en een rondje Wassenaarrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh, Delft, Scheveningen, Den Haag, je zit ook zo in Rotterdam bv.
Pampus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef Lutte het volgende:
Rotterdam! Mogen ze mee naar de Primark
En Texel staat met caps op de lijst, mama wil ook maar papa sputtert nogMama wil ook naar zo'n eilandje, Pampes of zo
De Binnendieze zeker. Dat is ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Lutte het volgende:
Goede Bos! Vorig jaar in Den Bosch gedaan, was heel leuk
Sure thingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Die mag ze ook in Eindhoven spotten hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je te gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Ik ga er woensdag heen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En als je gekke mensen wil kieken, dan kom je in Scheveningen en Den Haag genoeg tegen, win-win!
Wheheh.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mag ze ook in Eindhoven spotten hoor
Goed zo Lutje!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Pisc dit jaar gaat mn camera mee dus dan komen er pics van typetjes heurr
Opgelost, slotje !quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheheh.
Mooi, dan kan Beverwijk nu echt van de lijst
Ja wie weet. Maar goed ik spreek over 1997 of 1998. Ook stom. Daarna gingen we een Bossche Bol halen. Had er een jongen nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Oei oh-oh, das een goede! Pisc dit jaar gaat mn camera mee dus dan komen er pics van typetjes heurr
En das jammer Bos.. Misschien een keer in de herhaling?
Ja redelijk. Scheveningen heeft de Palace Promenade, maar ik vind Den Haag/Scheveningen niet de leukste plekken om te winkelen (voor kleding bv). Maar Scheveningen is gewoon leuk voor een dagje op stap.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ga er woensdag heen.
Kun je daar leuk shoppen?
Eindhoven heeft Arnol Koxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheheh.
Mooi, dan kan Beverwijk nu echt van de lijst
Shoppen kan beter in Rotjeknor, maar den Haag is best prima toch? Als je in een durpke woont.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Scheveningen heeft de Palace Promenade, maar ik vind Den Haag/Scheveningen niet de leukste plekken om te winkelen (voor kleding bv). Maar Scheveningen is gewoon leuk voor een dagje op stap.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe laatste dagtocht die ik met mn ouders deed was een dagje Volendam. Want mn broertje moest dr heen voor een uitwedstrijd van Fortuna....
Uiteindelijk hadden we dat hele durp in een uur gezien en hebben we ergens een uur staan wachten op mn broertje na de wedstrijd en ben ik hem uiteindelijk gaan zoeken. Kwam ik mn neefje tegen die me aanwees waar ie stond te hoooligannen, heb ik hem daar aan zn oor weggesleurd en hem er nog jaren mee kunnen chanteren.
That was a blast
Ik vind R'dam ook beter om te shoppen. Eindhoven en Breda ook, maar dat kent miniem al natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shoppen kan beter in Rotjeknor, maar den Haag is best prima toch? Als je in een durpke woont.
Haha, ja als je helemaal uit jouw hoek komt, dan moet je het wel combineren met wat andere dingenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Lutte het volgende:
Volendam.. Het was dat ik vantevoren een alternatieve route had uitgestippeld met adressen van BV'ers (dagen werk ingezeten, was toen dertien of zo en helemaal gek van Volendam) en na een uur naar Edam gevlucht. Wat een ellende was dat, echt geen flikker aan, ik voel je oh-oh!
Ben ook in Scheveningen geweest maar niet in de binnenstad van Den Haag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind R'dam ook beter om te shoppen. Eindhoven en Breda ook, maar dat kent miniem al natuurlijk.
Scheveningen is gewoon leuk, beetje lopen, kijken, strand, boulevard, winkels
QFT,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Eindhoven, het is een prima stad. Genoeg diversiteit aan winkels. Maar het is allesbehalve een stad voor een gezellig dagje uit als je er een uur of meer voor moet reizen. Dan zou ik adviseren om naar Den Bosch te gaan ofzo, is toch maar 20 minuten verder treinen.
Ach ze zullen vast wel inmiddels een andere auto hebben en wellicht zelfs weer een andere. Of had Jantje toen al niets meer met die feeksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Lutte het volgende:
Ik heb de lijst met adressen en kentekens van BV'ers vast nog wel ergens trouwens, mocht er iemand geïnteresseerd zijn!
Ja Den Bosch is leuk om te winkelen idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er heel eerlijk in. Ik woon goed in Eindhoven, het is een prima stad. Genoeg diversiteit aan winkels. Maar het is allesbehalve een stad voor een gezellig dagje uit als je er een uur of meer voor moet reizen. Dan zou ik adviseren om naar Den Bosch te gaan ofzo, is toch maar 20 minuten verder treinen.
Whehehe mn broertje maakte het de moeite waard though!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Lutte het volgende:
Volendam.. Het was dat ik vantevoren een alternatieve route had uitgestippeld met adressen van BV'ers (dagen werk ingezeten, was toen dertien of zo en helemaal gek van Volendam) en na een uur naar Edam gevlucht. Wat een ellende was dat, echt geen flikker aan, ik voel je oh-oh!
Nou ja, als je toch die kant al op gaat, dan kan het idd wel, maar zo los om te gaan shoppen zou ik niet doen neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ook in Scheveningen geweest maar niet in de binnenstad van Den Haag.
Maar dus niet echt de moeite waard om eerder de trein te pakken en ff te shoppen?
ik zou graag willen maar hier is t qua woningstichting en combi werk geen optie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Boyke![]()
![]()
Ik ben eigenlijk meer en meer er van overtuigd als ik echt een keer zelfstandig kan wonen ik een klein hondje aan ga schaffen (die dus gewoon in een flat kan/mag, dat vind niet bij een Golden Retriever e.d. passen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef Ynske het volgende:
Haaay!
Kijk! Dit is Boy, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
Whehe ja toen ik nog in Sittard woonde vond ik Heerlen en Maastricht alletwee tof om te winkellen,maar Heerlen is nu echt niks meer hoor. Maastricht groeit maar, Heerlen is echt in verval.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Den Bosch ook leuk om te winkelenMaar als je Veghel gewend bent ben je gauw tevreden zeg maar
Eindhoven heb ik ook minder mee, behalve Ikea dan
Baarle Nassau nooit geweest, lijkt me wel apart dat je daar opeens je in Belgie begeeft, terwijl het omringt wordt door Nederland.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Miniem het volgende:
Breda, Goes en soms Baarle Nassau.
Altijd leuk om daar te winkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel freequote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Lutte het volgende:
Leuke foto ja oh-oh! Moet ik 'm ff hier neerzetten voor Hen Zonder FB?
Er is in Eindhoven geen Ikeaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Den Bosch ook leuk om te winkelenMaar als je Veghel gewend bent ben je gauw tevreden zeg maar
Eindhoven heb ik ook minder mee, behalve Ikea dan
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Muis006 het volgende:
Roermond!Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestiger
Tja Weert. Ik heb daar mijn MBO gedaan. Het is echt gewoon stadsonwaardig, echt gewoon een te groot dorp en dan spreek ik nog niet over dat taaltje.. Ik zeg weleens dat Kerkraads erg is, maar Weerts is ook een juweeltje hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestiger
Eindbaas hea?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kleine beestje en dan ook die blik en pose![]()
Adresquote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
Sure Bos?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/store/eindhoven
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Zat er bij De Freggles niet een hond, die hier op lijkt?
Haha trieste bende he?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja Weert. Ik heb daar mijn MBO gedaan. Het is echt gewoon stadsonwaardig, echt gewoon een te groot dorp en dan spreek ik nog niet over dat taaltje.. Ik zeg weleens dat Kerkraads erg is, maar Weerts is ook een juweeltje hoor![]()
![]()
Ja maar die ligt er net buiten, zelfs dat hebben ze niet echt dus:Pquote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
Sure Bos?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/store/eindhoven
Oh dus tochquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Ynske het volgende:
[..]dat was mijn eerste reactie ook vanmiddag
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga alleen naar Roermond voor de le creuset winkeldie half leegkopen, frietje eten in de auto op weg naar huis, klaar
Ik moest er altijd overstappen op weg naar Nijmegen, ik ben er es naar een da gesneld vanuit de trein toen mn knijn ziek werdquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga alleen naar Roermond voor de le creuset winkeldie half leegkopen, frietje eten in de auto op weg naar huis, klaar
Maar de sprekende vuilnisbelt is wel zo awesome!quote:Op zondag 8 juli 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
De Freggles, die vond ik vroeger altijd eng. Nee niet Junior en zijn ouders, De Freggels zelf, VOoral Jet (die met die rode staartjes)![]()
![]()
![]()
Challenge acceptedquote:Op zondag 8 juli 2012 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg trouwens nog eens zwabje als ik naast je sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |