Ben ook in Scheveningen geweest maar niet in de binnenstad van Den Haag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind R'dam ook beter om te shoppen. Eindhoven en Breda ook, maar dat kent miniem al natuurlijk.
Scheveningen is gewoon leuk, beetje lopen, kijken, strand, boulevard, winkels
QFT,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Eindhoven, het is een prima stad. Genoeg diversiteit aan winkels. Maar het is allesbehalve een stad voor een gezellig dagje uit als je er een uur of meer voor moet reizen. Dan zou ik adviseren om naar Den Bosch te gaan ofzo, is toch maar 20 minuten verder treinen.
Ach ze zullen vast wel inmiddels een andere auto hebben en wellicht zelfs weer een andere. Of had Jantje toen al niets meer met die feeksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Lutte het volgende:
Ik heb de lijst met adressen en kentekens van BV'ers vast nog wel ergens trouwens, mocht er iemand geïnteresseerd zijn!
Ja Den Bosch is leuk om te winkelen idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er heel eerlijk in. Ik woon goed in Eindhoven, het is een prima stad. Genoeg diversiteit aan winkels. Maar het is allesbehalve een stad voor een gezellig dagje uit als je er een uur of meer voor moet reizen. Dan zou ik adviseren om naar Den Bosch te gaan ofzo, is toch maar 20 minuten verder treinen.
Whehehe mn broertje maakte het de moeite waard though!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Lutte het volgende:
Volendam.. Het was dat ik vantevoren een alternatieve route had uitgestippeld met adressen van BV'ers (dagen werk ingezeten, was toen dertien of zo en helemaal gek van Volendam) en na een uur naar Edam gevlucht. Wat een ellende was dat, echt geen flikker aan, ik voel je oh-oh!
Nou ja, als je toch die kant al op gaat, dan kan het idd wel, maar zo los om te gaan shoppen zou ik niet doen neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ook in Scheveningen geweest maar niet in de binnenstad van Den Haag.
Maar dus niet echt de moeite waard om eerder de trein te pakken en ff te shoppen?
ik zou graag willen maar hier is t qua woningstichting en combi werk geen optie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Boyke![]()
![]()
Ik ben eigenlijk meer en meer er van overtuigd als ik echt een keer zelfstandig kan wonen ik een klein hondje aan ga schaffen (die dus gewoon in een flat kan/mag, dat vind niet bij een Golden Retriever e.d. passen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef Ynske het volgende:
Haaay!
Kijk! Dit is Boy, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
Whehe ja toen ik nog in Sittard woonde vond ik Heerlen en Maastricht alletwee tof om te winkellen,maar Heerlen is nu echt niks meer hoor. Maastricht groeit maar, Heerlen is echt in verval.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Den Bosch ook leuk om te winkelenMaar als je Veghel gewend bent ben je gauw tevreden zeg maar
Eindhoven heb ik ook minder mee, behalve Ikea dan
Baarle Nassau nooit geweest, lijkt me wel apart dat je daar opeens je in Belgie begeeft, terwijl het omringt wordt door Nederland.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Miniem het volgende:
Breda, Goes en soms Baarle Nassau.
Altijd leuk om daar te winkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel freequote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Lutte het volgende:
Leuke foto ja oh-oh! Moet ik 'm ff hier neerzetten voor Hen Zonder FB?
Er is in Eindhoven geen Ikeaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Den Bosch ook leuk om te winkelenMaar als je Veghel gewend bent ben je gauw tevreden zeg maar
Eindhoven heb ik ook minder mee, behalve Ikea dan
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef Muis006 het volgende:
Roermond!Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestiger
Tja Weert. Ik heb daar mijn MBO gedaan. Het is echt gewoon stadsonwaardig, echt gewoon een te groot dorp en dan spreek ik nog niet over dat taaltje.. Ik zeg weleens dat Kerkraads erg is, maar Weerts is ook een juweeltje hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehe alleen Weert en Geleen zijn nog triestiger
Eindbaas hea?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kleine beestje en dan ook die blik en pose![]()
Adresquote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
Sure Bos?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/store/eindhoven
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Zat er bij De Freggles niet een hond, die hier op lijkt?
Haha trieste bende he?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja Weert. Ik heb daar mijn MBO gedaan. Het is echt gewoon stadsonwaardig, echt gewoon een te groot dorp en dan spreek ik nog niet over dat taaltje.. Ik zeg weleens dat Kerkraads erg is, maar Weerts is ook een juweeltje hoor![]()
![]()
Ja maar die ligt er net buiten, zelfs dat hebben ze niet echt dus:Pquote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
Sure Bos?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/store/eindhoven
Oh dus tochquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Ynske het volgende:
[..]dat was mijn eerste reactie ook vanmiddag
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga alleen naar Roermond voor de le creuset winkeldie half leegkopen, frietje eten in de auto op weg naar huis, klaar
Ik moest er altijd overstappen op weg naar Nijmegen, ik ben er es naar een da gesneld vanuit de trein toen mn knijn ziek werdquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga alleen naar Roermond voor de le creuset winkeldie half leegkopen, frietje eten in de auto op weg naar huis, klaar
Maar de sprekende vuilnisbelt is wel zo awesome!quote:Op zondag 8 juli 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
De Freggles, die vond ik vroeger altijd eng. Nee niet Junior en zijn ouders, De Freggels zelf, VOoral Jet (die met die rode staartjes)![]()
![]()
![]()
Challenge acceptedquote:Op zondag 8 juli 2012 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg trouwens nog eens zwabje als ik naast je sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |